moet nog eten, dus is wel goed voor de lijnquote:
Komt vast goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb het over mn singlevakantie waar ik mee naartoe ga en de mensen gingen zich voorstellen en de meeste zijn single moeder (of vader)
Is het toch nog ergens goed voor geweestquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet nog eten, dus is wel goed voor de lijn
En waterschade ook veel natuurlijk?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij huisen de dak kapoet
en 1000de bomen afgebroken
Denk je? Over het algemeen hoor ik namelijk alleen positieve verhalen erover.quote:
Voordeel is dat bijna niemand in die groep elkaar kentquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je? Over het algemeen hoor ik namelijk alleen positieve verhalen erover.
Maar om eerlijk te zijn, vindt t ook eng hoor om in mijn eentje me zo een groep in te gooien en op vakantie te gaan
Had jij geen date vanavond.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je? Over het algemeen hoor ik namelijk alleen positieve verhalen erover.
Maar om eerlijk te zijn, vindt t ook eng hoor om in mijn eentje me zo een groep in te gooien en op vakantie te gaan
Nou dat is ook niet altijd zo, want soms gaan vrienden van met de zelfde reis mee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat bijna niemand in die groep elkaar kent
Mequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geef de jongen groot gelijk, het is fris
also schat, waar is me stok?
klopt mammie niemand kent elkaar vind wel eng. Niemand weet ook daarbij dat ik FOK-legend benquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat bijna niemand in die groep elkaar kent
Oh heb ik gemist.quote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:39 schreef Paul het volgende:
Zal ik anders in het voorstelrondje in reallife zeggen dat ik vroeger moderator was op FOK?
Misschien maakt dat indruk bij de single moeders?
neequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:39 schreef Paul het volgende:
Zal ik anders in het voorstelrondje in reallife zeggen dat ik vroeger moderator was op FOK?
Misschien maakt dat indruk bij de single moeders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |