Die jou willen ontmoeten?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef Paul het volgende:
Ik zeg niet hee waar ik heen ga op vakantie hee omdat het echt een 100% FOK!-vakantie is, dus ik pas ff op straks zijn er echt fokkers/dts-ers
Nee maar ik ga op een echte DTS-vakantie en straks zijn daar dus echt DTS of FOK!kers die mij dan op fok zienquote:
Ik vraag me wel af Mario, geen idee waar je dan woont?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee bij onze wohngebouw
is de sat op de dak angebracht
Heb hier de ramen ook niet ver meer openstaan een nog op de kiep stand benedenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
Moest buiten ook een jassie aan voor het eerst sinds twee maanden of zo
Het is wel raak overal hequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:22 schreef mario390 het volgende:
zie nu de strassen
van klagenfurt zijn vandaag
overzwemmt gewezen
A zo, jammer want daar kan je ook niets aan doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee bij onze wohngebouw
is de sat op de dak angebracht
Echte DTSers gaan niet op vakantiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:25 schreef Paul het volgende:
Wat zou voor jullie een DTS-vakantie zijn hee
kärntenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af Mario, geen idee waar je dan woont?
Maar moet toch ergens een soort van buitengebied zijn?
Voor mij iig iets tropisch ofzo met mooie palmboomstranden maar waar ook nog wat te doen is met cultuur of dingen te zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:25 schreef Paul het volgende:
Wat zou voor jullie een DTS-vakantie zijn hee
nee nu gaat wel weerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, jammer want daar kan je ook niets aan doen
Veel plezier lekker wiepen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:28 schreef Paul het volgende:
OK IK ZAL HET ZEGGEN
IK GA OP SINGLEVAKANTIE
leuk he mammie @:dotteke
Gelukkig maarquote:
Volgende stap voor mij ook die jah. hahaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:28 schreef Paul het volgende:
OK IK ZAL HET ZEGGEN
IK GA OP SINGLEVAKANTIE
Denk eerlijk gezegd niet hee, maar toch maar ff condooms gekocht (Je weet nooit toch)quote:
Grote jongen, durf je dat wel met al die vreemdequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:28 schreef Paul het volgende:
OK IK ZAL HET ZEGGEN
IK GA OP SINGLEVAKANTIE
Ja doe maar vinden ze van anderen ook geweldig hier dan mag jij het ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:28 schreef Paul het volgende:
Zal ik een dagboek bijhouden van mn singlevakantie?
Nee ben best zenuwachtigquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote jongen, durf je dat wel met al die vreemde
Waar ga je heen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd niet hee, maar toch maar ff condooms gekocht (Je weet nooit toch)
Ik heb datzelfde, mooi dat jij eerst gaat en dan hoor ik het wel ff voor ik dat ga boekenquote:
Boek niet, heb nu al spijtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb datzelfde, mooi dat jij eerst gaat en dan hoor ik het wel ff voor ik dat ga boeken
Oefquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:30 schreef Paul het volgende:
De meeste vrouwen zijn single moeder@:dr.mikey
Beter haal je dan ook luiers bij het kruidvat, je weet maar nooit met al die zenuwenquote:
Gewoon een keer met mij een Biertje gaan drinken leg ik alles uit HUILIEquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:29 schreef Paul het volgende:
En ik kan geen act doen danen en
zo eng allemaal en en
Wauw, dat is veel zegquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:31 schreef mario390 het volgende:
ik kann me niet herinneren dat we hier en
week met zoveel onweer hadden als deze
15 mio euro. schaden
Huh?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:30 schreef Paul het volgende:
De meeste vrouwen zijn single moeder@:dr.mikey
ik heb beeldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter haal je dan ook luiers bij het kruidvat, je weet maar nooit met al die zenuwen![]()
Wanneer ga je?
Hey Harriequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon een keer met mij een Biertje gaan drinken leg ik alles uit HUILIE
Sollyquote:
Ik heb het over mn singlevakantie waar ik mee naartoe ga en de mensen gingen zich voorstellen en de meeste zijn single moeder (of vader)quote:
ojaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb het over mn singlevakantie waar ik mee naartoe ga en de mensen gingen zich voorstellen en de meeste zijn single moeder (of vader)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |