?quote:
Nou ik heb nog steeds geen idee, kijk ik zie het sowieso als mss een vriendin om dit soort dingen mee te doen of om eens uit te gaan etc.quote:
Kenner gespotquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:09 schreef mario390 het volgende:
somige thaise hebben
haren in de suzanne
vagina
Suzanne ?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:09 schreef mario390 het volgende:
somige thaise hebben
haren in de suzanne
vagina
even afwachten dusquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:07 schreef kree het volgende:
Mijn soort van date is trouwens verzet naar volgende week.
Was ik toch even vergeten dat ik nog een verjaardag had van mijn neefjes enzo.....
Oepsie, gelukkig maakte het haar ook niet zo veel uit.
Ben nog steeds benieuwd nl, ik vindt nl niet gelijk de klik zo. en zij ook niet.
Dat maakt opzich mooie whatsapp gesprekken, maar af en toe flirt ze op haar manier met mij ook wel denk ik dan.
Dus we geven het volgende zaterdag weer een poging.
mjah wie weet..... van mijn kant sluit ik zoiets niet uit. maargoed van haar kant?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan nog altijd een leuke fwb zijn tot iemand van jullie wel een klik met iemand vinden.
Je ziet vanzelf wel hoe het gaat, misschien klikt het als jullie elkaar zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik heb nog steeds geen idee, kijk ik zie het sowieso als mss een vriendin om dit soort dingen mee te doen of om eens uit te gaan etc.
Of er nou echt een klik in zit voor meer..... Geen idee.
Onze communicatie enzo over jaar enzo onderhand of langer al gaat nou niet echt over van "me love you long time". en wil je etc.
Dus maakt niet uit voor mij hoor, gewoon als vrienden zou ook gewoon ok zijn voor mij.
Dat is wat we maar gaan proberen dan he.
Kan beide kanten op. mss klikt het ineens onwijs of juist niet
Is wel weer een goede graatmeter om te zien hoeveel psychiatrische inrichtingen erbij gebouwd moeten wordenquote:
Nou echt..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel weer een goede graatmeter om te zien hoeveel psychiatrische inrichtingen erbij gebouwd moeten worden
Toch he, voel ik dan soort beetje van spanning erover. Niet onwijs erg trouwens. Want ok denk dat het leuk zou worden.quote:
precies, zo sta ik er wel in ook. Geen druk ofzo voor meer maar gewoon ff zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet vanzelf wel hoe het gaat, misschien klikt het als jullie elkaar zien.
Of jullie blijven vrienden
Er hangt niets van af, is lekker vrijblijvend dus leuk
Mag ik jou niet bellen voor advies over Thaise vrouwen?quote:
Als ze eindelijk op nemen gelijk schreeuwen: "JA NU BEN IK EVEN IN GESPREK!!!!!!!!!EINZZZZZZ!!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft
Das oud vleesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |