Dat moet je mij niet vragen, ik ben piraatquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Waar kan ik deze zien? 😂 trailer gekekenquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 28 juli 2023 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie jou nu voor me zoals Jillian Bell in Office Christmas Party
...quote:
https://www.streamwijzer.(...)ne-kijken-film-2016/quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote][ afbeelding ]
Waar kan ik deze zien? 😂 trailer gekeken
Thanks babequote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
https://www.streamwijzer.(...)ne-kijken-film-2016/
is het een knus hoekje?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké oké, ik zit me al in een hoekje te schamen
Wat ga je maken van de bolletjes wol?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel met bolletjes wol en potje thee
Ga je breien?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel met bolletjes wol en potje thee
Ik heb een paar knuffelprojectjes waarmee ik bezig met. Een enorme mandala (doorsnee van 160, dat is langer dan ik ben). En een deken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ga je maken van de bolletjes wol?
Ik heb echt zoveel bewondering voor mensen die een mandala kunnen hakenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een paar knuffelprojectjes waarmee ik bezig met. Een enorme mandala (doorsnee van 160, dat is langer dan ik ben). En een deken.
Ik maak de mandala madness. Die is gemakkelijk en je kan elke toer op YouTube vinden en alle steken. Alleen de hoeveelheid garen maakt hem wel duur!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel bewondering voor mensen die een Mandela kunnen hakenIk hoop het ook ooit te kunnen
Wat is een mandala?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak de mandala madness. Die is gemakkelijk en je kan elke toer op YouTube vinden en alle steken. Alleen de hoeveelheid garen maakt hem wel duur!
Een vloerkleed?quote:
Dat is denk ik een kleurboek.quote:
Ik las verkeerd en dacht dat ze een bijna life size Mandela aan het maken was.quote:
Ja ben ik ook. Doorsnee van 160cmquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik las verkeerd en dacht dat ze een bijna life size Mandela aan het maken was.
No shitquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is denk ik een kleurboek.
De mandala die ik maak leg ik over de bank heen. Blijft hij mooier
Dat maakte mijn autocorrect er in eerste instantie ook vanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik las verkeerd en dacht dat ze een bijna life size Mandela aan het maken was.
Doorsnee 1.60quote:
Ik probeer nog een film te kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doorsnee 1.60
Wel even lezen he Gianni..
Ik hoop met je mee! Slaap is zo belangrijkquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik hoop dat ik aankomende nacht niet weer wakker ben
Ja ik ben echt een zombie intussenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! Slaap is zo belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |