Ik ook tijdens F1, twee zelfs, net twee baco's gehad maar de rum is op dus nu maar weer aan het bierquote:
Proost, ge niet er vanquote:
je moet wat hequote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook tijdens F1, twee zelfs, net twee baco's gehad maar de rum is op dus nu maar weer aan het bier
daar verschillen onze smaken tochquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
https://www.twitch.tv/id_and_t_radio
leuke muziek nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn enige vrije zaterdag tot de vakantie, ik neem het er even vanquote:
Dat is alleen leuk als je er bij bent.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
https://www.twitch.tv/id_and_t_radio
leuke muziek nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha ik heb denk ik wel een brede muzieksmaakquote:
Vind je het gek? We zijn inmiddels gewend aan hoge (binnenshuis) temperaturen. Dan voelt dit gewoon koud.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij er wel meer die het frisjes hebben wat ik zo lees
koptelefoon op standje voelenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je er bij bent.
dan is een warme douche wel heel lekkerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vind je het gek? We zijn inmiddels gewend aan hoge (binnenshuis) temperaturen. Dan voelt dit gewoon koud.
Op locatie voel je het alleen echt goed, vond ik vroeger ook mooi maar zegt me nu niet zo veel meerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
koptelefoon op standje voelen
altijd prima..
om mee te sporten nog meer dikke prima![]()
Nog beter. 450.000 watt boxen op standje buurt slopenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
koptelefoon op standje voelen
altijd prima..
om mee te sporten nog meer dikke prima![]()
Wanneer heb je vakantie?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn enige vrije zaterdag tot de vakantie, ik neem het er even van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |