Dat Mercedes en heel veel media in de mythe van Hamilton geinvesteerd hadden en als Russell dan meteen in zijn eerste seizoen sneller is, dan zouden mensen weleens het idee kunnen krijgen dat het toch vooral de Mercedes was die zo snel was.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft het constant presteren van Russell precies te maken met de bijzondere gave van Hamilton? Ik zie niet helemaal welk punt je nu probeert te maken.
Voor veel mensen wel ja maar we hebben het hier over topsport, daar gelden wat andere regels en wetten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat een veilige werkomgeving voor veel mensen een belangrijke factor kan zijn om goed te functioneren, dus ik vind dat iets te kortzichtig.
Er is volgens mij niemand die ontkent dat Mercedes snel was in het vorige aerotijdperk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat Mercedes en heel veel media in de mythe van Hamilton geinvesteerd hadden en als Russell dan meteen in zijn eerste seizoen sneller is, dan zouden mensen weleens het idee kunnen krijgen dat het toch vooral de Mercedes was die zo snel was.
Het zit diep.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:20 schreef Abdus18 het volgende:
[ twitter ]
blijft toch een dingetje.....
al helemaal haar reacties eronder
zijn reactie op de SS kwali uitslagquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zin in SprintGoatGenot
Kijken is Piastri weer zo'n beestachtige start kan maken.
In Spa is P2 misschien wel een betere plek om te starten dan P1.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zin in SprintGoatGenot
Kijken is Piastri weer zo'n beestachtige start kan maken.
Als het achter Verstappen is durf ik dat van die start te betwijfelen. Geldt ook voor de overwinning, daarvoor heeft die zeker regen nodig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:29 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
In Spa is P2 misschien wel een betere plek om te starten dan P1.
Wat een briljant talent laat hij zien dit weekend. Hoop voor een sprint overwinning voor hem
Ik lees volgende week wel in de krant wie er gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:49 schreef THEFXR het volgende:
Sprintrace is niet om 17.00, er zijn buien voorspeld.
17.05 toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:49 schreef THEFXR het volgende:
Sprintrace is niet om 17.00, er zijn buien voorspeld.
Ze zeggen zelf dat ze er ruim onder zitten dus ik ga er vanuit dat het klopt, vorig jaar ook relatief weinig schade.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
Wel apart trouwens, op de ene site lees je dat redbull over het budget heen is en de andere komt met dat ze er nog ver onder zitten.
Allemaal aannames en geruchten neem ik aan.
Volgens Horner zitten ze er ver onder voor 2022 en natuurlijk wordt 2021 aangehaald.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
Wel apart trouwens, op de ene site lees je dat redbull over het budget heen is en de andere komt met dat ze er nog ver onder zitten.
Allemaal aannames en geruchten neem ik aan.
niet Mkaren met hun B-spec?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Horner zitten ze er ver onder voor 2022 en natuurlijk wordt 2021 aangehaald.
Grote vraag is hoe Marko in het gehele plaatje gezien moet worden.
Voor de rest zijn volgens de geruchten Aston Martin, Mercedes en mogelijk Alpinede teams die meer uitleg moeten geven
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf dat ze er ruim onder zitten dus ik ga er vanuit dat het klopt, vorig jaar ook relatief weinig schade.
Vorig jaar kwamen ze toch veel eerder met een officieel bericht naar buiten?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Horner zitten ze er ver onder voor 2022 en natuurlijk wordt 2021 aangehaald.
Grote vraag is hoe Marko in het gehele plaatje gezien moet worden.
Voor de rest zijn volgens de geruchten Aston Martin, Mercedes en mogelijk Alpinede teams die meer uitleg moeten geven
Bepaalde teams gaan dat niet uit zichzelf doen en doen een Trumpjequote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar kwamen ze toch veel eerder met een officieel bericht naar buiten?
Laten ze dat nu ook gewoon doen om alle clickbait voor te zijn.
Er zit flink wat ellende aan te komen inderdaadquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:09 schreef Zorro het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Sprintrace uitgesteld wegens verplichte ruimte tussen shootout en race. Op de geplande tijd van 16:30 kurkdroog. Maar wegens uitstel daardoor start in de regen en verder uitgesteld.
Oh, denk dat dit al genoeg zegtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:09 schreef Zorro het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Sprintrace uitgesteld wegens verplichte ruimte tussen shootout en race. Op de geplande tijd van 16:30 kurkdroog. Maar wegens uitstel daardoor start in de regen en verder uitgesteld.
Het is tot 22:00 licht dus dat kan makkelijjkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:09 schreef Zorro het volgende:
sprint kwali was ook 35 minuten later, daardoor is alles verschoven.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:11 schreef Sally het volgende:
net binnen - nu nog PSC...? ik verwachtte Voorbeschouwing Sprint op F1 TV
Zie aan TT dat sprint om 17:05 begint - someone fill me in?
Thnx, dan kijk ik nog even de Highlights van Shootoutquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:12 schreef PS. het volgende:
[..]
sprint kwali was ook 35 minuten later, daardoor is alles verschoven.
Denk je niet dat dat een bepaalde reden heeft?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ze moeten eens af van dat soort verplichtingen. Gewoon starten op het oorspronkelijke tijdstip of zo snel mogelijk daarna
Het gaat niet echt om de verplichtingen in tijd, maar alles wat er tussendoor nog gereden wordt. Als je in het begin uitloopt heb je weinig speling met alle races hier.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ze moeten eens af van dat soort verplichtingen. Gewoon starten op het oorspronkelijke tijdstip of zo snel mogelijk daarna
Er zou gewoon een team met 300m over de cap moeten gaan. Maar dan wel daardoor ook alle titels pakken. Gewoon om even aan te tonen dat het niet werkt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Overigens vind ik het niet heel erg op een sport lijken, een budgetplafond over 2022 tegen de helft van 2023 nog niet gecontroleerd hebben.
Zoiets zou op de dag van de prijsuitrijking van 2022 afgerond moeten zijn.
En kan dat niet,, dan is het dan dus geen haalbare regel.
my two cents.
ze willen dat Stroll ook mee doet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt nu in elk geval een volle grid. Er zijn ook tijden geweest dat er werd overwogen om 3 auto's per team te gaan doen omdat er te weinig teams waren die zoveel geld konden ophoesten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:16 schreef mikieu het volgende:
[..]
Er zou gewoon een team met 300m over de cap moeten gaan. Maar dan wel daardoor ook alle titels pakken. Gewoon om even aan te tonen dat het niet werkt.
mwah, dan nog kunnen ze er wel wat minuten afschavenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:15 schreef PS. het volgende:
[..]
Het gaat niet echt om de verplichtingen in tijd, maar alles wat er tussendoor nog gereden wordt. Als je in het begin uitloopt heb je weinig speling met alle races hier.
Natuurlijk niet, het is niet dat je voor elke klasse een aparte pitstraat hebt bijvoorbeeld. Programma staat gewoon vast, en in dit geval is dat gewoon vol.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dan nog kunnen ze er wel wat minuten afschaven
* Sally nu in het punt dat Lance zich LANCEerdequote:
Will Buxton? Nee lijkt me nietquote:
Jammer dat ze de promoter activity niet uitzenden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is niet dat je voor elke klasse een aparte pitstraat hebt bijvoorbeeld. Programma staat gewoon vast, en in dit geval is dat gewoon vol.
[ afbeelding ]
Heeft natuurlijk ook wel het geluk dat ie in z'n rookie seizoen bij Mclaren zit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:33 schreef Sally het volgende:
PIA boven!
**hh Sprint Shootout
en MAX again!![]()
Maar echt!!! Piastri - gast !
Ja omdat de kwalificatie vanmiddag 35 minuten was uitgesteldquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:36 schreef D. het volgende:
Start een half uur verplaatst?
*in de OP gekeken had
Nu ja, en dat de McLaren inmiddels WEL de weg omhoog weet...?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook wel het geluk dat ie in z'n rookie seizoen bij Mclaren zit.
Ze hebben ook allemaal de zelfde naam GP.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:39 schreef Parafernalia het volgende:
Ik weet niet hoe de persoon heet met wie de coureurs over de boordradio praten, maar valt me op dat al die mannen precies hetzelfde klinken
We are checkingquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:39 schreef Parafernalia het volgende:
Ik weet niet hoe de persoon heet met wie de coureurs over de boordradio praten, maar valt me op dat al die mannen precies hetzelfde klinken
Hadden ze op Zandvoort ook, het entertainment teamquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat ze de promoter activity niet uitzenden.
Hun eigen engineer - dus er zit heus verschil in stem inquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:39 schreef Parafernalia het volgende:
En Ham heeft enkel slicks.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:46 schreef Zorro het volgende:
Regen bij de start.
Ik wil niet zeggen "Ik had het al gezegd" maar eeehhh...
Draagt ie nu tijdens het racen ook al hippe modieuze schoenen?quote:
Whut.quote:
Die komt bij mij op mijn apparaten standaard een paar minuten te laat, wel irritant, ze sturen die push als het al begonnen is.quote:
quote:
Nu al zin in.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:49 schreef LTVDK het volgende:
Gaat straks dus een sprint worden met chaos en SC's die uiteindelijk langer gaat duren dan de gemiddelde normale race
ik was al aan het kijken (highlights) en zag het in beeldquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die komt bij mij op mijn apparaten standaard een paar minuten te laat, wel irritant, ze sturen die push als het al begonnen is.
Ben wel blij dat high energy Buxton weer terug is, nu al zin in zijn ‘in 1 adem’ gridwalk morgen
Ohw.quote:
Hoi jijquote:
Ik ga voor Rooie vlag, tijden wachten, & vervolgens afgelasting want niet genoeg Zamboniquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:49 schreef LTVDK het volgende:
Gaat straks dus een sprint worden met chaos en SC's die uiteindelijk langer gaat duren dan de gemiddelde normale race
Ja waarschijnlijk precies bij de start een hoosbui en gelijk SC en daarna de race afgebrokenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu al zin in.
Dus het zal wel tegenvallen.
slicksquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan ze met wets of inters rijden?
En dan Verstappen punten en Twitter in de UK 6 maanden na-zeiken daarover?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga voor Rooie vlag, tijden wachten, & vervolgens afgelasting want niet genoeg Zamboni![]()
Yuki is anders wel goed met een Zamboniquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga voor Rooie vlag, tijden wachten, & vervolgens afgelasting want niet genoeg Zamboni![]()
ben nog niet zo thuis in de bandenwereld.quote:
DOEN WE!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan Verstappen punten en Twitter in de UK 6 maanden na-zeiken daarover?
Gedurfd.quote:
geen profielquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ben nog niet zo thuis in de bandenwereld.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Yuki is anders wel goed met een Zamboni
quote:
quote:
Voor/van wie?quote:
quote:
Wéér een overwinning voor Max.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog eentje gevonden.
[ afbeelding ]
nu Magnussen:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
*rain will hit track in 5 mins
- teamreadio Bottas
Gruwelijk nat.quote:
"Terrential Rain"quote:
Stilte voor de stormquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog eentje gevonden.
[ afbeelding ]
Laura Winter mag wel goed nat wordenquote:
mss FW...quote:
wat een enorme ehm... ra... sjah da's ondernemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dus filmen voor de F1 film van Brad Pitt kan op deze manier niet door gaan.
die tentjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Sally het volgende:
"AWNING MAY BE USED"
RaceControl
->> afdakjes in pitstraat of zo?
Je zou toch geen sprint kijken?quote:
Is dat onjuist dan?quote:
Wie? Ik bedoel pics van die zaadslet?quote:
Na zandvoort kan ookquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laten we de race maar uitstellen tot maart-mei ergens.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef Zipportal het volgende:
De pizza ligt in de oven. @:coco
Zonder mayo. @:van_poppel
Wel met melk? @marcodejquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef Zipportal het volgende:
De pizza ligt in de oven. @:coco
Zonder mayo. @:van_poppel
Nee zeker niet, maar Spa is ook Spa en Monza is Monza, Suzuka is Suzuka, Silverstone is Silverstone et cetera et cetera. Dus een beetje dom van Corrienelquote:
Scherp gezien!quote:
Dat is niet mijn kopje koffie.quote:
Morgen is het weer veel beter. Sprint boeit niemand.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er is ons verzekerd dat dit niet ging gebeuren.
@:Nattekat
Genoeg tijd om te racenquote:
Dit vindt Stroll geen leuke opmerkingquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we 10 minuten geleden waren gestart was er niks aan de hand geweest.
Die onzinregel van 4 uur wachten is de kutkloterij.
Het is aan het hosen nu.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
Gaan ze weer uitstellen tot het erger wordt?
\hadden we al voorspeldquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Die vertraging heeft deze race verneukt. Goed bezig weer.
Echt he, lekker bezig, weergoden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Die vertraging heeft deze race verneukt. Goed bezig weer.
Te zien op Viaplay premium?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:05 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week WRC Finland. @:PowerLoungen
Mien merk
Dan 3 rondjes rijdenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Achter de SC en dan rolling start
goed plan.quote:
Daar heb je tenminste nog wat spanning vergeleken met die clownshow hier.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:05 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week WRC Finland. @:PowerLoungen
Mien merk
Riool stroomt overquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
het water stroomt uit de putjes de baan op
Tegen de plinten!quote:
Hoezo, water loopt netjes naast de baanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niets geleerd van in 2021. Werk eens aan je track en plaats grotere en deftigere riolering
Zelfs op het beste circuit ter wereld is zo'n hoosbui gewoon geen start.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niets geleerd van in 2021. Werk eens aan je track en plaats grotere en deftigere riolering
Riolering in België?quote:
Je bedoelt de F1. Dit is echt iedere godverdomme keer als het regent, ongeacht het circuit.quote:
Ik, zou nu maar een boterham etenquote:
Spa rood bedoel je?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:08 schreef Managarm het volgende:
Zou het met bubbels uit de grond komen?
En toto ging er wel ongeveer in meequote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
George die wilt dat Toto buiten komt staan
Verontrustend jaquote:
Alleen in het Midden-oosten racen. Probleem opgelostquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bedoelt de F1. Dit is echt iedere godverdomme keer als het regent, ongeacht het circuit.
Wat gaan we dan kijken?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:09 schreef R-woud93 het volgende:
We gaan niet meer rijden vandaag als ik dit zo zie
Dikke kans.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:09 schreef R-woud93 het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen in het Midden-oosten racen. Probleem opgelost
Mwa, dan was het halverwege gaan regenen en had je een SC finish gehad waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:09 schreef Fer het volgende:
Waren ze om 16.30 gestart was er niks aan de hand. 2021 all over again
@ChevyCaprice wel, die stapt straks in de simquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:09 schreef R-woud93 het volgende:
Krijg je weer een twitter post van dat ene zure wijf.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, dan was het halverwege gaan regenen en had je een SC finish gehad waarschijnlijk
Sporza.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:10 schreef Sally het volgende:
@:capuchon_jongen :
kijk je via F1 TV pro?
(en dan F1 TV commentaar)
Daar legt Sam Collins banden uit
Of alleen racen op overdekte circuits.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen in het Midden-oosten racen. Probleem opgelost
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:ChevyCaprice wel, die stapt straks in de sim
[ afbeelding ]
Zeker weten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:ChevyCaprice wel, die stapt straks in de sim
[ afbeelding ]
HEEEL misschien is er een Youtube later - via Formula 1 - YT kanaalquote:
Zoals de Formule E dit weekend in Londenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of alleen racen op overdekte circuits.
#ArenAGenot
Dan gaat je vuur uit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga mijn soep maar op het vuur gooien.
Formule Equote:
Wij kijken Canvas Premium.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iedere keer dat het een beetje regent moet het verhaal van Winkelhock weer verteld worden hoor.
@:F1TV
Of van Frans?quote:
Haha, ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:13 schreef Eagles89 het volgende:
Dit wordt niks meer, die nieuwe race leiding geeft pas groen licht als het asfalt van de hitte openbarst. En zelfs als ze groen licht geven wordt het een optocht achter de safety car.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |