Ik was bezig. Er stond sprintrace en dat klopt natuurlijk niet.quote:
boatracequote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was bezig. Er stond sprintrace en dat klopt natuurlijk niet.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ja typfoutjequote:
2020 belde,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ken je klassiekers.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:16 schreef Sally het volgende:
[..]
2020 belde,
#flashback
DIe heb je onder je plakknop zitten ergens hè....?
Denk niet dat dat hier relevant is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Rianne84 het volgende:
Hoe zit het ook alweer met aantal laps en punten?
Straksquote:
Hoe zit het dan met de verkochte kaarten?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan kun je beter de boel afblazen en hopen dat het weer morgen beter is.
Ja gewoon, een keertje, mogelijk ergens binnen vandaagquote:
never!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de verkochte kaarten?
Terugbetalen?
Man man manquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Eagles89 het volgende:
Bij Masi werd de auto van Stroll nu al van het Kemmel straight getakeld en hadden we de eerste DNF allang gehad…toch jammer dit, bedankt aan Toto Wolff die Masi er per se uit wilde gooien omdat die zn ego had aangetast met het “we went car racing” toen Mercedes net het DC had verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |