Iets met de voeten in balans houden?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:14 schreef 5thencounter het volgende:
Een spelletje voor 2.. misschien eindelijk weer een eliminatie
[ afbeelding ]
Jij sloot ook niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:14 schreef D. het volgende:
Had niet door dat ik sloot, excuses dat het even duurde
Je batterijen óók leeg dan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:17 schreef Giggio het volgende:
schiet eens op Febo
zit zo uur zonder stroom i.v.m. zonnepanelen die nog niet geplaatst worden....
Ja die zitten er nog genoegquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:19 schreef xsaskiax het volgende:
Zo te zien is er nog geen donder aan de vliegen gedaan (hadden ze toch genoeg tijd voor zeg)
quote:
Voor Mori zou het de tweede keer zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:21 schreef 5thencounter het volgende:
Gaan ze het nou eindelijk aandurven om Moira met 'r grote bek op de stip te zetten, samen met een stoere Brô
Waarom doet iedereen alsof zij moet spelen? Er is nog niet gestemd toch?quote:
Trut is het. Tegen Wendy zeggen: dat zou ik nooooooooit doen. Hoe kun je dat denken?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:21 schreef engine het volgende:
Haha die Babette probeert Wendy er op te krijgen.
Ben bang van wel, Wendy hadden ze al besloten...quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
Neej neej neej niet tegen Wendy, dat gaan we niet doen..
weet ik nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:21 schreef lojanda het volgende:
[..]hadden ze in dat ziekenhuis ook dit soort proeven?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef xsaskiax het volgende:
Babette vraagt tegen wie Moraima wil spelen...... ze probeert de naam van Wendy in de mond van Moraima te leggen, Sasha zal het wel kunnen, maar Wendy....... zegt Babette.... en dat geeft ze aan de anderen door
Ohhja.. was dat met die spulletjes onthouden tegen JW? daar hoefde ze zowat nix voor te toenquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor Mori zou het de tweede keer zijn
Dat is waar! Dat zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:23 schreef juul. het volgende:
Mocht Wendy winnen dan zijn ze voor goed Wendy kwijt, zij kiest voor de andere groep, de groep Bep is dan in de minderheid
vals loederquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:22 schreef danaqui het volgende:
Kutwijf Babs zit te puchen om Wendy op de stip te zetten
Dat was afgelopen week al besloten door die fijne Babette!!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Oooh Wendy wordt geneoemd. Daar dacht ik niet aan.
Wendy is wel snel gestrest.![]()
Marciano moest zijn pet af doen...
Yep.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:23 schreef juul. het volgende:
Mocht Wendy winnen dan zijn ze voor goed Wendy kwijt, zij kiest voor de andere groep, de groep Bep is dan in de minderheid
Babsquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wie?
Ik zie alleen maar gespannen koppies.
die gaat nog een hoop vuil over d'r heen krijgen als ze uit de loods isquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:25 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik heb soms echt zin om haar een mep te verkopen, wat een vervelend mens![]()
De enige echte JUDAS daar is Babette!!!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef engine het volgende:
Babette helemaal nerveus..."wat moet ik zeggen als ze vraagt?"
Neeej...quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ben bang van wel, Wendy hadden ze al besloten...
Op Instagram zijn de meningen over Babette ook ontzettend negatief.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
die gaat nog een hoop vuil over d'r heen krijgen als ze uit de loods is
rijp voor de spy..psie... nou ja rijp voor wat ze zelf claimt te zijn
Ik ga daar dan ook nog niet zomaar vanuitquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
Het zal toch heel vreemd zijn dat Moriama die niets kan dit gaat winnen?
Moeten de mensen die dit gingen oplossen nog langskomen, was vandaag toch?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef 5thencounter het volgende:
Het hele keukenblad zit nog vol met vliegen, trouwe bezoekers![]()
[ afbeelding ]
En dan gaat Wendy naar het andere teamquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neeej.......
![]()
Maar Wendy speelt Moirama gewoon weg..
Tenzij het een flutopdracht is die op geluk aankomt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
Het zal toch heel vreemd zijn dat Moriama die niets kan dit gaat winnen?
Precies, maar zo eerlijk is ze dus niet en dat voelt ze zelf ook welquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Yver73 het volgende:
Nu zit Babs te stressen over wat ze moet zeggen tegen Wendy als ze ernaar vraagt. Wat denk je van gewoon eens een keer eerlijk zijn in iemands gezicht?! Zou ze eens moeten proberen.
How can I make this about mequote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Yver73 het volgende:
Nu zit Babs te stressen over wat ze moet zeggen tegen Wendy als ze ernaar vraagt. Wat denk je van gewoon eens een keer eerlijk zijn in iemands gezicht?! Zou ze eens moeten proberen.
Ik dacht dat ze gelijk wel de keuken onderhanden zouden nemen in de wachttijdquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Moeten de mensen die dit gingen oplossen nog langskomen, was vandaag toch?
Arghhhh vals loederquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:27 schreef Harry het volgende:
Babette: wat moet ik zeggen als ze (Wendy) vraagt?
Ja, die haalt ze met gemak altijd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij het een flutopdracht is die op geluk aankomt.
Als dit in mijn huis dan gaat toch echt de spuitbus met gif overal overheen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef 5thencounter het volgende:
Het hele keukenblad zit nog vol met vliegen, trouwe bezoekers![]()
[ afbeelding ]
Of een van de evenwichtsstoelen (of wat zijn het?) is vooraf geprepareerd ten gunste van degene die de febo daar wil houdenquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij het een flutopdracht is die op geluk aankomt.
Wat moet ze zeggen als Wendy wint?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:29 schreef Springisintheair49 het volgende:
[..]
Precies, maar zo eerlijk is ze dus niet en dat voelt ze zelf ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |