geef de jongen groot gelijk, het is frisquote:
Trek een jassie aan of is dat jassie van jou beschadigd en je wilt er iets aan doen??quote:
weet je die toevallig zo??quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Had het op youtube al gevondenmaar is geloof ik vooral house vanavond. Tomorrowland heeft ook nog twee livestreams voor liefhebbers van house.
Mikeyquote:
Misschien is er straks ook nog een stream van een kok.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Had het op youtube al gevondenmaar is geloof ik vooral house vanavond. Tomorrowland heeft ook nog twee livestreams voor liefhebbers van house.
Hoi Monique....ik dacht dat je verdwenen wasquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
weet je die toevallig zo??
en hoi Engine
Weekje vakantiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Monique....ik dacht dat je verdwenen was![]()
Morgen geloof ik harder styles op stage 2
Oeh lekker even tot rust komenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Weekje vakantie![]()
Dank voor de links!!
ohhh hoop dat er morgen ook streams zijn dan!!
Leukste jonkie mooie prijs.quote:
Valt tegen idd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
Moest buiten ook een jassie aan voor het eerst sinds twee maanden of zo
Gingen ze wel aan de kant.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
Thanks...hardste schreeuwer is ook niet verkeerdquote:
O, zit er iets niet goed dan met de verbinding of zo?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook niet maar bij onweer
gevt het storing en tot uitvall
enquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geef de jongen groot gelijk, het is fris
also schat, waar is me stok?
Oh ik hoop dat we die morgen te zien krijgen danquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Oeh lekker even tot rust komen![]()
![]()
![]()
Klopt heeerlijk
Lekker weg geweest en uitgewaaid.
Ga ik wel vanuit. Was vorig jaar ook één dag. Er is vaak een livestream van het hoofdpodium en de freedom stage. Op de freedom stage staan morgen allemaal hardstyle acts
nee bij onze wohngebouwquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, zit er iets niet goed dan met de verbinding of zo?
Die jou willen ontmoeten?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef Paul het volgende:
Ik zeg niet hee waar ik heen ga op vakantie hee omdat het echt een 100% FOK!-vakantie is, dus ik pas ff op straks zijn er echt fokkers/dts-ers
Nee maar ik ga op een echte DTS-vakantie en straks zijn daar dus echt DTS of FOK!kers die mij dan op fok zienquote:
Ik vraag me wel af Mario, geen idee waar je dan woont?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee bij onze wohngebouw
is de sat op de dak angebracht
Heb hier de ramen ook niet ver meer openstaan een nog op de kiep stand benedenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
Het is wel raak overal hequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:22 schreef mario390 het volgende:
zie nu de strassen
van klagenfurt zijn vandaag
overzwemmt gewezen
A zo, jammer want daar kan je ook niets aan doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee bij onze wohngebouw
is de sat op de dak angebracht
Echte DTSers gaan niet op vakantiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:25 schreef Paul het volgende:
Wat zou voor jullie een DTS-vakantie zijn hee
kärntenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af Mario, geen idee waar je dan woont?
Maar moet toch ergens een soort van buitengebied zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |