Goed... ik ga al het respect verliezen. Ik bespreek alles in de serie over WhatsApp met een vriendin. Bereid je voor: ex on the beach.quote:
Dan kan je beter hierheen komenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarmee vermaak jij je deze avond?
Inb4: jullie.
Hihi komen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan kan je beter hierheen komen
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je zou me ook eens serieus nemen
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O ja jij bent 61, daar is ook vast wel een markt voor
Talk about mixed signals...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan kan je beter hierheen komen
Nee Mandela, als in Nelson Mandela.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ben ik ook. Doorsnee van 160cm
Oh, dat noem ik niet echt een seriequote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed... ik ga al het respect verliezen. Ik bespreek alles in de serie over WhatsApp met een vriendin. Bereid je voor: ex on the beach.![]()
Nee ik had vol ingezet op jou meeten. Maar aangezien dat niet doorgaat ga ik wel gewoon een beetje schoonmaken in huis.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sterk argument.
Heb je nog meer wilde plannen dit weekend?
Je mag ook hier komen❤quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik had vol ingezet op jou meeten. Maar aangezien dat niet doorgaat ga ik wel gewoon een beetje schoonmaken in huis.
Kan je dat handelen? Als iemand anders voor jou schoonmaakt?quote:
Oh, wist niet dat we plannen hadden of dat die niet doorgingen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik had vol ingezet op jou meeten. Maar aangezien dat niet doorgaat ga ik wel gewoon een beetje schoonmaken in huis.
Ook? Wie komt er nog meer dan.quote:
Nee ik had ook niks gevraagd. Daarom gaan ze ook niet door.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat we plannen hadden of dat die niet doorgingen.
Ik wist niet dat je nu ook al met andere mannen aan het afspreken was..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat we plannen hadden of dat die niet doorgingen.
Goed punt. Wel beetje saai, een heel weekend schoonmaken. Woon je zo groot?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik had ook niks gevraagd. Daarom gaan ze ook niet door.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je nu ook al met andere mannen aan het afspreken was..
Nee. Veel tussenpauzes. Heel veel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt. Wel beetje saai, een heel weekend schoonmaken. Woon je zo groot?
Dus je wil zeggen dat je morgen tijd hebt?quote:
He he, werd tijd zeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je morgen tijd hebt?
Nee, morgen naar de bioscoop.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je morgen tijd hebt?
Foei Tegan. Houd die knul niet zo aan het lijntje.quote:
Nat geworden van jou.quote:
Is dat met of zonder happy ending?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Behoefte aan een afspraak bij de chiro voor een goede uitelkaartrek sessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |