Ik ben niet helemaal single momenteel.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:44 schreef Paul het volgende:
Messchien moeten @:dr.mikey en ik volgende keer samen op singlereis
Dan toch dat DTS-vertrouwen wat je bij elkaar hebt
quote:
mAMMIE vind wel eng hoor, mag ik jou 3 x daags dm-en voor het vertrouwen?quote:
O jee, misschien een FOK! Shirt aanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt mammie niemand kent elkaar vind wel eng. Niemand weet ook daarbij dat ik FOK-legend ben
Volgens mij had ik die foto gezienquote:
Dat is wel braaf iddquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met condooms? Je wast je voeten toch ook niet met je sokken aan?
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met condooms? Je wast je voeten toch ook niet met je sokken aan?
Ik doe het alleen veilig geleerd van @Dotteke (mammie)quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef PLY het volgende:
[..]
* Rob is niet singlequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal single momenteel.
Je kan beter @:rob meenemen.
Wil jij dan kleine Paultjes in het wild rond hebben lopenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef PLY het volgende:
[..]
ich snap nicht das ze dort so ein konzert plannenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:38 schreef mario390 het volgende:
deze dorf waar het konzert-terein is
is zeer klein 1200 inwohner daar is bijna
geen platz vor 15 000 autos
vor 7000 mmisschien maar het is alles
modder
Hey Robquote:
doet die goed, maar niet vandaagquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:41 schreef mario390 het volgende:
het is overhaupt moelijk dat r.williams
op en terrein spelt met 15 - 18 000 mensen
hij ligt in het hotelquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan gaat die maar ergens anders heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |