Nee, daar zijn ze te fluffy voorquote:
Feel free to visit, de Porto tonic staat klaarquote:
quote:
Vindt mijn bankrekening niet zo leukquote:Op maandag 31 juli 2023 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Feel free to visit, de Porto tonic staat klaar
Ohnoesquote:Op maandag 31 juli 2023 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vindt mijn bankrekening niet zo leuk
Andermans bankrekening gebruikenquote:Op maandag 31 juli 2023 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vindt mijn bankrekening niet zo leuk
dat is wel een probleem ..quote:Op maandag 31 juli 2023 15:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal arme sloebers
Als je er zelf maar geen last van hebt is het prima toch..quote:Op maandag 31 juli 2023 16:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa valt mee niemand heeft er bij mij last van :p
Voetjes omhoog, muziekje erbijquote:Op maandag 31 juli 2023 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
thuis. Het is me gelukt om naar de supermarkt te gaan na de bieb (overwinning weer). Nu kan ik echt niet meer, uitgeput
Inb4 Air met zijn 'Faxie is making his sex face'-memequote:
Zal ik?quote:Op maandag 31 juli 2023 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inb4 Air met zijn 'Faxie is making his sex face'-meme
Ik herken mij hier niet in.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal arme sloebers
quote:Op maandag 31 juli 2023 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inb4 Air met zijn 'Faxie is making his sex face'-meme
Vroeger vond ik je liever reageren.quote:
Ah, dus ik mag jouw bankrekening gebruiken? Thanks!quote:
Vast wel als hij een keer over je heen magquote:Op maandag 31 juli 2023 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dus ik mag jouw bankrekening gebruiken? Thanks!
Hilarische reactiequote:Op maandag 31 juli 2023 19:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vast wel als hij een keer over je heen mag
Ik reageer wel weer op je als je wel fatsoenlijk kan doen -nee-.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O die was serieus, niet grappig
Oh dus jij hebt het laatste brood gepiktquote:Op maandag 31 juli 2023 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
thuis. Het is me gelukt om naar de supermarkt te gaan na de bieb (overwinning weer). Nu kan ik echt niet meer, uitgeput
Ik geloof dat de meningen hierover....nogal verdeeld zijnquote:
Ik ben er. Wat wilt een mens nog meer.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meningen hierover....nogal verdeeld zijn
Ach ja, dat zijn maar meningenquote:Op maandag 31 juli 2023 20:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meningen hierover....nogal verdeeld zijn
een zonnetje, 24 graden, een koel bier en en roedel naakte vrouwenquote:
Mijn spicy hoisin chicken wings.quote:
Welkom in Nederland.quote:
Haiquote:
Het kan altijd beterquote:
Vroeger ja. Nu niet meer.quote:
Dus het wordt alleen maar slechter?quote:
Ik weiger dit te accepterenquote:
Ik zie het gelukkig niet echt als probleemquote:
rellen? waar?quote:
Vorige pagina mssn? of ik zie ze vliegen. kan ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie het gelukkig niet echt als probleem
[..]
rellen? waar?
Air & MK? mwa, storm in een glas waterquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vorige pagina mssn? of ik zie ze vliegen. kan ook.
Geen zin vandaag
Storm is iets...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Air & MK? mwa, storm in een glas water
Ik ook niet.
Het weer is wel al stukken droger dan gisteren
ja, gisteravond was wel vies.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Storm is iets...
Ik dacht dat we code geel zouden krijgen vandaag? Of iig de rest van NL.
Gisteravond regende het wel ff heel hard
Storm is gaafquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Storm is iets...
Storm, code geel, ik hoor een goede reden om lekker terug naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Storm is iets...
Er zijn altijd goede redenen om terug naar bed te gaan. Redenen om op te staan zijn er maar heel weinigquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Storm, code geel, ik hoor een goede reden om lekker terug naar bed te gaan.
had dat even een paar uur eerder gezegd..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er zijn altijd goede redenen om terug naar bed te gaan. Redenen om op te staan zijn er maar heel weinig
Ow sorry, dacht dat het algemene kennis was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had dat even een paar uur eerder gezegd..
5 dagen en 6 uurquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow sorry, dacht dat het algemene kennis was.
Hoelang moet je nog uitwerken?
Ik heb wel aangegeven welk model ik wil, daar wordt nu op gezocht. maar verder nog niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow das al snel. Aftellen
Al nieuwe auto uitgezocht?
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er zijn altijd goede redenen om terug naar bed te gaan. Redenen om op te staan zijn er maar heel weinig
wacht maar tot er met 4bft een boom op je valtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:45 schreef Faxie het volgende:
Code geel, alsjeblieft zegStraks krijgen we nog code rood met motregen en 4bft
Geeft het niveau van de gemiddelde nederlander aan, zelf nadenken als je naar buiten kijkt/loopt is teveel gevraagdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:45 schreef Faxie het volgende:
Code geel, alsjeblieft zegStraks krijgen we nog code rood met motregen en 4bft
zitten we nu dan in een gele week?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:29 schreef TaMieke het volgende:
Het loopt ook de spuigaten uit met die codes. Voor elke bui regen komt een code geel aan te pas.
Dat moet wel haast.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zitten we nu dan in een gele week?
vandaag is wel al stukken beter dan gisterenquote:
Lekker!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Chill
Ik eet toast met oude kaas
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verricht ook het beste werk in bed!
Zaterdag code roze.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:29 schreef TaMieke het volgende:
Het loopt ook de spuigaten uit met die codes. Voor elke bui regen komt een code geel aan te pas.
je bedoelt dat je met je roze string in de gracht dondert?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaterdag code roze.
Maar denk dat die wel in t water gaat vallen
Ook, want mijn evenwicht is niet zo heel sterkquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt dat je met je roze string in de gracht dondert?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]goffer zo flauw, maar ik lachte hardop
Dankuquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn complimenten en buiging
Snotverquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook, want mijn evenwicht is niet zo heel sterk
je niet te hard laten aanduwen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook, want mijn evenwicht is niet zo heel sterk
Goed, ben nu uitgeput. Vanmorgen met mijn moeder wezen winkelen en allerlei leuke knutselspulletjes gekregen.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best goed. hele dag alleen op kantoor. dus rustig aan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed, ben nu uitgeput. Vanmorgen met mijn moeder wezen winkelen en allerlei leuke knutselspulletjes gekregen.
En met jou?
Dat snap ik wel! Succes met de laatste loodjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best goed. hele dag alleen op kantoor. dus rustig aan.
Maar ja, ik hoef nog maar een week dus ik ben soweiso niet heel gemotiveerd om hier nog veel te doen
thanks.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat snap ik wel! Succes met de laatste loodjes
We besluiten zaterdag wat we gaan doen. Als er regen is gaan we niet... Dus ik vrees het ergste helaasquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thanks.
Komt goed.
Gaat de boekenmarkt dit weekend ook in het water vallen? of ga je er wel nog voor?
met wie ga je? je moeder?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We besluiten zaterdag wat we gaan doen. Als er regen is gaan we niet... Dus ik vrees het ergste helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |