Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2023 18:27:44 ]![]()
ik las internetsmurfenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik bolk een beetje bij het internetsurfenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bart NieuwkoopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hele intelligente man die Nederland kan redden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee joh, juist niet....quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je neefjes voor je date zet is het wel een afknapper. Sukkel
Ze heeft wel eens opgepast voor ze ook.
Ze is onwijs met kindertjes dingen en oppas bezig, dus die snapt dat wel.
Kijk dit is niet iemand die totaal nieuw en onbekend is voor mij he?
Het is geen Tinder date.
We kletsen al lange tijd en ze weet ook alles van mijn verleden en struggles enzo.
Goed daarom is er een soort andere band al wellicht als een standaard date denk ik.
Trouwens sowieso gaat mijn familie toch wel beetje voor ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal maar niet zeggen wat ik er van vindquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele intelligente man die Nederland kan redden.![]()
![]()
KreeGodquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet....
Het is geen Tinder date.
We kletsen al lange tijd en ze weet ook alles van mijn verleden en struggles enzo.
Goed daarom is er een soort andere band al wellicht als een standaard date denk ik.![]()
![]()
Van Jan Roos?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik er van vindThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is dit?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet....
Het is geen Tinder date.
Goed daarom is er een soort andere band al wellicht als een standaard date denk ik.
Trouwens sowieso gaat mijn familie toch wel beetje voor ?
Ga je niet op date?![]()
![]()
Noodweer?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:32 schreef mario390 het volgende:
wat en pleite vor de veranstalter
van de robbie konzert, dat vanavond gewezen
was ,afgezegdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn familie niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet....
Het is geen Tinder date.
Trouwens sowieso gaat mijn familie toch wel beetje voor ?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
af en toe denk ik, wat zien ze in mij ofzo.quote:
Maargoed dat is meer zelfbeeld als hoe het over komt, want dat valt meestal nog wel mee.
Weet je als je zo in de ellende komt, dan ga je ook twijfelen aan jezelf.
En heb ik nog wel eens hoor, hoewel alles nu wel goed gaat.
Dat is een lastig dingetje om kwijt te raken wel.Do what you love, love what you do!![]()
Dat wordt weer met de hand vanavondquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
jawel, maar alleen uitgesteld naar volgende week.![]()
Tja ok daar kan ik niks over zeggen. Maar voor mij zijn ze wel belangrijk enzo.quote:
Zelfs toch belangrijker als een date die ik makkelijk een week kon opschuiven en ze zou begrijpen.
Dus ok helaas voor jullie dit verhaal wordt vervolgd naar volgende week. Haha. Ben zelf net zo benieuwd als jullie trouwens hoe dat zal gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ja diequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh bah jammer wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nein op de terrein van de
parkende autos is er alles
modder door teveel regen
deze dagenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Owh met deze, dat gaat geen seks worden hoor, ook is dat het doel niet.quote:
Als je het mij vraagt, wat ik hoop he. Is dat we het gezellig met elkaar hebben en samen wat dingen kunnen doen of heen gaan.
Want ik heb niet echt iemand om dat mee te doen eigenlijk?
En ok als dat dan tot een klik komt verder, dat zou mooi zijn. Maar voor mij nu is dat niet het doel.
Mss schat ik haar ook helemaal verkeerd in enzo en liggen we in bed na een dag. Maar verwacht dat eigenlijk niet.Do what you love, love what you do!![]()
deze dorf waar het konzert-terein is
is zeer klein 1200 inwohner daar is bijna
geen platz vor 15 000 autos
vor 7000 mmisschien maar het is alles
modder![]()
RegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee maar jij..........ik zie het niet.
ben al weg
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
Wat zullen we eten zeven dagen lang
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
ja!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eerst moeten ze die o reparerenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Dan gaat die maar ergens anders heenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:41 schreef mario390 het volgende:
het is overhaupt moelijk dat r.williams
op en terrein spelt met 15 - 18 000 mensenUw ADH vitamine Worst
zo groot gaat in kärnten dat nur in
de wereldcup-stadium in klagenfurt
waar robbie ook en keer gespelt heeft
en gisteren dep.,mode bij 24 000 fans![]()
Het is wat bij julliequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je bolkt jezelfquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch wel die geribbelde met aardbeien smaak?quote:Hopelijk wel de goede maat, vorige keer bleven ze maar afglijden
![]()
SourcyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel die geribbelde met aardbeien smaak?Hopelijk wel de goede maat, vorige keer bleven ze maar afglijden
Jammer dat je daar last van had Dev
Waarom?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben jullie eigenlijk nu vakantie zo in deze periode?
Ik heb ze persoonlijk maar doorgewerkt maar dat komt ook omdat ik weet dat er onwijze onderbezetting is door mijn collega's die kinderen hebben.
en goed dan denk ik van ok kan ik beter die doorwerken zodat hun met vakantie kunnen.
Voor mij maakt het namelijk niet onwijs uit.
Wel weekje vrij nog in augustus, ben er beetje aan toe ook wel eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Over 2 weken..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:55 schreef kree het volgende:
Ik heb ze persoonlijk maar doorgewerkt maar dat komt ook omdat ik weet dat er onwijze onderbezetting is door mijn collega's die kinderen hebben.
en goed dan denk ik van ok kan ik beter die doorwerken zodat hun met vakantie kunnen.
Wel weekje vrij nog in augustus, ben er beetje aan toe ook wel eigenlijk.![]()
Veel collegae wel, ik nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:55 schreef kree het volgende:
Wel weekje vrij nog in augustus, ben er beetje aan toe ook wel eigenlijk.Uw ADH vitamine Worst
Ik ook zoiets dus, weekje nadat de kindervakanties voorbij zijn.quote:
Ga jij nog wat ondernemen dan?Do what you love, love what you do!![]()
Ook omdat je het andere met kinderen gunt? of andere reden?quote:Do what you love, love what you do!![]()
in onze gebouw is de satschüsselquote:
op de dak plaziert deswegen zijn bij
onweer storingen
bij sneeuwfall gaat helemal niks![]()
Ik vind het niet zo nodig nu en ben niet gebonden aan schoolvakanties. En moet ook beetje afgestemd worden anders loopt het in de soepquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ook omdat je het andere met kinderen gunt? of andere reden?Uw ADH vitamine Worst
Haha blijft mooi om dit dan te vertalen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
in onze gebouw is de satschüssel
op de dak plaziert deswegen zijn bij
onweer storingen
bij sneeuwfall gaat helemal niks
Maar je zegt:
We hebben een satelliet schotel op het dak voor ontvangst van TV
Als het slecht weer is dan doet die het niet door onderander sneeuw of onweer?Do what you love, love what you do!![]()
Mijn kinderen hebben dan nog vakantie..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook zoiets dus, weekje nadat de kindervakanties voorbij zijn.
Ga jij nog wat ondernemen dan?![]()
Ja ik geloof dat weekje dat ik vrij heb zijn mijn neefjes alweer naar school.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben dan nog vakantie..
Maar hangt van regio af natuurlijk ook nog.Do what you love, love what you do!![]()
waar hadde robbie vanavond zingen had
zollen is nu ook onweer
het was uit somige
groenden sowiezo vanavond moelijk![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
Haha blijft mooi om dit dan te vertalen.
Maar je zegt:
We hebben een satelliet schotel op het dak voor ontvangst van TV
Als het slecht weer is dan doet die het niet door onderander sneeuw of onweer?![]()
![]()
Eind augustus hebben de meeste geen vakantie meer. Misschien dat ik dan beetje vrij neemUw ADH vitamine Worst
@Paul en ik zijn nou eenmaal klein geschapen. Klein, maar fijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]Jammer dat je daar last van had Dev
![]()
![]()
haha nou jaquote:![]()
Voor dat je je best doet, maar je bent het Nederlandse nog steeds niet echt machtig denk
Ik kan het min of meer volgen trouwens, maar mijn Duits is net zo slecht als waarschijnlijk jouw Nederlands.Do what you love, love what you do!![]()
KokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tuurlijk van 99 luchtballonnenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:10 schreef m1st1g het volgende:
https://www.twitch.tv/id_and_t_radio
@:FreshFruit
@:monique___
@:hemarookworst
@:greysbones
@:derrabbit
@:engine
@:emmerdeur![]()
![]()
![]()
![]()
of nena op 29.juli
daar spelen kann of de selbe
terrein als robbie konzert vanavond
niet kann
hangt van de weer af ,en dat
konzert is kleiner ,zo 5000 fans![]()
Had het op youtube al gevondenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:10 schreef m1st1g het volgende:
https://www.twitch.tv/id_and_t_radio
@:FreshFruit
@:monique___
@:hemarookworst
@:greysbones
@:derrabbit
@:engine
@:emmerdeurmaar is geloof ik vooral house vanavond. Tomorrowland heeft ook nog twee livestreams voor liefhebbers van house.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
O, zet daar nooit de tv voor uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geef de jongen groot gelijk, het is frisquote:
also schat, waar is me stok?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Trek een jassie aan of is dat jassie van jou beschadigd en je wilt er iets aan doen??quote:Uw ADH vitamine Worst
weet je die toevallig zo??quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Had het op youtube al gevondenmaar is geloof ik vooral house vanavond. Tomorrowland heeft ook nog twee livestreams voor liefhebbers van house.
en hoi Engine![]()
![]()
EngineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mikeyquote:
Misschien is er straks ook nog een stream van een kok.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Had het op youtube al gevondenmaar is geloof ik vooral house vanavond. Tomorrowland heeft ook nog twee livestreams voor liefhebbers van house.
![]()
Hoi Monique....ik dacht dat je verdwenen wasquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
weet je die toevallig zo??
en hoi Engine![]()
Morgen geloof ik harder styles op stage 2
Weekje vakantiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Monique....ik dacht dat je verdwenen was![]()
Morgen geloof ik harder styles op stage 2![]()
Dank voor de links!!
ohhh hoop dat er morgen ook streams zijn dan!!![]()
Oeh lekker even tot rust komenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Weekje vakantie![]()
Dank voor de links!!
ohhh hoop dat er morgen ook streams zijn dan!!![]()
Ga ik wel vanuit. Was vorig jaar ook één dag. Er is vaak een livestream van het hoofdpodium en de freedom stage. Op de freedom stage staan morgen allemaal hardstyle acts
Moest buiten ook een jassie aan voor het eerst sinds twee maanden of zo
Uw ADH vitamine Worst
Leukste jonkie mooie prijs.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zeg niet hee waar ik heen ga op vakantie hee omdat het echt een 100% FOK!-vakantie is, dus ik pas ff op straks zijn er echt fokkers/dts-ers
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Valt tegen idd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
Moest buiten ook een jassie aan voor het eerst sinds twee maanden of zo![]()
Gingen ze wel aan de kant.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
Moest buiten ook een jassie aan voor het eerst sinds twee maanden of zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thanks...hardste schreeuwer is ook niet verkeerdquote:
O, zit er iets niet goed dan met de verbinding of zo?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook niet maar bij onweer
gevt het storing en tot uitvallWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
enquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geef de jongen groot gelijk, het is fris
also schat, waar is me stok?![]()
![]()
Oh ik hoop dat we die morgen te zien krijgen danquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Oeh lekker even tot rust komen![]()
![]()
![]()
Klopt heeerlijk
Lekker weg geweest en uitgewaaid.
Ga ik wel vanuit. Was vorig jaar ook één dag. Er is vaak een livestream van het hoofdpodium en de freedom stage. Op de freedom stage staan morgen allemaal hardstyle acts![]()
![]()
nee bij onze wohngebouwquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, zit er iets niet goed dan met de verbinding of zo?
is de sat op de dak angebracht![]()
Die jou willen ontmoeten?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef Paul het volgende:
Ik zeg niet hee waar ik heen ga op vakantie hee omdat het echt een 100% FOK!-vakantie is, dus ik pas ff op straks zijn er echt fokkers/dts-ers![]()
Nee maar ik ga op een echte DTS-vakantie en straks zijn daar dus echt DTS of FOK!kers die mij dan op fok zienquote:
Ik vraag me wel af Mario, geen idee waar je dan woont?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee bij onze wohngebouw
is de sat op de dak angebracht
Maar moet toch ergens een soort van buitengebied zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Heb hier de ramen ook niet ver meer openstaan een nog op de kiep stand benedenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
Moest buiten ook een jassie aan voor het eerst sinds twee maanden of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is wel raak overal hequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:22 schreef mario390 het volgende:
zie nu de strassen
van klagenfurt zijn vandaag
overzwemmt gewezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A zo, jammer want daar kan je ook niets aan doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee bij onze wohngebouw
is de sat op de dak angebrachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echte DTSers gaan niet op vakantiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:25 schreef Paul het volgende:
Wat zou voor jullie een DTS-vakantie zijn hee![]()
![]()
kärntenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af Mario, geen idee waar je dan woont?
Maar moet toch ergens een soort van buitengebied zijn?![]()
Voor mij iig iets tropisch ofzo met mooie palmboomstranden maar waar ook nog wat te doen is met cultuur of dingen te zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:25 schreef Paul het volgende:
Wat zou voor jullie een DTS-vakantie zijn hee
Weet niet, zuid Amerika richting denk ik een beetje aan?Do what you love, love what you do!![]()
nee nu gaat wel weerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, jammer want daar kan je ook niets aan doen![]()
Veel plezier lekker wiepen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:28 schreef Paul het volgende:
OK IK ZAL HET ZEGGEN
IK GA OP SINGLEVAKANTIE
leuk he mammie @:dottekeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgende stap voor mij ook die jah. hahaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:28 schreef Paul het volgende:
OK IK ZAL HET ZEGGEN
IK GA OP SINGLEVAKANTIE
leuk he mammie @:dottekeDo what you love, love what you do!![]()
Denk eerlijk gezegd niet hee, maar toch maar ff condooms gekocht (Je weet nooit toch)quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Grote jongen, durf je dat wel met al die vreemdequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:28 schreef Paul het volgende:
OK IK ZAL HET ZEGGEN
IK GA OP SINGLEVAKANTIE
leuk he mammie @:dottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja doe maar vinden ze van anderen ook geweldig hier dan mag jij het ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:28 schreef Paul het volgende:
Zal ik een dagboek bijhouden van mn singlevakantie?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee ben best zenuwachtigquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote jongen, durf je dat wel met al die vreemde
Waar ga je heen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd niet hee, maar toch maar ff condooms gekocht (Je weet nooit toch)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb datzelfde, mooi dat jij eerst gaat en dan hoor ik het wel ff voor ik dat ga boekenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Boek niet, heb nu al spijtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb datzelfde, mooi dat jij eerst gaat en dan hoor ik het wel ff voor ik dat ga boeken
Leuk paulThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zit namelijk in een groepje voor de vakantie waar mensen zich voorstellen hee, en de meeste zijn single moeder hee @Dr.MikeyWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oefquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:30 schreef Paul het volgende:
De meeste vrouwen zijn single moeder@:dr.mikey
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter haal je dan ook luiers bij het kruidvat, je weet maar nooit met al die zenuwenquote:![]()
Wanneer ga je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon een keer met mij een Biertje gaan drinken leg ik alles uit HUILIEquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:29 schreef Paul het volgende:
En ik kan geen act doen danen en
zo eng allemaal en en
![]()
Wauw, dat is veel zegquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:31 schreef mario390 het volgende:
ik kann me niet herinneren dat we hier en
week met zoveel onweer hadden als deze
15 mio euro. schadenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Huh?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:30 schreef Paul het volgende:
De meeste vrouwen zijn single moeder@:dr.mikey
![]()
ik heb beeldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter haal je dan ook luiers bij het kruidvat, je weet maar nooit met al die zenuwen![]()
Wanneer ga je?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Harriequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon een keer met mij een Biertje gaan drinken leg ik alles uit HUILIE
Sollyquote:
Ik heb het over mn singlevakantie waar ik mee naartoe ga en de mensen gingen zich voorstellen en de meeste zijn single moeder (of vader)quote:
ojaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb het over mn singlevakantie waar ik mee naartoe ga en de mensen gingen zich voorstellen en de meeste zijn single moeder (of vader)![]()
moet nog eten, dus is wel goed voor de lijnquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Komt vast goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb het over mn singlevakantie waar ik mee naartoe ga en de mensen gingen zich voorstellen en de meeste zijn single moeder (of vader)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het toch nog ergens goed voor geweestquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet nog eten, dus is wel goed voor de lijn
En waterschade ook veel natuurlijk?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij huisen de dak kapoet
en 1000de bomen afgebrokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk je? Over het algemeen hoor ik namelijk alleen positieve verhalen erover.quote:
Maar om eerlijk te zijn, vindt t ook eng hoor om in mijn eentje me zo een groep in te gooien en op vakantie te gaan
Voordeel is dat bijna niemand in die groep elkaar kentquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je? Over het algemeen hoor ik namelijk alleen positieve verhalen erover.
Maar om eerlijk te zijn, vindt t ook eng hoor om in mijn eentje me zo een groep in te gooien en op vakantie te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had jij geen date vanavond.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je? Over het algemeen hoor ik namelijk alleen positieve verhalen erover.
Maar om eerlijk te zijn, vindt t ook eng hoor om in mijn eentje me zo een groep in te gooien en op vakantie te gaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou dat is ook niet altijd zo, want soms gaan vrienden van met de zelfde reis mee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat bijna niemand in die groep elkaar kent
Ik weet niet hoor vindt t net zo eng, maar overweeg om zoiets te boeken toch gewoon in december. Boeie hoe erg kan het allemaal zijn.
Mequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geef de jongen groot gelijk, het is fris
also schat, waar is me stok?
Uw ADH vitamine Worst
klopt mammie niemand kent elkaar vind wel eng. Niemand weet ook daarbij dat ik FOK-legend benquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat bijna niemand in die groep elkaar kent
Oh heb ik gemist.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal ik anders in het voorstelrondje in reallife zeggen dat ik vroeger moderator was op FOK?
Misschien maakt dat indruk bij de single moeders?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Goed idee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:39 schreef Paul het volgende:
Zal ik anders in het voorstelrondje in reallife zeggen dat ik vroeger moderator was op FOK?
Misschien maakt dat indruk bij de single moeders?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
neequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:39 schreef Paul het volgende:
Misschien maakt dat indruk bij de single moeders?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je nog een soort van online chat forum mogelijkheid trouwens met die reis die je geboekt hebt?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt mammie niemand kent elkaar vind wel eng. Niemand weet ook daarbij dat ik FOK-legend ben
Zie dat dat er wel min of meer is.
Ook wel handig als je dan alleen op Schiphol komt en nog niet eens weet wie en waar je moet zijn voor de groep.
Alleen dat al is voor mij het engste denk. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik heef een whatsappgroupquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
Heb je nog een soort van online chat forum mogelijkheid trouwens met die reis die je geboekt hebt?
Ook wel handig als je dan alleen op Schiphol komt en nog niet eens weet wie en waar je moet zijn voor de groep.
Alleen dat al is voor mij het engste denk. hahaha
Single reis lijkt mij wel wat geforceerd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou dat zou het al minder eng maken? kun je ergens bij de vertrekhal voor al het inchecken afspreken enzo lijkt me.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Daarom heef ik alvast condooms gekochtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Single reis lijkt mij wel wat geforceerd.
Gewoon lekker jezelf blijven en zijn, komt het allemaal goedquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
Heb je nog een soort van online chat forum mogelijkheid trouwens met die reis die je geboekt hebt?
Alleen dat al is voor mij het engste denk. hahaha![]()
![]()
Blijkbaar is dat het dus niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Single reis lijkt mij wel wat geforceerd.
Wat ik begreep van iedereen die ik er over vroeg.
Hoewel mss een paar condooms meenemen zou geen kwaad kunnen, je weet nooit natuurlijk.
Maar dat is over het algemeen niet het doel van dat soort reizen ook.Do what you love, love what you do!![]()
Mensen gingen zich voorstellen enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat zou het al minder eng maken? kun je ergens bij de vertrekhal voor al het inchecken afspreken enzo lijkt me.
Dus ik zei: Hoi ik ben Paul, ik ben crew bij FOK! Ik ben verstandelijk beperkt, graag hier rekening mee houden aub? Of niet, dan niet. Mijn hobby's zijn pallets sorteren
Ligano is in Italie ik heb daar ooit stage gelopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:41 schreef mario390 het volgende:
ik lez nu in lignano op strand
was vandaag en erge onweerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oooo oke, jammer maar niet afgesteldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
jawel, maar alleen uitgesteld naar volgende week.![]()
![]()
nee heequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Weet je wat er op het eind van een condoom staat eigenlijk?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
AhumThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee het gaat nog helemaal door hoor, in overleg en dit was het handigste ivm sluitingstijd van dat ding waar we heen gingen ook.quote:
Dus niks afgedaan nog erop, gewoon weekje later en gaan we het alsnog zien
Messchien moeten @Dr.Mikey en ik volgende keer samen op singlereis
Dan toch dat DTS-vertrouwen wat je bij elkaar hebtWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik dacht al, ik ruik zout waterquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:41 schreef mario390 het volgende:
ik lez nu in lignano op strand
was vandaag en erge onweer![]()
![]()
Daarom zeg ik ook bijnaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet altijd zo, want soms gaan vrienden van met de zelfde reis mee.
Ik weet niet hoor vindt t net zo eng, maar overweeg om zoiets te boeken toch gewoon in december. Boeie hoe erg kan het allemaal zijn.
Ik ben niet helemaal single momenteel.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:44 schreef Paul het volgende:
Messchien moeten @:dr.mikey en ik volgende keer samen op singlereis
Dan toch dat DTS-vertrouwen wat je bij elkaar hebt
Je kan beter @Rob meenemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:mAMMIE vind wel eng hoor, mag ik jou 3 x daags dm-en voor het vertrouwen?quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O jee, misschien een FOK! Shirt aanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt mammie niemand kent elkaar vind wel eng. Niemand weet ook daarbij dat ik FOK-legend ben
Volgens mij had ik die foto gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel braaf iddquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met condooms? Je wast je voeten toch ook niet met je sokken aan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met condooms? Je wast je voeten toch ook niet met je sokken aan?Ik doe het alleen veilig geleerd van @Dotteke (mammie)quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met condooms? Je wast je voeten toch ook niet met je sokken aan?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
* Rob is niet singlequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal single momenteel.
Je kan beter @:rob meenemen.![]()
Wil jij dan kleine Paultjes in het wild rond hebben lopenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met condooms? Je wast je voeten toch ook niet met je sokken aan?
ich snap nicht das ze dort so ein konzert plannenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:38 schreef mario390 het volgende:
deze dorf waar het konzert-terein is
is zeer klein 1200 inwohner daar is bijna
geen platz vor 15 000 autos
vor 7000 mmisschien maar het is alles
modder![]()
mit robbie![]()
Hey Robquote:
doet die goed, maar niet vandaagquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:41 schreef mario390 het volgende:
het is overhaupt moelijk dat r.williams
op en terrein spelt met 15 - 18 000 mensen![]()
![]()
hij ligt in het hotelquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan gaat die maar ergens anders heen![]()
![]()
politie heeft vanochtend in lignano
stranden geruimt mensen hebben om beste
platz te hebben vannacht somige mensen ligen, schirme met
ketting angebonden![]()
dat kann tuurlijk niet![]()
Nee, maar zonder te betalen komt Paul nergens op denk ik?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil jij dan kleine Paultjes in het wild rond hebben lopen![]()
![]()
ja dat zei je alquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:00 schreef mario390 het volgende:
waar hadde robbie vanavond zingen had
zollen is nu ook onweer
het was uit somige
groenden sowiezo vanavond moelijk![]()
kann misschien wel maar niet als erderquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
ich snap nicht das ze dort so ein konzert plannen![]()
mit robbie
de hele week regnet![]()
Habe sie einmal sex gehat in du liebe?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann misschien wel maar niet als erder
de hele week regnetWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ajaxquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met condooms? Je wast je voeten toch ook niet met je sokken aan?![]()
![]()
quote:
SPEEDFIGHT ZOU MIJ ONTMAAGDEN JA MAAR GING NIET DOOR. VERDER GEEN UITSPRAKEN DAAROVERWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb de sokken ook aan getrokkenquote:maar vind het wel even lekker zo
Ikke ookquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: