Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul, rustigquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:57 schreef Paul het volgende:
SPEEDFIGHT ZOU MIJ ONTMAAGDEN JA MAAR GING NIET DOOR. VERDER GEEN UITSPRAKEN DAAROVER~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
en toen heeft ze je begeleider gebeld en is je leven ingestortquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:57 schreef Paul het volgende:
SPEEDFIGHT ZOU MIJ ONTMAAGDEN JA MAAR GING NIET DOOR. VERDER GEEN UITSPRAKEN DAAROVER![]()
![]()
@Speedfight vertel het zelf maarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
en toen heeft ze je begeleider gebeld en is je leven ingestortWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
en toen heeft ze je begeleider gebeld en is je leven ingestort![]()
![]()
Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker manquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:04 schreef Paul het volgende:
Maily, Dotteke, R-woud93 en ik zijn collega's![]()
![]()
~FEYENOORD~
Frontpagequote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:05 schreef Paul het volgende:
@:maily en @:r-woud93 en @:nattekat staan gelijk aan elkaar in crewlidmaatschap![]()
~FEYENOORD~
HOHO @maily doet ook jouw spelfoutjes als moderator verbeteren hequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is niet nodig, wand die maak ik nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:06 schreef Paul het volgende:
[..]
HOHO @:maily doet ook jouw spelfoutjes als moderator verbeteren he~FEYENOORD~
De TT van mij bedoel je?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
dit tt van gisterenavond was met deze tt ook wel toepasselijk
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Rob zet het raam open, * DJMO trekt ochtendjas aan
Kippenvel door de tocht
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dit is geilquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:09 schreef DJMO het volgende:
Kippenvel door de tocht~FEYENOORD~
Oh die van greesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
nee die was niet van jou
ONZ / [ronde 59 Het Dodetopicspel #13907] met zere billen![]()
Zij er wel meer die het frisjes hebben wat ik zo leesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:09 schreef DJMO het volgende:
Kippenvel door de tochtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, wat een zure kop ook, zou niet raken.quote:~FEYENOORD~
Ik ook tijdens F1, twee zelfs, net twee baco's gehad maar de rum is op dus nu maar weer aan het bierquote:~FEYENOORD~
Proost, ge niet er vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je moet wat hequote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook tijdens F1, twee zelfs, net twee baco's gehad maar de rum is op dus nu maar weer aan het bier![]()
![]()
daar verschillen onze smaken tochquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
https://www.twitch.tv/id_and_t_radio
leuke muziek nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn enige vrije zaterdag tot de vakantie, ik neem het er even vanquote:
~FEYENOORD~
Dat is alleen leuk als je er bij bent.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
https://www.twitch.tv/id_and_t_radio
leuke muziek nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~FEYENOORD~
haha ik heb denk ik wel een brede muzieksmaakquote:![]()
![]()
maar dit blijft......... vroeger naar veel house party's geweest.. maar ook naar metal, alternatief etc![]()
Vind je het gek? We zijn inmiddels gewend aan hoge (binnenshuis) temperaturen. Dan voelt dit gewoon koud.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij er wel meer die het frisjes hebben wat ik zo leesIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
koptelefoon op standje voelenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je er bij bent.
altijd prima..
om mee te sporten nog meer dikke prima![]()
![]()
![]()
dan is een warme douche wel heel lekkerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vind je het gek? We zijn inmiddels gewend aan hoge (binnenshuis) temperaturen. Dan voelt dit gewoon koud.![]()
![]()
Op locatie voel je het alleen echt goed, vond ik vroeger ook mooi maar zegt me nu niet zo veel meerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
koptelefoon op standje voelen
altijd prima..
~FEYENOORD~
Nog beter. 450.000 watt boxen op standje buurt slopenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
koptelefoon op standje voelen
altijd prima..
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wanneer heb je vakantie?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn enige vrije zaterdag tot de vakantie, ik neem het er even vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet nu nog drie weken werken, heb 2e week bouwvak (Noord) pas vakantie.quote:~FEYENOORD~
Nee, ik vind het niet gek heb de sokken ook van stal gehaaldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vind je het gek? We zijn inmiddels gewend aan hoge (binnenshuis) temperaturen. Dan voelt dit gewoon koud.
eens.. op locatie voel je het goed.. super fijn gevoel is datquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op locatie voel je het alleen echt goed, vond ik vroeger ook mooi maar zegt me nu niet zo veel meer![]()
oh je bent het ontgroeid![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog beter. 450.000 watt boxen op standje buurt slopen![]()
![]()
![]()
Nijn je hebt net nieuwe buren he
![]()
![]()
![]()
Duurt nog even. Nog leuke vakantie plannen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet nu nog drie weken werken, heb 2e week bouwvak (Noord) pas vakantie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wou altijd voor mijn 30e nog een keer naar zo'n festival toe, maar dat word ik eind volgende maand al en heb er gewoon geen zin meer inquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
eens.. op locatie voel je het goed.. super fijn gevoel is dat![]()
oh je bent het ontgroeid![]()
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:20 schreef maily het volgende:
Dader van poepactie meldt zich; heb zoiets achterlijks gedaan![]()
![]()
zit hier te lachen
![]()
Nee ik heb helemaal niets op de planning staan dit jaar, het leven is al duur genoeg geworden en wil nog wat dingen aanpassen in en om huis dus daar gaat het geld heen dit jaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt nog even. Nog leuke vakantie plannen?~FEYENOORD~
ga je wel naar een concert of zo of dat ook niet (meer?)quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja wou altijd voor mijn 30e nog een keer naar zo'n festival toe, maar dat word ik eind volgende maand al en heb er gewoon geen zin meer in![]()
betaaldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:20 schreef maily het volgende:
De poeper:
![]()
man manquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:20 schreef maily het volgende:
De poeper:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
je zal het bericht thuiskrijgen van je zoon/neef whatever![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je ook langer wat aan dan aan een vakantie. En je kan het maar een keer uitgeven.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik heb helemaal niets op de planning staan dit jaar, het leven is al duur genoeg geworden en wil nog wat dingen aanpassen in en om huis dus daar gaat het geld heen dit jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de TT camping na kom ik eigenlijk nergens meer, ja volgende maand hier in het dorp een buitenfeest maar dat stelt niet zo veel voor verderquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ga je wel naar een concert of zo of dat ook niet (meer?)
~FEYENOORD~
Ja precies, misschien dat ik in de winter nog even weg ga, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je ook langer wat aan dan aan een vakantie. En je kan het maar een keer uitgeven.~FEYENOORD~
te veel gezopen... stoer willen doen en niet goed wijs zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
ja sorry
zal later vandaag of morgen wel overal uitgebreid te lezen zijn
de idioot![]()
![]()
![]()
gehehe ik hoorde dit op de radio idd vanmiddag.quote:
LOL naja, goed kan me zoiets nog voorstellen in dronken toestand enzo.
Niet echt ok, maar moest er toch om lachen. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Zijn filmende maatje ook nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
te veel gezopen... stoer willen doen en niet goed wijs zijn![]()
![]()
![]()
Jepquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
te veel gezopen... stoer willen doen en niet goed wijs zijn![]()
![]()
weet je wat het is en dat is lomp, die gasten krijgen de hoogste straffen enzo.
Ik zie hierin niet meer als dronken grap ofzo. en let wel ik vindt t niet goed ofzo.
Maarja waarschijnlijk is dat onwijs onschuldig geweest.Do what you love, love what you do!![]()
aub geen betaalde artikelen als screen posten
~FEYENOORD~
onwijs onschuldig .... op iemands hoofd zitten poepen .... right .....quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:30 schreef kree het volgende:
weet je wat het is en dat is lomp, die gasten krijgen de hoogste straffen enzo.
Ik zie hierin niet meer als dronken grap ofzo. en let wel ik vindt t niet goed ofzo.
Maarja waarschijnlijk is dat onwijs onschuldig geweest.
het was nog redelijk dunne ook![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
onwijs onschuldig .... op iemands hoofd zitten poepen .... right .....
het was nog redelijk dunne ook![]()
we hebben een filmpjes kijker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ahh je hebt hem al weggehaald, zat hem al te zoekenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:30 schreef R-woud93 het volgende:
aub geen betaalde artikelen als screen posten![]()
![]()
Dan spoor je gewoon niet neequote:~FEYENOORD~
ja,quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
whuut 1x was niet genoeg?
maar MA jij kijkt die shit
![]()
![]()
![]()
die shit![]()
![]()
Ik kijk Poseidonquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beter rechts drukken danquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:46 schreef Lovely het volgende:
Heb ineens pijn aan mijn ribben links als ik er op druk![]()
![]()
Niet drukken danquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:46 schreef Lovely het volgende:
Heb ineens pijn aan mijn ribben links als ik er op druk~FEYENOORD~
hij begunn 1972 met showquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had je al verteld, maar is dat bijzonder
en film![]()
Moet je er niet op drukken ;Dquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:46 schreef Lovely het volgende:
Heb ineens pijn aan mijn ribben links als ik er op drukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee maar kwam er even tegaan en toen vernam ik. Dat heet zeer deedquote:
en koud?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar kwam er even tegaan en toen vernam ik. Dat heet zeer deed![]()
Thnx,hou het wel ff in de gaten. Kan mij ook niet herinneren dat ik mij daar gestoten hebquote:I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Sommige dingen moet je gewoon aan de fantasie overlatenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt me geiler als Rob het raam dicht doet en DJMO haar ochtendjas uittrekt?~FEYENOORD~
heb je gestoeid met iemand?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx,hou het wel ff in de gaten. Kan mij ook niet herinneren dat ik mij daar gestoten heb
onhandige beweging gemaakt met je winkelwagentje?![]()
Neuh, die tijd heb ik gehadquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon aan de fantasie overlaten![]()
Nee en neequote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
heb je gestoeid met iemand?
onhandige beweging gemaakt met je winkelwagentje?
Praat Nederlands met meThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ben nu toch bijna 1000km van huis, hier lekker de boel slopen op zondag avondquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nijn je hebt net nieuwe buren he
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Halloquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier op FOK! wordt FOK!s gepraat ja! Leer je eens aanpassen jij!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben nu toch bijna 1000km van huis, hier lekker de boel slopen op zondag avond
arghhhh neeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was kak
maar uhm.. je zit daaro fur die arbeit? oder auf die ferien?![]()
Nouja ok is het niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
onwijs onschuldig .... op iemands hoofd zitten poepen .... right .....
het was nog redelijk dunne ook
Maar kan me zoiets voorstellen als grap in dronken toestand.
Beetje american pie achtige toestand.
For shure zullen ze er nu spijt van hebben wssDo what you love, love what you do!![]()
Nooitquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier op FOK! wordt FOK!s gepraat ja! Leer je eens aanpassen jij!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zeker weten dat hij spijt heeftquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ok is het niet natuurlijk.
Maar kan me zoiets voorstellen als grap in dronken toestand.
Beetje american pie achtige toestand.
For shure zullen ze er nu spijt van hebben wss![]()
![]()
Voor die arbeit natuurlijk, ik moet wel de hypotheek kunnen betalenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
arghhhh neeej
dat was kak
maar uhm.. je zit daaro fur die arbeit? oder auf die ferien?![]()
Iedereen heeft wel back up systemen, maar als je net midden in een sessie zit is het even stressen om over te schakelen. Gelukkig was het niet midden tijdens een van onze sessies.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dus jij vind het prima dat Duitsers, Fransozen, Italianen en Spanjaarden zich niet aanpassen als ze in NL zijn en gewoon stug hun eigen taal tegen je blijven praten?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Loopze met den hontquote:![]()
![]()
ow dat is een ongelukkig moment ja.. als het midden in een sessie is.. nu dus niet... evengoed niet fijn!!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor die arbeit natuurlijk, ik moet wel de hypotheek kunnen betalen![]()
Iedereen heeft wel back up systemen, maar als je net midden in een sessie zit is het even stressen om over te schakelen. Gelukkig was het niet midden tijdens een van onze sessies.
Hoop dat je daar goed kunt slapen.. volgens mij in Monza sliep je minder staat me wat van bij.![]()
ja idd, zou daar niet graag opgepakt worden ook.quote:
maargoed het is altijd nog minder erg als mensen tegen hoofden schoppen enzo na een vechtpartij.Do what you love, love what you do!![]()
ja, iets minder ergquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd, zou daar niet graag opgepakt worden ook.
maargoed het is altijd nog minder erg als mensen tegen hoofden schoppen enzo na een vechtpartij.![]()
![]()
Kan ook door het hoesten een overbelasting je weet het nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
heb je gestoeid met iemand?
onhandige beweging gemaakt met je winkelwagentje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee ik weet het nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook door het hoesten een overbelasting je weet het niet![]()
Heyquote:
quote:ik ook niet, heb ooit een keer een rib gebroken door het hoesten P-ff nooit geweten dat dat kon
nouja als je het zo leest dan klinkt het onwijs lomp. Maar als dronken en grappig met maten enzo.quote:
Ik keur dit niet goed enzo, laat dat duidelijk zijn. Maar kan het begrijpen. En ok taakstrafje van aantal uur is wss wel genoeg.
Denk niet dat zoiets met onwijs kwade bedoelingen is geweest nl., meer teveel gezopenDo what you love, love what you do!![]()
drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als je het zo leest dan klinkt het onwijs lomp. Maar als dronken en grappig met maten enzo.
Ik keur dit niet goed enzo, laat dat duidelijk zijn. Maar kan het begrijpen. En ok taakstrafje van aantal uur is wss wel genoeg.
Denk niet dat zoiets met onwijs kwade bedoelingen is geweest nl., meer teveel gezopen![]()
![]()
Meli meli meliThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja maar soms zijn de straffen van de rechter niet echt logisch. Uit ervaring.quote:
Naja, weet niet hoor ik kreeg zelfde straf als iemand die iemand verwonde en neerstak en erger.
voldaan, maar ben het er tot op heden niet mee eens hoe dit ging.Do what you love, love what you do!![]()
Daar was het gewoon F'ing warm. Maar thanks!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow dat is een ongelukkig moment ja.. als het midden in een sessie is.. nu dus niet... evengoed niet fijn!!
Hoop dat je daar goed kunt slapen.. volgens mij in Monza sliep je minder staat me wat van bij.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zeker wetenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap jou, maar ik denk dat rechters voor rijden onder invloed per definitie hoog straffen omdat als ze iemand die enkel blik schade rijd onder invloed (om het zo maar even te noemen) lichte straffen geven het makkelijker is om te denken 'daar kom ik makkelijk mee weg' en hun gedrag minder snel veranderen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar soms zijn de straffen van de rechter niet echt logisch. Uit ervaring.
Naja, weet niet hoor ik kreeg zelfde straf als iemand die iemand verwonde en neerstak en erger.
voldaan, maar ben het er tot op heden niet mee eens hoe dit ging.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maily mailyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die gast doet me beetje denken aan een acteur, weet alleen niet snel hoe die ook alweer hete.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
van Friends?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die gast doet me beetje denken aan een acteur, weet alleen niet snel hoe die ook alweer hete.![]()
Nee, niet die gast die Ross speelde. Andere gast.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is juist en tevens correct!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Altijd goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
google lens kent m nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, niet die gast die Ross speelde. Andere gast.![]()
zat ik net ook al te proberen, zal wel gewoon aan mijn hoofd liggenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel en snap ik ook hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap jou, maar ik denk dat rechters voor rijden onder invloed per definitie hoog straffen omdat als ze iemand die enkel blik schade rijd onder invloed (om het zo maar even te noemen) lichte straffen geven het makkelijker is om te denken 'daar kom ik makkelijk mee weg' en hun gedrag minder snel veranderen.
Maar het is simpeler gezegd zo even als wat alle gevolgen ervan zijn dan ook al doe je je best jaren.
Ik ben er nog niet van af nl.Do what you love, love what you do!![]()
Plein4 (Eindhoven) is wel een aanrader. Zojuist de smoked brisket achter mijn kiezen gepropt. Heerlijk!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Want?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jaquote:
Hier B een nul nul.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:23 schreef maily het volgende:
Die poeper krijgt doodsbedreigingen
https://112vdg.nl/2023/07(...)n-doodsbedreigingen/![]()
Ok ik chatte met mijn aanstaande date.\
Zei Dam'n over iets.
drama gelijk dit weer al. daarom denk ik past dit wel met mij.Do what you love, love what you do!![]()
Vsn Gorcum?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
mocht je dat niet schrijven? dam'n ?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:25 schreef kree het volgende:
Zei Dam'n over iets.
drama gelijk dit weer al. daarom denk ik past dit wel met mij.![]()
Eerst er in daarna je daar druk om maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:25 schreef kree het volgende:
Zei Dam'n over iets.
drama gelijk dit weer al. daarom denk ik past dit wel met mij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mag je niet damn zegge?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:25 schreef kree het volgende:
Zei Dam'n over iets.
drama gelijk dit weer al. daarom denk ik past dit wel met mij.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Arme kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Je bent jong en je wilt watquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: