Dat moet je mij niet vragen, ik ben piraatquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Waar kan ik deze zien? 😂 trailer gekekenquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 28 juli 2023 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie jou nu voor me zoals Jillian Bell in Office Christmas Party
...quote:
https://www.streamwijzer.(...)ne-kijken-film-2016/quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote][ afbeelding ]
Waar kan ik deze zien? 😂 trailer gekeken
Thanks babequote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
https://www.streamwijzer.(...)ne-kijken-film-2016/
is het een knus hoekje?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké oké, ik zit me al in een hoekje te schamen
Wat ga je maken van de bolletjes wol?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel met bolletjes wol en potje thee
Ga je breien?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel met bolletjes wol en potje thee
Ik heb een paar knuffelprojectjes waarmee ik bezig met. Een enorme mandala (doorsnee van 160, dat is langer dan ik ben). En een deken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ga je maken van de bolletjes wol?
Ik heb echt zoveel bewondering voor mensen die een mandala kunnen hakenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een paar knuffelprojectjes waarmee ik bezig met. Een enorme mandala (doorsnee van 160, dat is langer dan ik ben). En een deken.
Ik maak de mandala madness. Die is gemakkelijk en je kan elke toer op YouTube vinden en alle steken. Alleen de hoeveelheid garen maakt hem wel duur!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel bewondering voor mensen die een Mandela kunnen hakenIk hoop het ook ooit te kunnen
Wat is een mandala?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak de mandala madness. Die is gemakkelijk en je kan elke toer op YouTube vinden en alle steken. Alleen de hoeveelheid garen maakt hem wel duur!
Een vloerkleed?quote:
Dat is denk ik een kleurboek.quote:
Ik las verkeerd en dacht dat ze een bijna life size Mandela aan het maken was.quote:
Ja ben ik ook. Doorsnee van 160cmquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik las verkeerd en dacht dat ze een bijna life size Mandela aan het maken was.
No shitquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is denk ik een kleurboek.
De mandala die ik maak leg ik over de bank heen. Blijft hij mooier
Dat maakte mijn autocorrect er in eerste instantie ook vanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik las verkeerd en dacht dat ze een bijna life size Mandela aan het maken was.
Doorsnee 1.60quote:
Ik probeer nog een film te kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doorsnee 1.60
Wel even lezen he Gianni..
Ik hoop met je mee! Slaap is zo belangrijkquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik hoop dat ik aankomende nacht niet weer wakker ben
Ja ik ben echt een zombie intussenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! Slaap is zo belangrijk
*stuurt mijn slaappillen naar jou toequote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik ben echt een zombie intussen
Altijd Childquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh leuk! Film kijken is altijd Child
En idd welke?
Oh Chill. Mijn autocorrectie haat mijquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Altijd Child
Hidden strike. Tot nu toe nog niet geweldig
Juist niet, jouw autocorrect denkt meteen aan jouquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh Chill. Mijn autocorrectie haat mij
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik hoop dat ik aankomende nacht niet weer wakker ben
Lijkt me niks, maar ik hou niet zo van actiefilmsquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Altijd Child
Hidden strike. Tot nu toe nog niet geweldig
Ik hou wel van wat hersenloos vermaak op de vrijdag avondquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee
[..]
Lijkt me niks, maar ik hou niet zo van actiefilms
Ik ook!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat hersenloos vermaak op de vrijdag avond
Ach het is beter dan wat ik op heb staanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat hersenloos vermaak op de vrijdag avond
Waarmee vermaak jij je deze avond?quote:
Welke slechte serie?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach het is beter dan wat ik op heb staan
Reality serie
Overdag luisterboeken en 's avonds slechte series en lezen
Goed... ik ga al het respect verliezen. Ik bespreek alles in de serie over WhatsApp met een vriendin. Bereid je voor: ex on the beach.quote:
Dan kan je beter hierheen komenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarmee vermaak jij je deze avond?
Inb4: jullie.
Hihi komen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan kan je beter hierheen komen
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je zou me ook eens serieus nemen
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O ja jij bent 61, daar is ook vast wel een markt voor
Talk about mixed signals...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan kan je beter hierheen komen
Nee Mandela, als in Nelson Mandela.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ben ik ook. Doorsnee van 160cm
Oh, dat noem ik niet echt een seriequote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed... ik ga al het respect verliezen. Ik bespreek alles in de serie over WhatsApp met een vriendin. Bereid je voor: ex on the beach.![]()
Nee ik had vol ingezet op jou meeten. Maar aangezien dat niet doorgaat ga ik wel gewoon een beetje schoonmaken in huis.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sterk argument.
Heb je nog meer wilde plannen dit weekend?
Je mag ook hier komen❤quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik had vol ingezet op jou meeten. Maar aangezien dat niet doorgaat ga ik wel gewoon een beetje schoonmaken in huis.
Kan je dat handelen? Als iemand anders voor jou schoonmaakt?quote:
Oh, wist niet dat we plannen hadden of dat die niet doorgingen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik had vol ingezet op jou meeten. Maar aangezien dat niet doorgaat ga ik wel gewoon een beetje schoonmaken in huis.
Ook? Wie komt er nog meer dan.quote:
Nee ik had ook niks gevraagd. Daarom gaan ze ook niet door.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat we plannen hadden of dat die niet doorgingen.
Ik wist niet dat je nu ook al met andere mannen aan het afspreken was..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat we plannen hadden of dat die niet doorgingen.
Goed punt. Wel beetje saai, een heel weekend schoonmaken. Woon je zo groot?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik had ook niks gevraagd. Daarom gaan ze ook niet door.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je nu ook al met andere mannen aan het afspreken was..
Nee. Veel tussenpauzes. Heel veel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt. Wel beetje saai, een heel weekend schoonmaken. Woon je zo groot?
Dus je wil zeggen dat je morgen tijd hebt?quote:
He he, werd tijd zeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je morgen tijd hebt?
Nee, morgen naar de bioscoop.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je morgen tijd hebt?
Foei Tegan. Houd die knul niet zo aan het lijntje.quote:
Nat geworden van jou.quote:
Is dat met of zonder happy ending?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Behoefte aan een afspraak bij de chiro voor een goede uitelkaartrek sessie
?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Foei Tegan. Houd die knul niet zo aan het lijntje.
Die jongen doet zo zijn best om je daten.quote:
Is goed. Maar ik reken wel voorrijkosten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voor een happy ending bel ik jou wel goed?
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Heb een half stijfje nu
[..]
You devilish woman
Beste gesprekkenquote:
Nog 3 maanden niet werkenquote:Op zondag 30 juli 2023 22:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat fijn dat we morgen weer mogen werken. * Monsterkoekie gaat even opzoek naar chemische middelen om te drinken
Bijna!quote:Op maandag 31 juli 2023 06:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuwe week... is het al weekend?
Niet om vervelend te doen, maar oprechte vraag:quote:Op maandag 31 juli 2023 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa en dan twee weken even vrij (op hulpverlening na) agenda even (bijna) blanco
Nou deze week sowieso twee keer bieb, mijn moeder, dagje uit en twee keer hulpverlening. En bloedprikkenquote:Op maandag 31 juli 2023 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen, maar oprechte vraag:
Wat heb je nu doordeweeks voor verplichtingen die je in vakantie niet hebt?
Nja, als hulpverlening gewoon door loopt wordt het niet veel rustiger toch?quote:Op maandag 31 juli 2023 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou deze week sowieso twee keer bieb, mijn moeder, dagje uit en twee keer hulpverlening. En bloedprikken
En ja dat is rustiger dan de meesten, maar ik loop echt op mijn tandvlees
Mijn agenda is om de een of andere reden voor mijn doen telkens stamp vol, ik snap het ook niet. En ik snap ook niet zo goed hoe hij telkens zo vol groeit, maar hij doet het wel.quote:Op maandag 31 juli 2023 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, als hulpverlening gewoon door loopt wordt het niet veel rustiger toch?
Al kunnen moeders wel erg vervelend zijn
Wat ga je doen op je dagje uit?
Oh daar heb je eens over verteld.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn agenda is om de een of andere reden voor mijn doen telkens stamp vol, ik snap het ook niet. En ik snap ook niet zo goed hoe hij telkens zo vol groeit, maar hij doet het wel.
Deventer Boekenmarkt ga ik zondag heen.
Inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2023 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh daar heb je eens over verteld.
Daar moest ik boeken voor je kopen toch?
is dat binnen? Met dit weer heb ik wel zin in een indoor activiteit.quote:
Zijn het dingen die voor je gepland worden of waar je ook zelf iets in te zeggen hebt?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn agenda is om de een of andere reden voor mijn doen telkens stamp vol, ik snap het ook niet. En ik snap ook niet zo goed hoe hij telkens zo vol groeit, maar hij doet het wel.
Deventer Boekenmarkt ga ik zondag heen.
Boekenmarkt klinkt in ieder geval beter dan boeken lezenquote:Op maandag 31 juli 2023 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn het dingen die voor je gepland worden of waar je ook zelf iets in te zeggen hebt?
Want anders heb je natuurlijk wel inspraak in hoe druk je agenda is
Boekenmarkt klinkt wel heel erg leuk
Want je gaat boeken kopen om gewoon neer te zetten en nooit te lezen?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Boekenmarkt klinkt in ieder geval beter dan boeken lezen
het zou niet de eerste keer zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 08:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Want je gaat boeken kopen om gewoon neer te zetten en nooit te lezen?
Ik zou wel echt zo'n fancy bieb willen zodat rijke mensen in films dat altijd hebben
Nee, door heel het centrum van Deventerquote:Op maandag 31 juli 2023 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat binnen? Met dit weer heb ik wel zin in een indoor activiteit.
Naja... wisselt een beetje. Ik heb altijd moeite met prioriteiten stellenquote:Op maandag 31 juli 2023 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn het dingen die voor je gepland worden of waar je ook zelf iets in te zeggen hebt?
Want anders heb je natuurlijk wel inspraak in hoe druk je agenda is
Boekenmarkt klinkt wel heel erg leuk
Huh?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Boekenmarkt klinkt in ieder geval beter dan boeken lezen
ik lees niet graagquote:Op maandag 31 juli 2023 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, door heel het centrum van Deventer
[..]
Naja... wisselt een beetje. Ik heb altijd moeite met prioriteiten stellen
[..]
Huh?
Ieder zn afwijkingquote:
Elke gek zijn gebrek!quote:
Ik heb heel veel boeken geruimd omdat op een gegeven moment mijn boekenkast vol stond en ik ook nog dozen vol boeken had staan.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Want je gaat boeken kopen om gewoon neer te zetten en nooit te lezen?
Ik zou wel echt zo'n fancy bieb willen zodat rijke mensen in films dat altijd hebben
Arme jijquote:
Ik heb ook een overvolle e-reader, leest idd wel erg lekkerquote:Op maandag 31 juli 2023 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb heel veel boeken geruimd omdat op een gegeven moment mijn boekenkast vol stond en ik ook nog dozen vol boeken had staan.
Tegenwoordig lees ik vrijwel alles op mijn ereader. Lekker handzaam.
Ik had een mooie kast voor al mn boekenquote:Op maandag 31 juli 2023 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb heel veel boeken geruimd omdat op een gegeven moment mijn boekenkast vol stond en ik ook nog dozen vol boeken had staan.
Tegenwoordig lees ik vrijwel alles op mijn ereader. Lekker handzaam.
Ik zie dat net iets andersquote:
Ik zit nu met drie boekenkasten, ik vrees dat ik volgend jaar ook op dozen moet overstappen... of ik haal mijn kleding uit de inloopkast en doe de boeken daar in.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had een mooie kast voor al mn boeken
Maar met mijn verhuizing toch moeten ruimen. Nu zit alles in 3 (volgens mij zijn het er 3) kratten op zolder
Tja... waar fantaseer je over voor het slapen gaan? Ik denk altijd over de wereld van mijn boeken en hoe ik daarin zou zijnquote:
Nja, dat kan ipv de wereld uit boeken ook de wereld uit series, films, muziek enz zijn. Zelfs een wereld uit fok kun je over fantaserenquote:Op maandag 31 juli 2023 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit nu met drie boekenkasten, ik vrees dat ik volgend jaar ook op dozen moet overstappen... of ik haal mijn kleding uit de inloopkast en doe de boeken daar in.
[..]
Tja... waar fantaseer je over voor het slapen gaan? Ik denk altijd over de wereld van mijn boeken en hoe ik daarin zou zijn
Maar in films en series is hoe alles eruit ziet zo voorgekauwd... is toch andersquote:Op maandag 31 juli 2023 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, dat kan ipv de wereld uit boeken ook de wereld uit series, films, muziek enz zijn. Zelfs een wereld uit fok kun je over fantaseren
je moet ook niet fantaseren, je moet slapenquote:Op maandag 31 juli 2023 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar in films en series is hoe alles eruit ziet zo voorgekauwd... is toch anders
Hahaha de wereld van Fok! Daar heb ik nog nooit aan gedacht
Dat doe ik ookquote:Op maandag 31 juli 2023 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook niet fantaseren, je moet slapen
heb je dan wel tijd om die hele fantasiewereld op te bouwen?quote:Op maandag 31 juli 2023 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
Alleen er zitten een paar minuutjes tussen het lezen en in slaap vallen
Ik weet niet hoelang ik lig te fantaseren, het voelt als een paar minutenquote:Op maandag 31 juli 2023 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je dan wel tijd om die hele fantasiewereld op te bouwen?
zonder context zou ik hier een huehue bij plaatsenquote:Op maandag 31 juli 2023 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang ik lig te fantaseren, het voelt als een paar minutenmaar ja het lukt wel
OMG ik moet beter leren nadenkenquote:Op maandag 31 juli 2023 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder context zou ik hier een huehue bij plaatsen
Nee hoor, dit is een klassieke: "het ligt niet aan jou, maar aan mij"quote:Op maandag 31 juli 2023 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OMG ik moet beter leren nadenken
Je maakt het uit met mij !?quote:Op maandag 31 juli 2023 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een klassieke: "het ligt niet aan jou, maar aan mij"
Ik heb het gevoel dat we uit elkaar gegroeid zijn. Onze levens zijn te verschillendquote:
maar laten we vooral vrienden blijvenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we uit elkaar gegroeid zijn. Onze levens zijn te verschillend
Ik heb tijd nodig om aan mij zelf te werken..quote:Op maandag 31 juli 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
(zijn er nog meer verschrikkelijke clichés? Behalve dan dat ik altijd mijn exen direct ghost en pure opluchting voel)
quote:Op maandag 31 juli 2023 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb tijd nodig om aan mij zelf te werken..
Nee, geen idee. Ik spreek hier niet uit ervaring
Ik kan me er echt geen beeld bij vormenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik heb ze meestal al uit mijn leven gebannen voordat er clichés kunnen komen (uchuch maar twee relaties gehad), maar ik ben geen relatiemateriaal. Gewoon uit en keihard wegrennen en nooit meer omkijken.
Tja...quote:Op maandag 31 juli 2023 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan me er echt geen beeld bij vormen
Relaties zijn overrated.quote:
De mensen die ergens blijven hangen om maar niet alleen te zijn, de mensen die blijven hangen omdat ze geen idee hebben hoe ze alleen rond moeten komen of ergens kunnen wonen, de mensen die blijven hangen omdat ze niet beter weten. Nooit geleerd hebben wat echte liefde is. etc enz.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
100% mee eens! Ik geloof er heilig in dat het mensen ongelukkiger maakt...
in sommigen gevallen is dit zeker waarquote:Op maandag 31 juli 2023 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
100% mee eens! Ik geloof er heilig in dat het mensen ongelukkiger maakt...
krijg je een promotie?quote:Op maandag 31 juli 2023 12:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Morgen heb ik voorlichting over een andere functievind het spannend terwijl het geheel vrijblijvend is
Huehuehuequote:Op maandag 31 juli 2023 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang ik lig te fantaseren, het voelt als een paar minutenmaar ja het lukt wel
Kusje op je knie ❤ ik heb een zere kuit, ben aan het twijfelen of ik daar vandaag mee moet gaan sporten..quote:
Zeker, en spannend! Heb er hard genoeg voor gewerkt afgelopen 2 jaar maar in mijn hoofd zou dit punt pas 5 jaar later ontstaanquote:
Respect! Knap dat je zover voorloopt op je plannenquote:Op maandag 31 juli 2023 12:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeker, en spannend! Heb er hard genoeg voor gewerkt afgelopen 2 jaar maar in mijn hoofd zou dit punt pas 5 jaar later ontstaan
Mwaa daar is geen respect voor nodig hoorquote:Op maandag 31 juli 2023 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Respect! Knap dat je zover voorloopt op je plannen
Ik respecteer dat enorm, ik vind het knap en kijk er tegenopquote:Op maandag 31 juli 2023 13:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwaa daar is geen respect voor nodig hoor
Helemaal niet nodig. Het is allemaal een kwestie van kansen en het juiste moment op de juiste plek zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik respecteer dat enorm, ik vind het knap en kijk er tegenop
quote:Op maandag 31 juli 2023 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Helemaal niet nodig. Het is allemaal een kwestie van kansen en het juiste moment op de juiste plek zijn
Kansen zien en benutten is voor veel mensen al lastig genoegquote:Op maandag 31 juli 2023 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Helemaal niet nodig. Het is allemaal een kwestie van kansen en het juiste moment op de juiste plek zijn
Ze zien liggen, de juiste keuzes maken, niet vies zijn van hard werken...quote:Op maandag 31 juli 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kansen zien en benutten is voor veel mensen al lastig genoeg
Kijk jij ook b en b vol liefde?quote:Op maandag 31 juli 2023 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo en ik ga dadelijk naar mijn vrijwilligersjobBen benieuwd hoeveel mensen er komen met dit weer. Ik verwacht een rustige dienst. Na de job even boodschappen en dan lekker rondhangen thuis
Het zal er ook aan liggen hoe druk je priveleven is denk ik. Als je meer bent gefocust op andere zaken dan mis je die kansen misschien sneller of het boeit sommige mensen ook gewoon niet..quote:Op maandag 31 juli 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kansen zien en benutten is voor veel mensen al lastig genoeg
zou kunnen, mijn prive leven is vrij saaiquote:Op maandag 31 juli 2023 13:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het zal er ook aan liggen hoe druk je priveleven is denk ik. Als je meer bent gefocust op andere zaken dan mis je die kansen misschien sneller of het boeit sommige mensen ook gewoon niet..
Samequote:Op maandag 31 juli 2023 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, mijn prive leven is vrij saai
Neequote:Op maandag 31 juli 2023 13:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kijk jij ook b en b vol liefde?
DIt schijnt wel een ding te zijn.quote:
Hahaha van de meeste zolderkamertjes zonderlingenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, mijn prive leven is vrij saai
warm is het ook niet.quote:
ohwquote:Op maandag 31 juli 2023 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha van de meeste zolderkamertjes zonderlingen
Hier ook! Zit nu in de bieb en het regende zo hard dat ik niks meer kon zien op de fiets. Nu koude, natte benenquote:
had je wel een regenjas?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook! Zit nu in de bieb en het regende zo hard dat ik niks meer kon zien op de fiets. Nu koude, natte benen
Ik ga even een joggingbroek over mijn panty aan doenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook! Zit nu in de bieb en het regende zo hard dat ik niks meer kon zien op de fiets. Nu koude, natte benen
wel vervelend als daardoor je broek nog extra nat wordt.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waterdichte zomerjas. Die is prima
Mijn werkmotivatie ookquote:Op maandag 31 juli 2023 14:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn leermotivatie is op voor vandaag :’)
Naja... bijna droog weerquote:Op maandag 31 juli 2023 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel vervelend als daardoor je broek nog extra nat wordt.
oh, dan valt het mee.quote:
Hier is het nu droog. Wedden als ik om vier uur naar de winkel fiets ik weer nat geregend word.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dan valt het mee.
Hier lijkt het zowaar droog te worden
de auto staat gelukkig heel dichtbij. dus dan zal ik niet nat worden. maar misschien wil ik straks ook nog even boodschappen doen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier is het nu droog. Wedden als ik om vier uur naar de winkel fiets ik weer nat geregend word.
Maar daarna lekker naar huis en een pyjama aan
Ooh auto! Luxe!quote:Op maandag 31 juli 2023 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de auto staat gelukkig heel dichtbij. dus dan zal ik niet nat worden. maar misschien wil ik straks ook nog even boodschappen doen.
Auto genot.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de auto staat gelukkig heel dichtbij. dus dan zal ik niet nat worden. maar misschien wil ik straks ook nog even boodschappen doen.
Als ik bij de kaufland boodschappen doe dan is de parkeerplaats overdekt, dat is nog wel een goede optiequote:
Jij bent de zeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hier lopen bunniesquote:
pleeboy bunnies?quote:
Nee, daar zijn ze te fluffy voorquote:
Feel free to visit, de Porto tonic staat klaarquote:
quote:
Vindt mijn bankrekening niet zo leukquote:Op maandag 31 juli 2023 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Feel free to visit, de Porto tonic staat klaar
Ohnoesquote:Op maandag 31 juli 2023 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vindt mijn bankrekening niet zo leuk
Andermans bankrekening gebruikenquote:Op maandag 31 juli 2023 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vindt mijn bankrekening niet zo leuk
dat is wel een probleem ..quote:Op maandag 31 juli 2023 15:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal arme sloebers
Als je er zelf maar geen last van hebt is het prima toch..quote:Op maandag 31 juli 2023 16:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa valt mee niemand heeft er bij mij last van :p
Voetjes omhoog, muziekje erbijquote:Op maandag 31 juli 2023 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
thuis. Het is me gelukt om naar de supermarkt te gaan na de bieb (overwinning weer). Nu kan ik echt niet meer, uitgeput
Inb4 Air met zijn 'Faxie is making his sex face'-memequote:
Zal ik?quote:Op maandag 31 juli 2023 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inb4 Air met zijn 'Faxie is making his sex face'-meme
Ik herken mij hier niet in.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal arme sloebers
quote:Op maandag 31 juli 2023 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inb4 Air met zijn 'Faxie is making his sex face'-meme
Vroeger vond ik je liever reageren.quote:
Ah, dus ik mag jouw bankrekening gebruiken? Thanks!quote:
Vast wel als hij een keer over je heen magquote:Op maandag 31 juli 2023 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dus ik mag jouw bankrekening gebruiken? Thanks!
Hilarische reactiequote:Op maandag 31 juli 2023 19:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vast wel als hij een keer over je heen mag
Ik reageer wel weer op je als je wel fatsoenlijk kan doen -nee-.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O die was serieus, niet grappig
Oh dus jij hebt het laatste brood gepiktquote:Op maandag 31 juli 2023 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
thuis. Het is me gelukt om naar de supermarkt te gaan na de bieb (overwinning weer). Nu kan ik echt niet meer, uitgeput
Ik geloof dat de meningen hierover....nogal verdeeld zijnquote:
Ik ben er. Wat wilt een mens nog meer.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meningen hierover....nogal verdeeld zijn
Ach ja, dat zijn maar meningenquote:Op maandag 31 juli 2023 20:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meningen hierover....nogal verdeeld zijn
een zonnetje, 24 graden, een koel bier en en roedel naakte vrouwenquote:
Mijn spicy hoisin chicken wings.quote:
Welkom in Nederland.quote:
Haiquote:
Het kan altijd beterquote:
Vroeger ja. Nu niet meer.quote:
Dus het wordt alleen maar slechter?quote:
Ik weiger dit te accepterenquote:
Ik zie het gelukkig niet echt als probleemquote:
rellen? waar?quote:
Vorige pagina mssn? of ik zie ze vliegen. kan ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie het gelukkig niet echt als probleem
[..]
rellen? waar?
Air & MK? mwa, storm in een glas waterquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vorige pagina mssn? of ik zie ze vliegen. kan ook.
Geen zin vandaag
Storm is iets...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Air & MK? mwa, storm in een glas water
Ik ook niet.
Het weer is wel al stukken droger dan gisteren
ja, gisteravond was wel vies.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Storm is iets...
Ik dacht dat we code geel zouden krijgen vandaag? Of iig de rest van NL.
Gisteravond regende het wel ff heel hard
Storm is gaafquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Storm is iets...
Storm, code geel, ik hoor een goede reden om lekker terug naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Storm is iets...
Er zijn altijd goede redenen om terug naar bed te gaan. Redenen om op te staan zijn er maar heel weinigquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Storm, code geel, ik hoor een goede reden om lekker terug naar bed te gaan.
had dat even een paar uur eerder gezegd..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er zijn altijd goede redenen om terug naar bed te gaan. Redenen om op te staan zijn er maar heel weinig
Ow sorry, dacht dat het algemene kennis was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had dat even een paar uur eerder gezegd..
5 dagen en 6 uurquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow sorry, dacht dat het algemene kennis was.
Hoelang moet je nog uitwerken?
Ik heb wel aangegeven welk model ik wil, daar wordt nu op gezocht. maar verder nog niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow das al snel. Aftellen
Al nieuwe auto uitgezocht?
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er zijn altijd goede redenen om terug naar bed te gaan. Redenen om op te staan zijn er maar heel weinig
wacht maar tot er met 4bft een boom op je valtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:45 schreef Faxie het volgende:
Code geel, alsjeblieft zegStraks krijgen we nog code rood met motregen en 4bft
Geeft het niveau van de gemiddelde nederlander aan, zelf nadenken als je naar buiten kijkt/loopt is teveel gevraagdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:45 schreef Faxie het volgende:
Code geel, alsjeblieft zegStraks krijgen we nog code rood met motregen en 4bft
zitten we nu dan in een gele week?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:29 schreef TaMieke het volgende:
Het loopt ook de spuigaten uit met die codes. Voor elke bui regen komt een code geel aan te pas.
Dat moet wel haast.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zitten we nu dan in een gele week?
vandaag is wel al stukken beter dan gisterenquote:
Lekker!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Chill
Ik eet toast met oude kaas
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verricht ook het beste werk in bed!
Zaterdag code roze.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:29 schreef TaMieke het volgende:
Het loopt ook de spuigaten uit met die codes. Voor elke bui regen komt een code geel aan te pas.
je bedoelt dat je met je roze string in de gracht dondert?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaterdag code roze.
Maar denk dat die wel in t water gaat vallen
Ook, want mijn evenwicht is niet zo heel sterkquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt dat je met je roze string in de gracht dondert?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]goffer zo flauw, maar ik lachte hardop
Dankuquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn complimenten en buiging
Snotverquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook, want mijn evenwicht is niet zo heel sterk
je niet te hard laten aanduwen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook, want mijn evenwicht is niet zo heel sterk
Goed, ben nu uitgeput. Vanmorgen met mijn moeder wezen winkelen en allerlei leuke knutselspulletjes gekregen.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best goed. hele dag alleen op kantoor. dus rustig aan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed, ben nu uitgeput. Vanmorgen met mijn moeder wezen winkelen en allerlei leuke knutselspulletjes gekregen.
En met jou?
Dat snap ik wel! Succes met de laatste loodjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best goed. hele dag alleen op kantoor. dus rustig aan.
Maar ja, ik hoef nog maar een week dus ik ben soweiso niet heel gemotiveerd om hier nog veel te doen
thanks.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat snap ik wel! Succes met de laatste loodjes
We besluiten zaterdag wat we gaan doen. Als er regen is gaan we niet... Dus ik vrees het ergste helaasquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thanks.
Komt goed.
Gaat de boekenmarkt dit weekend ook in het water vallen? of ga je er wel nog voor?
met wie ga je? je moeder?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We besluiten zaterdag wat we gaan doen. Als er regen is gaan we niet... Dus ik vrees het ergste helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |