Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul, rustigquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:57 schreef Paul het volgende:
SPEEDFIGHT ZOU MIJ ONTMAAGDEN JA MAAR GING NIET DOOR. VERDER GEEN UITSPRAKEN DAAROVER~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
en toen heeft ze je begeleider gebeld en is je leven ingestortquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:57 schreef Paul het volgende:
SPEEDFIGHT ZOU MIJ ONTMAAGDEN JA MAAR GING NIET DOOR. VERDER GEEN UITSPRAKEN DAAROVER![]()
![]()
@Speedfight vertel het zelf maarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
en toen heeft ze je begeleider gebeld en is je leven ingestortWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
en toen heeft ze je begeleider gebeld en is je leven ingestort![]()
![]()
Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker manquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:04 schreef Paul het volgende:
Maily, Dotteke, R-woud93 en ik zijn collega's![]()
![]()
~FEYENOORD~
Frontpagequote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:05 schreef Paul het volgende:
@:maily en @:r-woud93 en @:nattekat staan gelijk aan elkaar in crewlidmaatschap![]()
~FEYENOORD~
HOHO @maily doet ook jouw spelfoutjes als moderator verbeteren hequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is niet nodig, wand die maak ik nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:06 schreef Paul het volgende:
[..]
HOHO @:maily doet ook jouw spelfoutjes als moderator verbeteren he~FEYENOORD~
De TT van mij bedoel je?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
dit tt van gisterenavond was met deze tt ook wel toepasselijk
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Rob zet het raam open, * DJMO trekt ochtendjas aan
Kippenvel door de tocht
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dit is geilquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:09 schreef DJMO het volgende:
Kippenvel door de tocht~FEYENOORD~
Oh die van greesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
nee die was niet van jou
ONZ / [ronde 59 Het Dodetopicspel #13907] met zere billen![]()
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Zij er wel meer die het frisjes hebben wat ik zo leesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:09 schreef DJMO het volgende:
Kippenvel door de tochtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, wat een zure kop ook, zou niet raken.quote:~FEYENOORD~
Ik ook tijdens F1, twee zelfs, net twee baco's gehad maar de rum is op dus nu maar weer aan het bierquote:~FEYENOORD~
Proost, ge niet er vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je moet wat hequote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook tijdens F1, twee zelfs, net twee baco's gehad maar de rum is op dus nu maar weer aan het bier![]()
![]()
daar verschillen onze smaken tochquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
https://www.twitch.tv/id_and_t_radio
leuke muziek nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn enige vrije zaterdag tot de vakantie, ik neem het er even vanquote:
~FEYENOORD~
Dat is alleen leuk als je er bij bent.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
https://www.twitch.tv/id_and_t_radio
leuke muziek nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~FEYENOORD~
haha ik heb denk ik wel een brede muzieksmaakquote:![]()
![]()
maar dit blijft......... vroeger naar veel house party's geweest.. maar ook naar metal, alternatief etc![]()
Vind je het gek? We zijn inmiddels gewend aan hoge (binnenshuis) temperaturen. Dan voelt dit gewoon koud.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij er wel meer die het frisjes hebben wat ik zo leesIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
koptelefoon op standje voelenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je er bij bent.
altijd prima..
om mee te sporten nog meer dikke prima![]()
![]()
![]()
dan is een warme douche wel heel lekkerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vind je het gek? We zijn inmiddels gewend aan hoge (binnenshuis) temperaturen. Dan voelt dit gewoon koud.![]()
![]()
Op locatie voel je het alleen echt goed, vond ik vroeger ook mooi maar zegt me nu niet zo veel meerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
koptelefoon op standje voelen
altijd prima..
~FEYENOORD~
Nog beter. 450.000 watt boxen op standje buurt slopenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
koptelefoon op standje voelen
altijd prima..
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wanneer heb je vakantie?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn enige vrije zaterdag tot de vakantie, ik neem het er even vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet nu nog drie weken werken, heb 2e week bouwvak (Noord) pas vakantie.quote:~FEYENOORD~
Nee, ik vind het niet gek heb de sokken ook van stal gehaaldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vind je het gek? We zijn inmiddels gewend aan hoge (binnenshuis) temperaturen. Dan voelt dit gewoon koud.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eens.. op locatie voel je het goed.. super fijn gevoel is datquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op locatie voel je het alleen echt goed, vond ik vroeger ook mooi maar zegt me nu niet zo veel meer![]()
oh je bent het ontgroeid![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog beter. 450.000 watt boxen op standje buurt slopen![]()
![]()
![]()
Nijn je hebt net nieuwe buren he
![]()
![]()
![]()
Duurt nog even. Nog leuke vakantie plannen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet nu nog drie weken werken, heb 2e week bouwvak (Noord) pas vakantie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wou altijd voor mijn 30e nog een keer naar zo'n festival toe, maar dat word ik eind volgende maand al en heb er gewoon geen zin meer inquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
eens.. op locatie voel je het goed.. super fijn gevoel is dat![]()
oh je bent het ontgroeid![]()
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:20 schreef maily het volgende:
Dader van poepactie meldt zich; heb zoiets achterlijks gedaan![]()
![]()
zit hier te lachen
![]()
Nee ik heb helemaal niets op de planning staan dit jaar, het leven is al duur genoeg geworden en wil nog wat dingen aanpassen in en om huis dus daar gaat het geld heen dit jaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt nog even. Nog leuke vakantie plannen?~FEYENOORD~
ga je wel naar een concert of zo of dat ook niet (meer?)quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja wou altijd voor mijn 30e nog een keer naar zo'n festival toe, maar dat word ik eind volgende maand al en heb er gewoon geen zin meer in![]()
betaaldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:20 schreef maily het volgende:
De poeper:
![]()
man manquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:20 schreef maily het volgende:
De poeper:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
je zal het bericht thuiskrijgen van je zoon/neef whatever![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je ook langer wat aan dan aan een vakantie. En je kan het maar een keer uitgeven.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik heb helemaal niets op de planning staan dit jaar, het leven is al duur genoeg geworden en wil nog wat dingen aanpassen in en om huis dus daar gaat het geld heen dit jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de TT camping na kom ik eigenlijk nergens meer, ja volgende maand hier in het dorp een buitenfeest maar dat stelt niet zo veel voor verderquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ga je wel naar een concert of zo of dat ook niet (meer?)
~FEYENOORD~
Ja precies, misschien dat ik in de winter nog even weg ga, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je ook langer wat aan dan aan een vakantie. En je kan het maar een keer uitgeven.~FEYENOORD~
te veel gezopen... stoer willen doen en niet goed wijs zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
ja sorry
zal later vandaag of morgen wel overal uitgebreid te lezen zijn
de idioot![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: