Hier op FOK! wordt FOK!s gepraat ja! Leer je eens aanpassen jij!quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben nu toch bijna 1000km van huis, hier lekker de boel slopen op zondag avond
arghhhh neeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was kak
maar uhm.. je zit daaro fur die arbeit? oder auf die ferien?
Nouja ok is het niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
onwijs onschuldig .... op iemands hoofd zitten poepen .... right .....
het was nog redelijk dunne ook
Nooitquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier op FOK! wordt FOK!s gepraat ja! Leer je eens aanpassen jij!
zeker weten dat hij spijt heeftquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ok is het niet natuurlijk.
Maar kan me zoiets voorstellen als grap in dronken toestand.
Beetje american pie achtige toestand.
For shure zullen ze er nu spijt van hebben wss
Voor die arbeit natuurlijk, ik moet wel de hypotheek kunnen betalenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
arghhhh neeej
dat was kak
maar uhm.. je zit daaro fur die arbeit? oder auf die ferien?
Dus jij vind het prima dat Duitsers, Fransozen, Italianen en Spanjaarden zich niet aanpassen als ze in NL zijn en gewoon stug hun eigen taal tegen je blijven praten?quote:
Loopze met den hontquote:
ow dat is een ongelukkig moment ja.. als het midden in een sessie is.. nu dus niet... evengoed niet fijn!!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor die arbeit natuurlijk, ik moet wel de hypotheek kunnen betalen![]()
Iedereen heeft wel back up systemen, maar als je net midden in een sessie zit is het even stressen om over te schakelen. Gelukkig was het niet midden tijdens een van onze sessies.
ja idd, zou daar niet graag opgepakt worden ook.quote:
ja, iets minder ergquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd, zou daar niet graag opgepakt worden ook.
maargoed het is altijd nog minder erg als mensen tegen hoofden schoppen enzo na een vechtpartij.
Kan ook door het hoesten een overbelasting je weet het nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
heb je gestoeid met iemand?
onhandige beweging gemaakt met je winkelwagentje?
nee ik weet het nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook door het hoesten een overbelasting je weet het niet
Heyquote:
quote:
nouja als je het zo leest dan klinkt het onwijs lomp. Maar als dronken en grappig met maten enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |