Iets met de voeten in balans houden?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:14 schreef 5thencounter het volgende:
Een spelletje voor 2.. misschien eindelijk weer een eliminatie
[ afbeelding ]
Jij sloot ook niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:14 schreef D. het volgende:
Had niet door dat ik sloot, excuses dat het even duurde
Je batterijen óók leeg dan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:17 schreef Giggio het volgende:
schiet eens op Febo
zit zo uur zonder stroom i.v.m. zonnepanelen die nog niet geplaatst worden....
Ja die zitten er nog genoegquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:19 schreef xsaskiax het volgende:
Zo te zien is er nog geen donder aan de vliegen gedaan (hadden ze toch genoeg tijd voor zeg)
quote:
Voor Mori zou het de tweede keer zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:21 schreef 5thencounter het volgende:
Gaan ze het nou eindelijk aandurven om Moira met 'r grote bek op de stip te zetten, samen met een stoere Brô
Waarom doet iedereen alsof zij moet spelen? Er is nog niet gestemd toch?quote:
Trut is het. Tegen Wendy zeggen: dat zou ik nooooooooit doen. Hoe kun je dat denken?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:21 schreef engine het volgende:
Haha die Babette probeert Wendy er op te krijgen.
Ben bang van wel, Wendy hadden ze al besloten...quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
Neej neej neej niet tegen Wendy, dat gaan we niet doen..
weet ik nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:21 schreef lojanda het volgende:
[..]hadden ze in dat ziekenhuis ook dit soort proeven?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef xsaskiax het volgende:
Babette vraagt tegen wie Moraima wil spelen...... ze probeert de naam van Wendy in de mond van Moraima te leggen, Sasha zal het wel kunnen, maar Wendy....... zegt Babette.... en dat geeft ze aan de anderen door
Ohhja.. was dat met die spulletjes onthouden tegen JW? daar hoefde ze zowat nix voor te toenquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor Mori zou het de tweede keer zijn
Dat is waar! Dat zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:23 schreef juul. het volgende:
Mocht Wendy winnen dan zijn ze voor goed Wendy kwijt, zij kiest voor de andere groep, de groep Bep is dan in de minderheid
vals loederquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef danaqui het volgende:
Kutwijf Babs zit te puchen om Wendy op de stip te zetten
Dat was afgelopen week al besloten door die fijne Babette!!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Oooh Wendy wordt geneoemd. Daar dacht ik niet aan.
Wendy is wel snel gestrest.![]()
Marciano moest zijn pet af doen...
Yep.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:23 schreef juul. het volgende:
Mocht Wendy winnen dan zijn ze voor goed Wendy kwijt, zij kiest voor de andere groep, de groep Bep is dan in de minderheid
Babsquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wie?
Ik zie alleen maar gespannen koppies.
die gaat nog een hoop vuil over d'r heen krijgen als ze uit de loods isquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:25 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik heb soms echt zin om haar een mep te verkopen, wat een vervelend mens![]()
De enige echte JUDAS daar is Babette!!!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef engine het volgende:
Babette helemaal nerveus..."wat moet ik zeggen als ze vraagt?"
Neeej...quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ben bang van wel, Wendy hadden ze al besloten...
Op Instagram zijn de meningen over Babette ook ontzettend negatief.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
die gaat nog een hoop vuil over d'r heen krijgen als ze uit de loods is
rijp voor de spy..psie... nou ja rijp voor wat ze zelf claimt te zijn
Ik ga daar dan ook nog niet zomaar vanuitquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
Het zal toch heel vreemd zijn dat Moriama die niets kan dit gaat winnen?
Moeten de mensen die dit gingen oplossen nog langskomen, was vandaag toch?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef 5thencounter het volgende:
Het hele keukenblad zit nog vol met vliegen, trouwe bezoekers![]()
[ afbeelding ]
En dan gaat Wendy naar het andere teamquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neeej.......
![]()
Maar Wendy speelt Moirama gewoon weg..
Tenzij het een flutopdracht is die op geluk aankomt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
Het zal toch heel vreemd zijn dat Moriama die niets kan dit gaat winnen?
Precies, maar zo eerlijk is ze dus niet en dat voelt ze zelf ook welquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Yver73 het volgende:
Nu zit Babs te stressen over wat ze moet zeggen tegen Wendy als ze ernaar vraagt. Wat denk je van gewoon eens een keer eerlijk zijn in iemands gezicht?! Zou ze eens moeten proberen.
How can I make this about mequote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Yver73 het volgende:
Nu zit Babs te stressen over wat ze moet zeggen tegen Wendy als ze ernaar vraagt. Wat denk je van gewoon eens een keer eerlijk zijn in iemands gezicht?! Zou ze eens moeten proberen.
Ik dacht dat ze gelijk wel de keuken onderhanden zouden nemen in de wachttijdquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Moeten de mensen die dit gingen oplossen nog langskomen, was vandaag toch?
Arghhhh vals loederquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Harry het volgende:
Babette: wat moet ik zeggen als ze (Wendy) vraagt?
Ja, die haalt ze met gemak altijd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij het een flutopdracht is die op geluk aankomt.
Als dit in mijn huis dan gaat toch echt de spuitbus met gif overal overheen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Of een van de evenwichtsstoelen (of wat zijn het?) is vooraf geprepareerd ten gunste van degene die de febo daar wil houdenquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moet ze zeggen als Wendy wint?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:29 schreef Springisintheair49 het volgende:
[..]
Precies, maar zo eerlijk is ze dus niet en dat voelt ze zelf ook wel
die praat met gespleten tong dat wisten we toch al?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoor Bep, 'dit kan Japie, die is ook heel ligt'...net zegt ze tegen Mori..'dit kan jij'...
Komt altijd van de bro's, maar ze weten altijd iemand naar voren te schuiven die het werk voor hun doet, en zelf spelen ze de onschuld.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:24 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk ook dat ze Wendy erop gaan zetten de Bro's groep.
Vuile lafaards. 😡😡😡
Jajaja..quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
En dan gaat Wendy naar het andere team
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:31 schreef danaqui het volgende:
Whahaha Ice mag geen pet op dus hij kan niet seinen
K5 heeft dus opgelet
Ja, net als dat memory spel met JW. Moirama won toen op geluk want ze waren er beiden slecht in.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:31 schreef danaqui het volgende:
Whahaha Ice mag geen pet op dus hij kan niet seinen
K5 heeft dus opgelet
Ik hoop het zo, maar laten we eerst afwachten of Wendy (als zij het wordt) het gaat redden!!quote:
Geeft niet als ze tegen Mori moet, dan weet Wendy meteen waar ze staat en is babbelkous de volgende.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef danaqui het volgende:
Kutwijf Babs zit te puchen om Wendy op de stip te zetten
Nee, Wendy kwam de keuken in lopen en had waarschijnlijk gehoord dat ze haar dit spel willen laten spelen.quote:
Oh ik dacht Marciano? Of hadden ze allebei een pet op?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:31 schreef engine het volgende:
Isaac is pissig dat hij geen pet op mag. Hij eist uitleg van achter. Wij krijgen een streamlock.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:34 schreef Chanel5 het volgende:
Stemt Babbel op wendy? omdat ze zich afvraagt wat ze moet zeggen?
ik walg van die eizakquote:
Het duurt allemaal zo langquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:35 schreef spapaars het volgende:
Stemmen.
krijgen we weer dat spelletje dat marci en Isaac heel lang moeten nadenken achter die desk.
Oh zo spannendquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:33 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, maar laten we eerst afwachten of Wendy (als zij het wordt) het gaat redden!!
Fingers crossed..
En vervolgens doen alsof ze drie verschillende personen tegelijk aanwijzen terwijl achteraf iedereen weet op wie ze gestemd hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:35 schreef spapaars het volgende:
Stemmen.
krijgen we weer dat spelletje dat marci en Isaac heel lang moeten nadenken achter die desk.
dat gevoel heb ik met marciano en babettequote:Op donderdag 27 juli 2023 10:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik walg van die eizak
als die uiteindelijk gaat winnen heb ik een jaar van mijn leven verkwanselt aan onzin
Eens!!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik walg van die eizak
als die uiteindelijk gaat winnen heb ik een jaar van mijn leven verkwanselt aan onzin
Wat heeft Isaac met woke te maken?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:37 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Eens!!
Maar in het kader van 'woke' zal Ice het wel gaan worden ben ik bang..
Zie ik daar op de achtergrond nu weer beschimmeld brood?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Er moeten eigenlijk nog strikjes aanquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Overigens, dat haar van Rupi, geen porum, is voor kinderen..
Grote kans.quote:
Ik bij alledriequote:Op donderdag 27 juli 2023 10:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik met marciano en babette
Achja als je weet dat je erop komt...gaat 1 stem het verschil niet maken.quote:
Soms is het niet te snappenquote:
Geen idee, maar ik hoop zoooooo van niet!!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
Heb je voordeel als je je evenwicht moet houden en 135 kilo weegt?
O daar krijg ik echt geen buikpijn vanquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb pijn in mijn buik.Had ik nog niet eerder. Dat komt omdat Wendy er op komt. Zo'n klotestreek.
Wendy is niet zo'n gluiperd als Babette. Dat is precies waarom zoveel mensen haar de winst gunnen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Achja als je weet dat je erop komt...gaat 1 stem het verschil niet maken.
Ze had wellicht door op babbel te stemmen een teken af kunnen geven dat is alles..
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
Wanneer je veel kracht in je armen hebt wel.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij moet je stil kunnen blijven staan, en dan is het geen voordeel voor Moriquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
Dat hoor je mij ook niet zeggen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:41 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Wendy is niet zo'n gluiperd als Babette. Dat is precies waarom zoveel mensen haar de winst gunnen.
Nee ben zelf ook geen lichtgewicht en met al dat extra gewicht is t echt moeilijker( lijkt mij dan hoor) heb dit nog nooit gedaan 😅quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:42 schreef OmaJacky het volgende:
Het leek erop dat Jappie niet op morrie drukte
Ik hoop dat ze veel en hard moet hoestenquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij moet je stil kunnen blijven staan, en dan is het geen voordeel voor Mori
dat dus het is eem grote rat als hij op wen heeft gedrukt. wel hem masseren en dit als dankquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:42 schreef OmaJacky het volgende:
Het leek erop dat Jappie niet op morrie drukte
Ze kijkt niet alleen smerig, ze IS smerig!!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:46 schreef Springisintheair49 het volgende:
Die babet😡😡. Zie r smerig kijken
Het ziet er inderdaad niet uitquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Iets afschuwelijks...
Heeft Moirama gedaan.
Ja en de andere kant op, ze durft niet eens richting Wende te kijken vuile huichelaarster is het.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:46 schreef Springisintheair49 het volgende:
Die babet😡😡. Zie r smerig kijken
Ik wel, it's about time! Maar dit wordt weer een afgang.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:47 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik snap werkelijk de keuze van Wendy op Bern niet...
Oh nee klopt welquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:47 schreef juul. het volgende:
Wie heeft Wendy de zesde stem gegeven????
Ik wil het nog wel eens zien, maar Wendy mag ook niet dus...tja.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama naar huis Moirama naar huis Moirama naar huis Moirama naar huis Moirama naar huis Moirama naar huis
Jij bent al de 2de die dit vraagt, foto please!quote:
Alsof die stem het verschil had gemaaktquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, tot ze weet wie er op Bern heeft gestemd!
maar bern staat toch niet de stip nuquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Er is één voordeel als Wendy naar huis moet.
De uitgroei van Babette![]()
Omdat ze zeker weet dat bern het zou halen en aan de groep isaac laten zien kijk ik stem niet op.Morriquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:47 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik snap werkelijk de keuze van Wendy op Bern niet...
Als Wendy mag blijven dan hoop ik dat ze Bep haar hele kop vergalt!!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
dat dusquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Het meest logische is natuurlijk dat Moirama gaat, maar laten we niet te vroeg juichen er hoeft maar een klein kut foutje te gebeuren en het is voorbij voor Wendy.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jij bent al de 2de die die vraagt, foto please!
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Oke, daar zit logica in..quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat ze zeker weet dat bern het zou halen en aan de groep isaac laten zien kijk ik stem niet op.Morri
De winnaar mag een 2e persoon naar huis sturen..quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als Wendy mag blijven dan hoop ik dat ze Bep haar hele kop vergalt!!
ik heb het niet gezien maar dacht wendy 6quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:51 schreef RobjeGeus het volgende:
Lieten ze zien wie hoeveel stemmen had ?
Dit, ik houd toch mijn hart vastquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Het meest logische is natuurlijk dat Moirama gaat, maar laten we niet te vroeg juichen er hoeft maar een klein kut foutje te gebeuren en het is voorbij voor Wendy.
Bern weet het al Wendy heeft het tegen Bern gezegd was een blinde stem gewoonquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Owww, oke, tnx!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Bern weet het al Wendy heeft het tegen Bern gezegd was een blinde stem gewoon
Ze heeft het er nu al over dat zij de volgende is omdat Wendy nu boos op haar isquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:51 schreef Springisintheair49 het volgende:
Die babet moet zich toch zwaar klote voelen, komt niet eens bij wendy in de buurt, echt, wat een shit karakter heb je dan
Ik zit me inwendig zo kwaad te maken...quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
na alles wat je voor ze gedaan hebt
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:52 schreef juul. het volgende:
Bep: ze is natuurlijk giftig op mij omdat ik toen heb gezegd......
Maar je kan niet Zwitserland blijven en met iedereen goed zijn, aldus Bep
Morrie 5quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien maar dacht wendy 6
Nee, maar het feit te weten dat Wendy op hem heeft gestemd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar bern staat toch niet de stip nu
Nee, nee, nee, Moraima krijgt een lachbui en Wendy mag blijven en die babbelkous eruit sodemieteren.quote:
Nee maarin dit stadium had ze sas of bern kunnen kiezen, later als je net weinig over bent moet t welquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:52 schreef juul. het volgende:
Bep: ze is natuurlijk giftig op mij omdat ik toen heb gezegd......
Maar je kan niet Zwitserland blijven en met iedereen goed zijn, aldus Bep
Nee echt? Kijk dat scheelt weerquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, maar het feit te weten dat Wendy op hem heeft gestemd.
Maar lees net dat Bern het wist, dus het is oke.
Wendy moet het nu toch snappen dat ze heeft afgedaan in de groep waar ze dacht bij te horen. Alleen al door hun gedrag richting haar.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:54 schreef engine het volgende:
Mirthe, Sasha en Jasper praten Wendy moed in. Jij kan dit sowieso.
Van codeine worden je spieren lekker slap. Is tegen hoesten ook. Kreeg Moirama dat?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:54 schreef Springisintheair49 het volgende:
Codeine😅😅😅. Word je lekker duf van
Dat adviseerde dokter babet, van alle markten thuisquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van codeine worden je spieren lekker slap. Is tegen hoesten ook. Kreeg Moirama dat?
En daarna flink op je bek gaanquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
Het spel is vast gemaakt voor Moira.. stilstaan, niet bewegen touwen vasthouden en wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |