Kusje op je knie ❤ ik heb een zere kuit, ben aan het twijfelen of ik daar vandaag mee moet gaan sporten..quote:
Zeker, en spannend! Heb er hard genoeg voor gewerkt afgelopen 2 jaar maar in mijn hoofd zou dit punt pas 5 jaar later ontstaanquote:
Respect! Knap dat je zover voorloopt op je plannenquote:Op maandag 31 juli 2023 12:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeker, en spannend! Heb er hard genoeg voor gewerkt afgelopen 2 jaar maar in mijn hoofd zou dit punt pas 5 jaar later ontstaan
Mwaa daar is geen respect voor nodig hoorquote:Op maandag 31 juli 2023 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Respect! Knap dat je zover voorloopt op je plannen
Ik respecteer dat enorm, ik vind het knap en kijk er tegenopquote:Op maandag 31 juli 2023 13:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwaa daar is geen respect voor nodig hoor
Helemaal niet nodig. Het is allemaal een kwestie van kansen en het juiste moment op de juiste plek zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik respecteer dat enorm, ik vind het knap en kijk er tegenop
quote:Op maandag 31 juli 2023 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Helemaal niet nodig. Het is allemaal een kwestie van kansen en het juiste moment op de juiste plek zijn
Kansen zien en benutten is voor veel mensen al lastig genoegquote:Op maandag 31 juli 2023 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Helemaal niet nodig. Het is allemaal een kwestie van kansen en het juiste moment op de juiste plek zijn
Ze zien liggen, de juiste keuzes maken, niet vies zijn van hard werken...quote:Op maandag 31 juli 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kansen zien en benutten is voor veel mensen al lastig genoeg
Kijk jij ook b en b vol liefde?quote:Op maandag 31 juli 2023 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo en ik ga dadelijk naar mijn vrijwilligersjobBen benieuwd hoeveel mensen er komen met dit weer. Ik verwacht een rustige dienst. Na de job even boodschappen en dan lekker rondhangen thuis
Het zal er ook aan liggen hoe druk je priveleven is denk ik. Als je meer bent gefocust op andere zaken dan mis je die kansen misschien sneller of het boeit sommige mensen ook gewoon niet..quote:Op maandag 31 juli 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kansen zien en benutten is voor veel mensen al lastig genoeg
zou kunnen, mijn prive leven is vrij saaiquote:Op maandag 31 juli 2023 13:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het zal er ook aan liggen hoe druk je priveleven is denk ik. Als je meer bent gefocust op andere zaken dan mis je die kansen misschien sneller of het boeit sommige mensen ook gewoon niet..
Samequote:Op maandag 31 juli 2023 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, mijn prive leven is vrij saai
Neequote:Op maandag 31 juli 2023 13:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kijk jij ook b en b vol liefde?
DIt schijnt wel een ding te zijn.quote:
Hahaha van de meeste zolderkamertjes zonderlingenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, mijn prive leven is vrij saai
warm is het ook niet.quote:
ohwquote:Op maandag 31 juli 2023 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha van de meeste zolderkamertjes zonderlingen
Hier ook! Zit nu in de bieb en het regende zo hard dat ik niks meer kon zien op de fiets. Nu koude, natte benenquote:
had je wel een regenjas?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook! Zit nu in de bieb en het regende zo hard dat ik niks meer kon zien op de fiets. Nu koude, natte benen
Ik ga even een joggingbroek over mijn panty aan doenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook! Zit nu in de bieb en het regende zo hard dat ik niks meer kon zien op de fiets. Nu koude, natte benen
wel vervelend als daardoor je broek nog extra nat wordt.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waterdichte zomerjas. Die is prima
Mijn werkmotivatie ookquote:Op maandag 31 juli 2023 14:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn leermotivatie is op voor vandaag :’)
Naja... bijna droog weerquote:Op maandag 31 juli 2023 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel vervelend als daardoor je broek nog extra nat wordt.
oh, dan valt het mee.quote:
Hier is het nu droog. Wedden als ik om vier uur naar de winkel fiets ik weer nat geregend word.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dan valt het mee.
Hier lijkt het zowaar droog te worden
de auto staat gelukkig heel dichtbij. dus dan zal ik niet nat worden. maar misschien wil ik straks ook nog even boodschappen doen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier is het nu droog. Wedden als ik om vier uur naar de winkel fiets ik weer nat geregend word.
Maar daarna lekker naar huis en een pyjama aan
Ooh auto! Luxe!quote:Op maandag 31 juli 2023 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de auto staat gelukkig heel dichtbij. dus dan zal ik niet nat worden. maar misschien wil ik straks ook nog even boodschappen doen.
Auto genot.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de auto staat gelukkig heel dichtbij. dus dan zal ik niet nat worden. maar misschien wil ik straks ook nog even boodschappen doen.
Als ik bij de kaufland boodschappen doe dan is de parkeerplaats overdekt, dat is nog wel een goede optiequote:
Jij bent de zeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hier lopen bunniesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |