Dat Mercedes en heel veel media in de mythe van Hamilton geinvesteerd hadden en als Russell dan meteen in zijn eerste seizoen sneller is, dan zouden mensen weleens het idee kunnen krijgen dat het toch vooral de Mercedes was die zo snel was.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft het constant presteren van Russell precies te maken met de bijzondere gave van Hamilton? Ik zie niet helemaal welk punt je nu probeert te maken.
Voor veel mensen wel ja maar we hebben het hier over topsport, daar gelden wat andere regels en wetten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat een veilige werkomgeving voor veel mensen een belangrijke factor kan zijn om goed te functioneren, dus ik vind dat iets te kortzichtig.
Er is volgens mij niemand die ontkent dat Mercedes snel was in het vorige aerotijdperk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat Mercedes en heel veel media in de mythe van Hamilton geinvesteerd hadden en als Russell dan meteen in zijn eerste seizoen sneller is, dan zouden mensen weleens het idee kunnen krijgen dat het toch vooral de Mercedes was die zo snel was.
Het zit diep.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:20 schreef Abdus18 het volgende:
[ twitter ]
blijft toch een dingetje.....
al helemaal haar reacties eronder
zijn reactie op de SS kwali uitslagquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zin in SprintGoatGenot
Kijken is Piastri weer zo'n beestachtige start kan maken.
In Spa is P2 misschien wel een betere plek om te starten dan P1.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zin in SprintGoatGenot
Kijken is Piastri weer zo'n beestachtige start kan maken.
Als het achter Verstappen is durf ik dat van die start te betwijfelen. Geldt ook voor de overwinning, daarvoor heeft die zeker regen nodig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:29 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
In Spa is P2 misschien wel een betere plek om te starten dan P1.
Wat een briljant talent laat hij zien dit weekend. Hoop voor een sprint overwinning voor hem
Ik lees volgende week wel in de krant wie er gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:49 schreef THEFXR het volgende:
Sprintrace is niet om 17.00, er zijn buien voorspeld.
17.05 toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:49 schreef THEFXR het volgende:
Sprintrace is niet om 17.00, er zijn buien voorspeld.
Ze zeggen zelf dat ze er ruim onder zitten dus ik ga er vanuit dat het klopt, vorig jaar ook relatief weinig schade.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
Wel apart trouwens, op de ene site lees je dat redbull over het budget heen is en de andere komt met dat ze er nog ver onder zitten.
Allemaal aannames en geruchten neem ik aan.
Volgens Horner zitten ze er ver onder voor 2022 en natuurlijk wordt 2021 aangehaald.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
Wel apart trouwens, op de ene site lees je dat redbull over het budget heen is en de andere komt met dat ze er nog ver onder zitten.
Allemaal aannames en geruchten neem ik aan.
niet Mkaren met hun B-spec?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Horner zitten ze er ver onder voor 2022 en natuurlijk wordt 2021 aangehaald.
Grote vraag is hoe Marko in het gehele plaatje gezien moet worden.
Voor de rest zijn volgens de geruchten Aston Martin, Mercedes en mogelijk Alpinede teams die meer uitleg moeten geven
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf dat ze er ruim onder zitten dus ik ga er vanuit dat het klopt, vorig jaar ook relatief weinig schade.
Vorig jaar kwamen ze toch veel eerder met een officieel bericht naar buiten?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Horner zitten ze er ver onder voor 2022 en natuurlijk wordt 2021 aangehaald.
Grote vraag is hoe Marko in het gehele plaatje gezien moet worden.
Voor de rest zijn volgens de geruchten Aston Martin, Mercedes en mogelijk Alpinede teams die meer uitleg moeten geven
Bepaalde teams gaan dat niet uit zichzelf doen en doen een Trumpjequote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar kwamen ze toch veel eerder met een officieel bericht naar buiten?
Laten ze dat nu ook gewoon doen om alle clickbait voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |