...dus.... dan is het afhankelijk van de hoofdrace (en dat verschilt per locatie) ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, is 1/3 van de normale race en die is 44 ronden.
Nog van zn uitleg van net over profiel vd bandenquote:
As usual.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op Sporza claimen ze ondertussen Max als Belg.
In de F2 waren het er 17. Ex formation lapquote:
vroeger had je een CD met f1 geluiden, stond toen op 1, bij de CD verkopenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is zeker een ding dat geluid is helemaal weg ....
Ik kijk al van de jaren 80 Formule1
maar zo als het nu is is veel minder dan in de jaren 90
en begin jaren 2000
![]()
Aantal ronden wel, afstand niet. Sprintrace is ca 100km, de hoofdrace ca 300km. Uitgezonderd Monaco.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:32 schreef Sally het volgende:
[..]
...dus.... dan is het afhankelijk van de hoofdrace (en dat verschilt per locatie) ?
Terwijl ze geweldenaars als Vandoorne en D'Ambrosio hebbenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, Belgen butthurt dat Max Nederland vertegenwoordigt.
Vandoornequote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Terwijl ze geweldenaars als Vandoorne en D'Ambrosio hebben
Heb eens met de WTCC een rondje circuit gewonnen omdat ik snelste was op de sim. In een normale Honda, wel met net legale straatbanden eronder en met Norbert Michelisz als bestuurder.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou wel kicken zijn moest ik eens met mijn autootje erop kunnen rijden. Een keertje op zijn staart trappen.
Nog geen minuut in Nederland gewoond, en spreekt eigenlijk Vlaamsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, Belgen butthurt dat Max Nederland vertegenwoordigt.
Da's zeker geen Vlaamsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog geen minuut in Nederland gewoond, en spreekt eigenlijk Vlaams
Onzin.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog geen minuut in Nederland gewoond, en spreekt eigenlijk Vlaams
Klopt ik heb hem ooit eens gehad :-)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger had je een CD met f1 geluiden, stond toen op 1, bij de CD verkopen
Dus dan is het "100 km" + 1 ronde - voor de sprintquote:
jep was al gezegd:quote:
Gelul, veel Limburgser wordt het niet zonder in dialect te vervallen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens die Belgische commentators wel.
Ik zit hier gewoon op de bank hoor.quote:
Gelukje dat Thuisbezorgd niet te vroeg was dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |