SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank ouwe reus.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bedankt voor het openen, @:Scrummie . Hier had ik geen zin in.
Als je dit leest is het bijna zonde dat hij niet gelijk 1e spits wordt. Of zouden ze toch rekening houden met een vertrek van Santi?quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat klinkt als een echte Arendspits.
Over het algemeen is ie iedereen hier nog redelijk mild over hem. Al zal Arend Martijn ongetwijfeld ook wel als geen ander weten hoe hij hem optimaal kan laten presteren.quote:
Nouja als Santi ook maar een beetje een vergelijkbaar seizoen draait is dit zijn laatste seizoen, daarbij heb je de garantie op minimaal twee potjes CL voetbal in de basisquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je dit leest is het bijna zonde dat hij niet gelijk 1e spits wordt. Of zouden ze toch rekening houden met een vertrek van Santi?
Sowieso zijn er weinig voorbeelden van spelers die ooit alvast als vervanger van een andere speler werden gehaald en vervolgens slaagden. Doet me denken aan het Vilhena en Amrabat/Tapia verhaal.
Arend Martijn > Nice.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vreemd dat Nice er niets mee wil, dan.
De Belgische competitie is ook zo'n beetje de enige Europese competitie die nog lachwekkender is dan de Eredivisie.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:11 schreef Pistolero het volgende:
Een speler die bij AZ (nota bene onder Slot) al liet zien te barsten van het talent, het in Nice om meerdere redenen niet heeft gered en zich nu bij Antwerp uitstekend heeft ontwikkeld in een nieuwe rol.
Jonge spelers die zich met ups en downs ontwikkelen lijkt wel een bizar concept voor sommigen.
Ik zie het ook gewoon als een nog jongere Berghuis met een iets hoger plafond.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:11 schreef Pistolero het volgende:
Een speler die bij AZ (nota bene onder Slot) al liet zien te barsten van het talent, het in Nice om meerdere redenen niet heeft gered en zich nu bij Antwerp uitstekend heeft ontwikkeld in een nieuwe rol.
Jonge spelers die zich met ups en downs ontwikkelen lijkt wel een bizar concept voor sommigen.
Precies. Ik was ook negatief toen ik de naam voor het eerst hoorde een paar dagen terug, maar ik heb hem ook totaal niet gevolgd bij Antwerp en daar hadden ze hem graag gehouden. Samen met dat VI Pro artikeltje heb ik er inmiddels best vertrouwen in.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:11 schreef Pistolero het volgende:
Dat gezeik 'kan er niets van' of 'kutspeler' slaat ook nergens op. Lex Immers, die kon er niets van en was een kutspeler, Stengs heeft in zijn AZ periode gewoon 7 keer in het NL elftal gestaan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:11 schreef Pistolero het volgende:
Vandaar ook dat belgie op de wereldranglijst van de fifa een hele tijd op nummer 1 gestaan heeft en nu nog steeds de nummer 2 van de wereld isquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
De Belgische competitie is ook zo'n beetje de enige Europese competitie die nog lachwekkender is dan de Eredivisie.
Dit lijkt me een minder goed individu dan Szymanski en vooral een teamspeler. Waar ik de waarde dus zeker van kan begrijpen. Maar maakt je niet significant beter, vind ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:09 schreef Caland het volgende:
https://www.vi.nl/pro/cal(...)dringend-nodig-heeft
Speciaal voor @:alaphilippe_
Vind met name zijn rendement wel wat karig, ook bij AZ was dat een issue. Hij kwam toen (tijdelijk) op 10 te spelen daar.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat gezeik 'kan er niets van' of 'kutspeler' slaat ook nergens op. Lex Immers, die kon er niets van en was een kutspeler, Stengs heeft in zijn AZ periode gewoon 7 keer in het NL elftal gestaan.
Neemt niet weg dat ik het wel eens ben dat het in zijn AZ periode eruit zag als een slapzak.
Als we alle verhaaltjes mogen geloven is dat slappe er wel redelijk uit. De cijfers bevestigen dat ook wel redelijk verder.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat gezeik 'kan er niets van' of 'kutspeler' slaat ook nergens op. Lex Immers, die kon er niets van en was een kutspeler, Stengs heeft in zijn AZ periode gewoon 7 keer in het NL elftal gestaan.
Neemt niet weg dat ik het wel eens ben dat het in zijn AZ periode eruit zag als een slapzak.
Die toppers van hun spelen doorgaans niet in de Belgische competitie Hans.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vandaar ook dat belgie op de wereldranglijst van de fifa een hele tijd op nummer 1 gestaan heeft en nu nog steeds de nummer 2 van de wereld is
dat komt natuurlijk omdat er allemaal kut voetballers uit belgie komen....
Zijn prestaties onder Advocaatquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als we alle verhaaltjes mogen geloven is dat slappe er wel redelijk uit. De cijfers bevestigen dat ook wel redelijk verder.
Kokcu was ooit ook een slapzak, lol
Ik denk ook dat het middenveld niet zo goed gaat zijn als vorig jaar. Szymanski en vooral Kokcu vervangen is bijna onmogelijk. Daar moet tegenover staan dat je af bent van de constante wisselingen met vleugelspelers die maar half voldoen. Ivanusec en Paixao wordt wel een heerlijk duo denk ik en dan is Santi die zich heel snel aan het ontwikkelen is ook nog een jaar verderquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit lijkt me een minder goed individu dan Szymanski en vooral een teamspeler. Waar ik de waarde dus zeker van kan begrijpen. Maar maakt je niet significant beter, vind ik.
Kan helaas geen open data over zijn seizoen in België vinden, maar daarvoor vond ik hem überhaupt niet spectaculair in de juiste posities komen, of zorgen dat anderen daarin kwamen.
Laat we eerst maar afwachten of Ivanusec geen Gnonto verhaal wordt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het middenveld niet zo goed gaat zijn als vorig jaar. Szymanski en vooral Kokcu vervangen is bijna onmogelijk. Daar moet tegenover staan dat je af bent van de constante wisselingen met vleugelspelers die maar half voldoen. Ivanusec en Paixao wordt wel een heerlijk duo denk ik en dan is Santi die zich heel snel aan het ontwikkelen is ook nog een jaar verder
want ze hebben allemaal gelijk hun debuut gemaakt bij de europese topclubs zonder in de belgische competitie gespeeld te hebben zeker....quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Die toppers van hun spelen doorgaans niet in de Belgische competitie Hans.
Ik heb wel vertrouwen in die transfer. Als Te Kloese bijna 10 miljoen wil betalen voor een reservespits kan een paar miljoen verschil voor de belangrijkste versterking van deze window toch geen probleem zijn?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laat we eerst maar afwachten of Ivanusec geen Gnonto verhaal wordt.
Zelfs Lex Immers deed dingen goed, koos altijd goed positie, alleen dan kreeg hij de bal en dat was een probleem.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind met name zijn rendement wel wat karig, ook bij AZ was dat een issue. Hij kwam toen (tijdelijk) op 10 te spelen daar.
Maar je ziet met Kokcu wat een positiewijziging, een goede trainer en flink wat inzet kan veranderen. Ben wel benieuwd laat de Arend maar broeden.
Wel vrij vervelend voor een voetballer.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs Lex Immers deed dingen goed, koos altijd goed positie, alleen dan kreeg hij de bal en dat was een probleem.
Rendement = kansen omzetten in doelpunten, niet alleen kansen creëren.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ twitter ]
ga gewoon weer slapen man
rendement is ook als een verdediger zich kan vrijspelen en de bal naar de linksbuiten geeftquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Rendement = kansen omzetten in doelpunten, niet alleen kansen creëren.
Klaasgod.
Deze post is bijna van het niveau van je pijltjes-theorie.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
rendement is ook als een verdediger zich kan vrijspelen en de bal naar de linksbuiten geeft
volgens jouw theorie kunnen alleen spitsen rendement hebben of is er alleen sprake van rendement als je er een doelpunt gemaakt wordt
in mij filosofie kan je rendement op verschillende manieren kwalificeren en vertaald naar voetbal is dat niet alleen scoren.
Een keeper heeft rendement als hij 4 ballen tegenhoudt in een wedstrijd
maar ik denk persoonlijk dat dit allemaal te ingewikkeld voor je wordt of niet?
Ik heb juist het idee dat het andersom is eigenlijk, van Szymanski herinnert men zich vooral de afstandspegels maar ik vond zijn voornaamste kwaliteit juist dat hij 90 minuten lang vol gas achter zijn tegenstander(s) aan bleef hollen, daar waar Stengs denk ik net wat beter is in een mannetje uitspelen en kansen zien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit lijkt me een minder goed individu dan Szymanski en vooral een teamspeler. Waar ik de waarde dus zeker van kan begrijpen. Maar maakt je niet significant beter, vind ik.
Kan helaas geen open data over zijn seizoen in België vinden, maar daarvoor vond ik hem überhaupt niet spectaculair in de juiste posities komen, of zorgen dat anderen daarin kwamen.
quote:Afgelopen seizoen was Calvin Stengs bij het kampioenselftal van Royal Antwerp FC de speler met de meeste gecreëerde kansen (47), meeste expected assists (4,1) en de meeste succesvolle dribbels per 90 minuten (1,6). Onder Arne Slot in zijn laatste jaar bij AZ was de aanvallend ingestelde Nederlander ook de grote uitblinker. Ook daar was Stengs de speler met veruit de meeste gecreëerde kansen (60).
Naast zijn creativiteit op het gebied van passing, brengt Stengs nog een andere welkome manier om tot kansen te komen. Zijn dribbelstatistieken springen namelijk net zo goed in het oog. In iedere competitie waar de Nederlander actief is geweest, scoort hij uitzonderlijk hoog op dribbelstatistieken. Ondanks zijn - voor een dribbelaar - lange postuur, heeft de Nederlandse creatieveling een meer dan goede dribbel in huis. In zijn laatste jaar in de eredivisie noteerde Stengs 3,76 dribbels per 90 min. Hij noteerde 2,14 succesvolle dribbels per 90 min. in datzelfde seizoen. Daarmee hoorde hij bij de beste 5% van de competitie in dat jaar.
wie zijn die mensenquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het andersom is eigenlijk, van Szymanski herinnert men zich vooral de afstandspegels maar ik vond zijn voornaamste kwaliteit juist dat hij 90 minuten lang vol gas achter zijn tegenstander(s) aan bleef hollen, daar waar Stengs denk ik net wat beter is in een mannetje uitspelen en kansen zien.
Hij moet het alleen wel een keer gaan koppelen aan iets meer rendement, maar dat komt denk ik wel goed in een dominant elftal. Ik heb Antwerp een keer of 4 zien spelen en dat was toch wel 4 keer pure oogaids hoor.
[..]
Nouja, blijkbaar ziet Stijn Szymanski als wat meer een individueel goede speler maar ik vond dat nou juist niet zo zeer zijn kwaliteit. Wel een goed linkerbeentje, echte voetbaljongah natuurlijk.quote:
Kokcu + Danilo is minimaal 32 miljoen samen, maar die 5 miljoen bonussen waren bijna gegarandeerd volgens mij, dus misschien dat ze die ook al meerekenen. Zerrouki (7.2) + Stengs (6) + Ueda (8,5) + Ivanusec (10-13) is straks ook iets meer dan 30 miljoen. De rest aan inkomende en uitgaande transfers zijn kleinigheidjes.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als Don beetje goed onderhandeld en bjv. 13 miljoen voor de Kroaat neertelt en 8.5 voor de vrindelijke Japanner.
Hebben we dan het idee dat ze Geert wel gaan verkopen? Want dit zijn wel serieuze bedragen zo wat we niet echt hebben ook na de verkoop van Kokcu.
Zelfs dat positie kiezen viel wel mee, hij had gewoon de mazzel dat Pelle elke bal kon aannemen ook al hingen er 6 verdedigers aan zijn lichaamquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel vrij vervelend voor een voetballer.
Maar wel eens, positie kiezen (of in elk geval heel veel rennen om op heel veel plekken te zijn) kon ie wel redelijk.
In principe zou het mooi zijn als je verkopen je inkopen dekken. Dat heb je het gewoon goed gedaan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kokcu + Danilo is minimaal 32 miljoen samen, maar die 5 miljoen bonussen waren bijna gegarandeerd volgens mij, dus misschien dat ze die ook al meerekenen. Zerrouki (7.2) + Stengs (6) + Ueda (8,5) + Ivanusec (10-13) is straks ook iets meer dan 30 miljoen. De rest aan inkomende en uitgaande transfers zijn kleinigheidjes.
Zou wel mooi zijn als je deze zomer niet bang bent om quitte te spelen omdat die CL inkomsten er nog bij komen.
Ja zou mooi zijn, ik heb ook wel vertrouwen dat we dit seizoen ook weer een leuke financiële slag kunnen slaan met directe CL plaatsing, maar weet niet in hoeverre je dat al daadwerkelijk kunt uitgeven.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kokcu + Danilo is minimaal 32 miljoen samen, maar die 5 miljoen bonussen waren bijna gegarandeerd volgens mij, dus misschien dat ze die ook al meerekenen. Zerrouki (7.2) + Stengs (6) + Ueda (8,5) + Ivanusec (10-13) is straks ook iets meer dan 30 miljoen. De rest aan inkomende en uitgaande transfers zijn kleinigheidjes.
Zou wel mooi zijn als je deze zomer niet bang bent om quitte te spelen omdat die CL inkomsten er nog bij komen.
Waar zou Bijlow naar toe moeten? Utd heeft toch al een keeper binnen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Bijlow nieuw contractvoorstel gekregen.
Bron: @:ZKA
Wat heeft dat met verlengen te maken?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar zou Bijlow naar toe moeten? Utd heeft toch al een keeper binnen?
benficaquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar zou Bijlow naar toe moeten? Utd heeft toch al een keeper binnen?
De opmerking van Bijilow 'daar praat ik niet over uit respect voor Feyenoord' deed mij vermoeden dat hij wel een transfer zag zitten. Misschien dat Feyenoord daarom (versneld) met een nieuw contractvoorstel komt?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat heeft dat met verlengen te maken?
Feyenoord pakt nu superduper door voor Ivanusec!quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
@:ZKA geef ons die scoops
Zijn nu heeeel concreet voor Ueda!quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord pakt nu superduper door voor Ivanusec!
Pellequote:Op woensdag 26 juli 2023 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dat positie kiezen viel wel mee, hij had gewoon de mazzel dat Pelle elke bal kon aannemen ook al hingen er 6 verdedigers aan zijn lichaam
Ik mis Pelle
die stond ook even in de top 10 van meest verdienende voetballersquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pelle![]()
Nog steeds niet met pensioen geloof ik.
40 miljoen per jaar of zo in China? Pellegodquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die stond ook even in de top 10 van meest verdienende voetballers
pellegod
Als ik nou bij iemand overtuigd ben dat hij de top wel had kunnen halen als hij zich wat meer als een topsporter had gedragen dan is het Pelgod. Volgens mij kon hij toen ook nog gewoon naar Juve uiteindelijk maar koos hij voor de Chinamiljoenen toch?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
Oh, 'slechts' 350k per week. Not bad voor een oud spits van Feyenoord
Geert voor ong 35 miljoen verkopen en een vervanger voor 10-15 miljoen halen zou financieel gezien natuurlijk een uitstekende beslissing zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja zou mooi zijn, ik heb ook wel vertrouwen dat we dit seizoen ook weer een leuke financiële slag kunnen slaan met directe CL plaatsing, maar weet niet in hoeverre je dat al daadwerkelijk kunt uitgeven.
Maar dan nog zou ik dan liever nog Ueda + Ivanusec zien en Geert op zn max verkopen.
Toen zat hij al in China. Hij is weggegaan omdat China een salariscap heeft ingesteld van 3 miljoen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik nou bij iemand overtuigd ben dat hij de top wel had kunnen halen als hij zich wat meer als een topsporter had gedragen dan is het Pelgod. Volgens mij kon hij toen ook nog gewoon naar Juve uiteindelijk maar koos hij voor de Chinamiljoenen toch?
ITS HAPPENING!!!!!111!!quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat speelde toen in juni vast mee.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De opmerking van Bijilow 'daar praat ik niet over uit respect voor Feyenoord' deed mij vermoeden dat hij wel een transfer zag zitten. Misschien dat Feyenoord daarom (versneld) met een nieuw contractvoorstel komt?
Je moet wel heel triest zijn om iemand op basis van hun uiterlijk te beledigen. Alleen users met een micropenis doen dat.quote:
Waarvan akte.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van Justin Bijlow.
Geen dark mode. Verworpen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
als ja ja is en nee nee is dan is het allemaal logische dat hij ja roept als het ja moet zijnquote:
de belangrijkstequote:Op woensdag 26 juli 2023 15:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op welke positie speelt deze gozer?
op 10 en soms zelfs op 8 (de positie van kokcu) bij anderlechtquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op welke positie speelt deze gozer?
Met die Kroaat die dan linksbuiten en 10 kan en Stengs op 10 en rechtsbuiten, gekke Braziliaan beide flanken, negers op brommers, Japanners die onverstaanbaar zijn, backs die er overheen denderen, gratis WiFi, WE LOPEN IEDEREEN AAN BARRELSquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op 10 en soms zelfs op 8 (de positie van kokcu) bij anderlecht
maar kan net als szymanski natuurlijk ook als een van de opties gebruikt worden op de zijkant als het echt nodig is
Op het irritante af.quote:
bayern wordenquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Met die Kroaat die dan linksbuiten en 10 kan en Stengs op 10 en rechtsbuiten, gekke Braziliaan beide flanken, negers op brommers, Japanners die onverstaanbaar zijn, backs die er overheen denderen, gratis WiFi, WE LOPEN IEDEREEN AAN BARRELS
Komt onvoorstelbaar nieuws aan, wel echt goede spelerquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord interesse in Mbappéquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Komt onvoorstelbaar nieuws aan, wel echt goede speler
een nieuwe naam?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Rechtsbenige krullenbolWout Faes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een naam die al een hele tijd rondzingt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ben eigenlijk veel meer fan van Isaksen dan van die Kroaat, maar met allebei ben je in september al kampioen ben ik bang.![]()
@:zka was dit dat nieuws?
Geen normaal kapsel én geen krullenbol die Isaksen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een naam die al een hele tijd rondzingt.
ONVOORSTELBAAR
Als je straks voorin kan kiezen uit Ivanusec, Paixao, Isaksen, Mintthee en Sauer dan ga er wel echt op reuzenstappen op vooruit op de flanken. De altijd sympathieke Ali als mascotte erbij.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een naam die al een hele tijd rondzingt.
ONVOORSTELBAAR
Kloesegod heeft even wat filmpjes met hoogtepunten van Dilrosun, Ali en Walemark in elkaar gezet en gaat ze voor miljoenen verkopen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:05 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze allebei komen overigens. Die Isaksen is ook al boven de 10 miljoen.
Glas halfleeg.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Zal dan wel om een potentiële huurspeler gaan waarvan Feyenoord hoopt dat het eind augustus kan toeslaan schat ik in.
Nee, leek mij een realistisch scenario voor een absolute topspeler.quote:
Voor Ali en Dildo moet je toch ook nog wel een miljoen of 6 kunnen krijgen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou geweldig zijn als het lukt, maar kan het me bijna niet voorstellen. Isaksen moet ruim meer dan 10 miljoen opleveren volgens mij.
Ueda gaat ook al gauw 8 miljoen exclusief bonussen kosten en voor Ivanusec geldt hetzelfde.
Maar het zou wel geweldig zijn.
Ik vind dit geen krullenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ben eigenlijk veel meer fan van Isaksen dan van die Kroaat, maar met allebei ben je in september al kampioen ben ik bang.![]()
@:zka was dit dat nieuws?
ITS HAPEPENEPEPEENEPEPEPEPENINGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Gewoon even 30 miljoen in 1 linie investeren, daar zou ik niet meteen aan kunnen wennen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:13 schreef Pistolero het volgende:
Nog extreem wensdenken, maar stel dat je van dit:
Gimenez, Danilo, Idrissi, Alireza, Paixao, Dilrosun, Walemark
naar dit gaat:
Gimenez, Ueda, Ivanusec, Isaksen, Paixao, Sauer, Minteh
Wat een ongekend genot zou dat zijn.
Ach, dat is ongeveer evenveel als 1 Bergwijn. Om het even in perspectief te zetten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon even 30 miljoen in 1 linie investeren, daar zou ik niet meteen aan kunnen wennen.
Voorlopig hebben we nog helemaal niks voorin.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon even 30 miljoen in 1 linie investeren, daar zou ik niet meteen aan kunnen wennen.
Ik denk dat berwijn wel voor iets minder op te pikken is nu.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, dat is ongeveer evenveel als 1 Bergwijn. Om het even in perspectief te zetten.
Slechts de beste spits van de eredivisie.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we nog helemaal niks voorin.
Volgens voetbal International naderen Feyenoord en Cercle Brugge een akkoord voor Ueda. Dus verwacht wel dat dat goed komt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we nog helemaal niks voorin.
Hopelijk komen wij binnenkort met 3 uitgaande transfers dan ook aan 1 Antonyquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, dat is ongeveer evenveel als 1 Bergwijn. Om het even in perspectief te zetten.
Maar volgens mij wil Alireza bij Feyenoord blijven, en ik kan me niet voorstellen dat er belangstelling voor Dilrosun komt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor Ali en Dildo moet je toch ook nog wel een miljoen of 6 kunnen krijgen.
We naderen al weken een akkoord met Dinamo Zagreb voor Ivanusec en die is ook nog steeds niet binnen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens voetbal International naderen Feyenoord en Cercle Brugge een akkoord voor Ueda. Dus verwacht wel dat dat goed komt.
Dat hebben we aan Bassey gezien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk dat berwijn wel voor iets minder op te pikken is nu.
Wat wel lekker zou zijn is dat Fiorentina gaat meebieden op die Sutalo dus dan hebben ze wellicht wat meer inkomende centen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We naderen al weken een akkoord met Dinamo Zagreb voor Ivanusec en die is ook nog steeds niet binnen.
Volgens ZKA ja.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We naderen al weken een akkoord met Dinamo Zagreb voor Ivanusec en die is ook nog steeds niet binnen.
Ander vlaggetje in zijn paspoort en nog niet geflopt op het eiland.quote:
Natuurlijk, clubfactor doet er niet toe.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ander vlaggetje in zijn paspoort en nog niet geflopt op het eiland.
Dat zie je wel aan Bassie, Engelsen kijken wat dat betreft naar het vlaggetje. Maar de kans dat nog een club 30 miljoen neerlegt voor Bergwijn die zowel in Engeland als Nederland weinig klaarspeelt lijkt me gering.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk, clubfactor doet er niet toe.
We gaan het meemaken, denk niet deze zomer, maar volgende misschien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zie je wel aan Bassie, Engelsen kijken wat dat betreft naar het vlaggetje. Maar de kans dat nog een club 30 miljoen neerlegt voor Bergwijn die zowel in Engeland als Nederland weinig klaarspeelt lijkt me gering.
heeft bassie al getekend?quote:
Ik vind de mensen die @ZKA nadoen zo ongeveer nog vermoeiender dan @ZKA die op elk puntje van kritiek als een gebeten hond moet reageren.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:51 schreef Scrummie het volgende:
Volgens weer een nieuwe insider op Twitter is Ivanusec een done deal.
Je blijft eigenlijk gewoon nog in de budgetbak hoor met die max. 10 mio aankoopjes.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:53 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kan er niet aan wennen dat Feyenoord zoveel geld uitgeeft/wil uitgeven aan spelers die op papier ook nog eens goede aankopen zouden zijn.
Dan sta je in februari met je winterjas op de coolsingel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:13 schreef Pistolero het volgende:
Nog extreem wensdenken, maar stel dat je van dit:
Gimenez, Danilo, Idrissi, Alireza, Paixao, Dilrosun, Walemark
naar dit gaat:
Gimenez, Ueda, Ivanusec, Isaksen, Paixao, Sauer, Minteh
Wat een ongekend genot zou dat zijn.
Ach een drie jaar geleden haalde we Pratto, Conteh, Spajic, Teixeira, en Diemers.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je blijft eigenlijk gewoon nog in de budgetbak hoor met die max. 10 mio aankoopjes.
Announce Michiel Kramer.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wellicht is dat sjansen met Isaksen gewoon onderhandelingstechniek van Kloesoe richting Zagreb. Wij zijn het lekkere wijf nu.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou al dik tevreden zijn met de komst van Ivanusec en Ueda.
Isaksen kan ik nog moeilijk geloven. Lijkt te mooi om waar te zijn. Maar we zullen zien.
Ik hoop wel snel op een "it's happening" voor Ivanusec en/of Ueda. Deze week nog als het kan. 😊
Hoezo, compleet andere spelers op andere positiesquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wellicht is dat sjansen met Isaksen gewoon onderhandelingstechniek van Kloesoe richting Zagreb. Wij zijn het lekkere wijf nu.
Paixao kan in principe op beide flanken toch? En die Isaksen is tweebenigquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, compleet andere spelers op andere posities
Beide toch linksbuiten?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, compleet andere spelers op andere posities
Dan heb je dus drie spelers die het kwalitatief zeker aan moeten kunnen voor twee posities. Lijkt me geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Paixao kan in principe op beide flanken toch? En die Isaksen is tweebenig
Begroting van Ajax is nogsteeds 2x zo hoog, schandalig als die geen kampioen worden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef GoldRushFrog het volgende:
Feyenoord zal dit jaar het seizoen in gaan als de torenhoge favoriet voor de titel. Dat is net even een andere druk. Het zou schandalig zijn als het niet lukt. Ben heel benieuwd hoe ze daarmee omgaan.
Beetje voorbarig zolang de transferperiode nog lang niet voorbij is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef GoldRushFrog het volgende:
Feyenoord zal dit jaar het seizoen in gaan als de torenhoge favoriet voor de titel. Dat is net even een andere druk. Het zou schandalig zijn als het niet lukt. Ben heel benieuwd hoe ze daarmee omgaan.
Met dat laatste eens maar zal dit seizoen minder zijn dan 2 keer qua begroting denk ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Begroting van Ajax is nogsteeds 2x zo hoog, schandalig als die geen kampioen worden.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef GoldRushFrog het volgende:
Dat waren ze alleen volgens zichzelf. Een beetje wat AZ een paar jaar geleden ook deed al waren die werkelijk op jacht naar een titel.quote:
Ja, begroting zegt mij niet altijd zoveel. Het gaat vooral in Nederland erg om het smeden van een goed team. Feyenoord en ook PSV hebben op dit moment gewoon even 2/3 jaartjes betere spelers dan Ajax heeft. Al is de begroting van Ajax nog zo groot. Een leuke speler halen lukt niet niet zomaar op dit moment.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Begroting van Ajax is nogsteeds 2x zo hoog, schandalig als die geen kampioen worden.
als die alle 3 komen gaat het broekje uitquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel veel lijntjes nu. Ivanusec, Isaksen en Ueda. Toch een complete voorhoede.
pics??quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik haalde daarnet op de A16 een dikke, geblindeerde Mercedes in met Kroatisch kenteken uit de regio Zagreb. Kan maar 1 conclusie trekken, dus ik ga ook maar eens een Twitter-account.
Je moet voor die functie wel meerdere uren per dag kinderachtige ruzietjes maken op Twitter, gaat je dat wel lukken in combinatie met een fulltime baan?quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik haalde daarnet op de A16 een dikke, geblindeerde Mercedes in met Kroatisch kenteken uit de regio Zagreb. Kan maar 1 conclusie trekken, dus ik ga ook maar eens een Twitter-account.
Mensenhandelaar.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik haalde daarnet op de A16 een dikke, geblindeerde Mercedes in met Kroatisch kenteken uit de regio Zagreb. Kan maar 1 conclusie trekken, dus ik ga ook maar eens een Twitter-account maken.
Met al het nieuws van de afgelopen dagen begin ik langzaam maar zeker opgewonden te raken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als die alle 3 komen gaat het broekje uit
IT'S HAPPENING 🥇🥇🥇quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik haalde daarnet op de A16 een dikke, geblindeerde Mercedes in met Kroatisch kenteken uit de regio Zagreb. Kan maar 1 conclusie trekken, dus ik ga ook maar eens een Twitter-account maken.
En een rattenhoofdje heeft ook de voorkeur.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet voor die functie wel meerdere uren per dag kinderachtige ruzietjes maken op Twitter, gaat je dat wel lukken in combinatie met een fulltime baan?
quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Kantoorbaangenot, het Fokken en Twitteren kan gewoon doorgaan naast het werk.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet voor die functie wel meerdere uren per dag kinderachtige ruzietjes maken op Twitter, gaat je dat wel lukken in combinatie met een fulltime baan?
Gelukkig hebben we Kokcu al verkocht zodat we wat kunnen nu.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:06 schreef fetX het volgende:
Twee van de drie van Ueda, Isaksen en Ivanusec zou al waanzinnig zijn. Als je ze alledrie hebt is dat echt ongekend. Ik kan me dat eigenlijk ook nauwelijks voorstellen.
Makkelijk.quote:
nee we gaan er 2 zomers later nog over beginnenquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Kokcu al verkocht zodat we wat kunnen nu.
Joegoslavische maffia.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Er moet sowieso wel een tweede spits komen, ik denk dat Ueda nu de eerste kandidaat is, van die 6 miljoen voor Danilo kan je aardig wat herinvesteren natuurlijk. Ivanusec komt langzaam op gang maar dat geld ligt er sowieso nog wel. En anders schakelen we door.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:06 schreef fetX het volgende:
Twee van de drie van Ueda, Isaksen en Ivanusec zou al waanzinnig zijn. Als je ze alledrie hebt is dat echt ongekend. Ik kan me dat eigenlijk ook nauwelijks voorstellen.
Ben ik nou de enige die bedenkt dat ZKA geen idee meer heeft en nu alle opties noemt zodat hij hoe dan ook kan zeggen dat hij het bij het juiste eind hadquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:06 schreef fetX het volgende:
2 van de 3 zijn ook bevestigd door andere bronnen. Maar je hebt gelijk dat we Isaksen pas serieus hoeven te nemen als VI/AD/Telegraaf het bevestigt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die bedenkt dat ZKA geen idee meer heeft en nu alle opties noemt zodat hij hoe dan ook kan zeggen dat hij het bij het juiste eind had![]()
Tuurlijk komen ze niet alle drie.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
#KloeseOut #Onzichtbaar
Loopt gewoon in hetzelfde elftal te ballen als Tadic.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]post dit soort dingen aub niet meer
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
#KloeseOut #Onzichtbaar
Feyenoord gaat er nu écht voor!quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu echt heel concreet en bijna binnen! Vanmiddag een update of we weer iets dichterbij zijn!
quote:
Wat heeft ZKA met het nieuws van De Telegraaf te maken?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:15 schreef zoekeenleven het volgende:
@:Zka, ik heb je tweets alvast klaargemaakt
Ik zou bij de krant moeten werken.
Volgens mij werd Gnonto ook nooit door de gevestigde media genoemd toch?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik had met Gnonto nooit echt vertrouwen dat die kwam maar als die Kroaat nu nog niet doorgaat ben ik toch wel ziedend.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Feyenoord doet volgende poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord nadert akkoord na poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord doet volgende serieuze poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord nadert akkoord na serieuze poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord doet ultiem serieuze poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord nadert akkoord na ultiem serieuze poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord doet ultiem super serieuze poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord nadert akkoord na ultiem super serieuze poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord doet alles of niets poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord en Kroaat naderen op details na een akkoord
Te Kloese gaat op vakantie
Kroaat vertrekt naar Marseille
Natuurlijk wel: https://www.ad.nl/nederla(...)-gnonto-18~ac06cb40/quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij werd Gnonto ook nooit door de gevestigde media genoemd toch?
Dit lees ik al 2 weken...quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:05 schreef onlogisch het volgende:
BREAKING :
Feyenoord nadert akkoord met de Kroaat.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Dan lees je dat toch niet als het je zo enorm dwars zit?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Want ZKA heeft nog geen enkele tweet hier aan gewijd
Het zit me helemaal niet dwars, ik help de beste man gewoon. Ik stel voor dat jij mijn posts maar gewoon negeert als het je zo dwars zit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan lees je dat toch niet als het je zo enorm dwars zit?
Oh, het zit je niet dwars. Vandaar dat je er al ruim een week over aan het zaniken bent.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het zit me helemaal niet dwars, ik help de beste man gewoon. Ik stel voor dat jij mijn posts maar gewoon negeert als het je zo dwars zit.
Ik begrijp ook wel dat zo'n club niet zoveel haast heeft als ze druk zijn met plaatsing voor CL, tenzij de hoofdprijs wordt geboden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, het zit je niet dwars. Vandaar dat je er al ruim een week over aan het zaniken bent.
Het idee dat wanneer ik ergens grapjes over maak het me automatisch ook dwars zit, vind ik een hele rare gedachtenkronkel. Dat ik het vreemd vind iemand de hele dag door tweetjes over Feyenoord verzint mag duidelijk zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, het zit je niet dwars. Vandaar dat je er al ruim een week over aan het zaniken bent.
Ja natuurlijk, volledig logisch. Denk daarom ook wel dat het dus nog tot minstens volgende week donderdag duurt voordat hij binnen is. Als hij al gaat komen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel dat zo'n club niet zoveel haast heeft als ze druk zijn met plaatsing voor CL, tenzij de hoofdprijs wordt geboden.
Hij gaat niet naar AZ hequote:Op donderdag 27 juli 2023 12:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoop echt dat het snel rondkomt met die Ivanu¨ec, zou een superaankoop zijn.
Kansloze reactie van hem inderdaad. Stel je voor, dat een nieuwsmedium de supporters netjes meeneemt in het proces 🧟♂quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat heeft ZKA met het nieuws van De Telegraaf te maken?
Het wordt wel tijd voor een UI ouwe reus.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:54 schreef ZKA het volgende:
[..]
Kansloze reactie van hem inderdaad. Stel je voor, dat een nieuwsmedium de supporters netjes meeneemt in het proces 🧟♂
Je kan ook gewoon dankbaar zijn dat ik al je werk al voor je heb gedaanquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:54 schreef ZKA het volgende:
[..]
Kansloze reactie van hem inderdaad. Stel je voor, dat een nieuwsmedium de supporters netjes meeneemt in het proces 🧟♂
Je pasgeboren zoon zou maar op Frank de Boer lijkenquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Zouden de Boertjes ineens voor Feyenoord worden
Vroeger zou daar nog bij komen:quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Feyenoord doet volgende poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord nadert akkoord na poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord doet volgende serieuze poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord nadert akkoord na serieuze poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord doet ultiem serieuze poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord nadert akkoord na ultiem serieuze poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord doet ultiem super serieuze poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord nadert akkoord na ultiem super serieuze poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord doet alles of niets poging om Kroaat binnen te halen
Feyenoord en Kroaat naderen op details na een akkoord
Te Kloese gaat op vakantie
Kroaat vertrekt naar Marseille
Valt inquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Zou gimenez vanavond al spelen….
Scherpquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je pasgeboren zoon zou maar op Frank de Boer lijken
Paixao spitsje, deed ie vorig seizoen ook al eens.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:15 schreef Cara het volgende:
Sauer!! Heel erg benieuwd.
Alleen wat die aanval voor moet stellen, geen idee. False 9?
Gewoon TOPFITquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:26 schreef bbuddybb het volgende:
Stengs start? Komt ie niet net terug van vakantie?
Hoezo? Zal toch gewoon in training zijn geweest bij Lille.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:26 schreef bbuddybb het volgende:
Stengs start? Komt ie niet net terug van vakantie?
Oh natuurlijk. Prima.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo? Zal toch gewoon in training zijn geweest bij Lille.
Zou het vrij bijzonder vinden als bij aan het trainen was bij Lille eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna vriend.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou het vrij bijzonder vinden als bij aan het trainen was bij Lille eerlijk gezegd.
Shit, een @onlogisch -jequote:
Dat zou op zich wel nice zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat kan je over hem zeggen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik schakel puur in voor Brereton Diaz.
International voor Chili, maar vooral Ben Brereton. Spits/linksvoor. Deze zomer transfervrij overgekomen van Blackburn Rovers.quote:
Slot ziet het echt in hem zitten. Was al duidelijk. Vandaag ook basis. Kijk er echt naar uit om hem te zien doorbreken dit seizoen.quote:
Dat gaat wel lukken met Stengs dit seizoen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:03 schreef Scrummie het volgende:
Aparte gewaarwording dat ik me niet hoef te storen aan Danilo.
Je mist ook Santi.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:32 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het is wel heel erg matig aanvallend zonder Kokcu en Szymanski. Er moet echt flink wat creativiteit bij, wil je een rol spelen in de Champions League. Op dit moment is het team een stuk minder dan vorig seizoen.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bijlow is Heerenveen materiaal. #TeamTimon
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:32 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het is wel heel erg matig aanvallend zonder Kokcu en Szymanski. Er moet echt flink wat creativiteit bij, wil je een rol spelen in de Champions League. Op dit moment is het team een stuk minder dan vorig seizoen.
Dit wordt het seizoen van Jan Baksquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ali moet gewoon blijven trouwens
Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik maak mij wel zorgen om de hoeveelheid etnische minderheden in de selectie.
Goh, ook wat dat betreft ben je een totale debiel.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit meen je uiteraard serieusquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |