drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als je het zo leest dan klinkt het onwijs lomp. Maar als dronken en grappig met maten enzo.
Ik keur dit niet goed enzo, laat dat duidelijk zijn. Maar kan het begrijpen. En ok taakstrafje van aantal uur is wss wel genoeg.
Denk niet dat zoiets met onwijs kwade bedoelingen is geweest nl., meer teveel gezopen
ja maar soms zijn de straffen van de rechter niet echt logisch. Uit ervaring.quote:
Daar was het gewoon F'ing warm. Maar thanks!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow dat is een ongelukkig moment ja.. als het midden in een sessie is.. nu dus niet... evengoed niet fijn!!
Hoop dat je daar goed kunt slapen.. volgens mij in Monza sliep je minder staat me wat van bij.
Zeker wetenquote:
Ik snap jou, maar ik denk dat rechters voor rijden onder invloed per definitie hoog straffen omdat als ze iemand die enkel blik schade rijd onder invloed (om het zo maar even te noemen) lichte straffen geven het makkelijker is om te denken 'daar kom ik makkelijk mee weg' en hun gedrag minder snel veranderen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar soms zijn de straffen van de rechter niet echt logisch. Uit ervaring.
Naja, weet niet hoor ik kreeg zelfde straf als iemand die iemand verwonde en neerstak en erger.
voldaan, maar ben het er tot op heden niet mee eens hoe dit ging.
Die gast doet me beetje denken aan een acteur, weet alleen niet snel hoe die ook alweer hete.quote:
van Friends?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die gast doet me beetje denken aan een acteur, weet alleen niet snel hoe die ook alweer hete.
Nee, niet die gast die Ross speelde. Andere gast.quote:
Dat is juist en tevens correct!quote:
google lens kent m nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, niet die gast die Ross speelde. Andere gast.
zat ik net ook al te proberen, zal wel gewoon aan mijn hoofd liggenquote:
Jawel en snap ik ook hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap jou, maar ik denk dat rechters voor rijden onder invloed per definitie hoog straffen omdat als ze iemand die enkel blik schade rijd onder invloed (om het zo maar even te noemen) lichte straffen geven het makkelijker is om te denken 'daar kom ik makkelijk mee weg' en hun gedrag minder snel veranderen.
Want?quote:
O jaquote:
Hier B een nul nul.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:23 schreef maily het volgende:
Die poeper krijgt doodsbedreigingen
https://112vdg.nl/2023/07(...)n-doodsbedreigingen/
quote:
mocht je dat niet schrijven? dam'n ?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:25 schreef kree het volgende:
Ok ik chatte met mijn aanstaande date.\
Zei Dam'n over iets.
drama gelijk dit weer al. daarom denk ik past dit wel met mij.
Eerst er in daarna je daar druk om maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:25 schreef kree het volgende:
Zei Dam'n over iets.
mag je niet damn zegge?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:25 schreef kree het volgende:
Zei Dam'n over iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |