Ja, ook in Nederland bestaat dat risico. Het eerste wat de SGP deed destijds toen ze in de coalitie kwamen was het homohuwelijk (en toegang tot anticonceptie) ter discussie willen stellen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Nederland?
Het protesteren bij ambassade's van homo-onvriendelijke landen en het aandringen op diplomatieke sancties dan wel algehele verbreking lijkt mij meer zoden aan de dijk zetten
Wie is Meloni? Welke familiewaarden zijn dat dan vraag ik me af. Maar je kunt natuurlijk gelovig zijn en zelf je kind opvoeden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:15 schreef Komondeja het volgende:
Meloni is niet getrouwd met de vader van haar enige kind (dochter). Niks mis mee natuurlijk maar ze is wel selectief wat betreft 'traditionele' familiewaarden en haar katholieke geloof. Een vuile cherry picking fasciste dus.
Dus als er "vader onbekend" op de geboorteakte staat vind je dat best, maar als er een tweede moeder op staat mag dat niet vanwege toekomstig stamboomonderzoek?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:16 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dus nogmaals, het interesseert me niet op een ideologische manier, het gaat mij om bijv. toekomstig stamboomonderzoek etc. Hoort gewoon zo goed mogelijk te kloppen.
Goeie vraag, dat zou ik niet weten.quote:
Maar op de akte kan natuurlijk staan wie de biologische ouder is en wie niet, daarnaast is niet altijd gegarandeerd dat het kind ook echt van de vader is, en moeder niet stiekem ergens anders mosterd heeft gehaald.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:16 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dus nogmaals, het interesseert me niet op een ideologische manier, het gaat mij om bijv. toekomstig stamboomonderzoek etc. Hoort gewoon zo goed mogelijk te kloppen.
Tsja, de ene partij wilt dit soort shit doorvoeren en de andere partij wilt meer mensen binnen halen, die dit soort shit uiteindelijk doorvoeren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:44 schreef rododendronneke het volgende:
Pas op waar je je stem aan geeft mensen.
Lesbiennes maken veelal gebruikt van zaaddonoren. Jij denkt dat de naam van die (anonieme) donoren op de geboorteakte staat?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:16 schreef jakosi het volgende:
[..]
Toen dat gebeurde bij Hongarije stond bij wijze van spreken half Fok op de achterste benen en werd met hand en tand het recht van Hongarije verdedigd om via de democratische weg de rechten van homo's te beperken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Nederland?
Het protesteren bij ambassade's van homo-onvriendelijke landen en het aandringen op diplomatieke sancties dan wel algehele verbreking lijkt mij meer zoden aan de dijk zetten
Zou eigenlijk wel moeten, iedereen heeft het recht te weten wie zijn biologische ouders zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lesbiennes maken veelal gebruikt van zaaddonoren. Jij denkt dat de naam van die (anonieme) donoren op de geboorteakte staat?
Dat zal dan enorme impact hebben op donaties lijkt me.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten, iedereen heeft het recht te weten wie zijn biologische ouders zijn.
Volgens mij is een anonieme donor ook niet meer mogelijk vanwege deze reden.
Alle 'vaders' een dna-test dus. Je weet immers nooit zeker wie de biologische vader is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten, iedereen heeft het recht te weten wie zijn biologische ouders zijn.
Volgens mij is een anonieme donor ook niet meer mogelijk vanwege deze reden.
Op peil houden. Nergens voor nodig. Aarde is gebaat bij vooral minder mensen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zei: “Dit betekent niet dat je iedereen binnen laat, maar dat je sturing moet geven aan dit probleem.”
Daarmee bedoel ik dus dat je niet iedereen zomaar moet toelaten maar dat je duidelijk sturing geeft aan wie je toelaat.
Jij hebt het over een influx van kanslozen, bedoel je hiermee al de migranten of doel je hier op slechts 12% van de asielzoekers die vorig jaar in Nederland aankwamen?
Tegenover deze 12% staan bijvoorbeeld 30% arbeids- of kennismigranten van buiten de EU. Expats die grote Nederlandse bedrijven nodig hebben, maar die we niet op eigen bodem kunnen vinden, horen de Nederlanders en Fokkers die “minder” werk doen dan ook bij de kanslozen?
[..]
Ik denk inderdaad dat dat op lange termijn niet zo’n verkeerd idee zou zijn. Maar dan zullen we wel grote en belangrijke keuzes moeten maken. We kunnen denken dat we alles wat we nu doen kunnen blijven doen met de huidige inwoners in Nederland, maar één blik op de bevolkingspiramide leert ons al dat er een enorme werkdruk komt op iedereen die nu onder de 45/50 als we en 1. geen migranten willen, 2. geen bedrijven willen sluiten en 3. de verzorgingsstaat in stand willen houden.
[ afbeelding ]
De Duitse bundesbank geeft aan dat Duitsland jaarlijks behoefte heeft aan 200.000 migranten om haar demografisch deficit op te vangen en de economie op peil te houden. Het door mij geposte rapport van Denkwerk: Migratie als Motor komt met meerdere verschillende opties.
Natuurlijk kunnen we in de politiek hiervan wegkijken, kunnen we aan de ene kant zoals VVD alle grenzen openzetten maar een grote mond hebben over asielzoekers, kunnen we zoals de PVV heel hart schreeuwen van grenzen dicht, maar dan wil ik graag ook horen hoe we de verzorgingsstaat in stand houden en hoe we Nederlandse bedrijven blijven laten draaien, of kort samengevat hoe we er voor kunnen zorgen dat bejaarden straks nog verzorgt worden en ik mijn pakketje van bol.com bezorgt kan krijgen.
Jij wil deze teruggang in arbeidspotentieel in één keer doen, welke sectoren wil je dan inkrimpen of sluiten om die daling van 1.000.000 in 15 jaar al op te vangen?
Bladiebla.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:12 schreef Prego het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd, jij vindt dat vreemd. Jouw mening en visie zijn niet dé waarheid of dé norm.
Niet bij homorechten kennelijk.quote:OT: goed bezig weer Italiëzet je trots eens aan de kant en doe iets waar het land echt bij gebaat is.
Alle kinderen van heidense gescheiden ouders dan ook maar meteen in een tehuis plaatsen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:29 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Het is het begin van een hetze tegen 'onnatuurlijke' gezinssituaties dus reken erop dat alle rampscenario's die je opnoemt met een valse katholieke grijns zijn ingecalculeerd.
Ik zie dan ook niet waarom dit voor een hetero man die niet middels een DNA-test heeft aangetoond dat het kind zijn genetische nageslacht is anders zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:48 schreef Gia het volgende:
Als 2 mannen een kind willen, moeten ze dit officieel adopteren, of pleegzorg.
Ik zie niet in waarom dit voor een duomoeder anders zou moeten zijn.
Vraag me niet hoe en waar precies, maar in Nederland wordt tegenwoordig inderdaad verplicht de naam van de zaaddonor geregistreerd en kan het kind deze vanaf een bepaalde leeftijd opvragen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lesbiennes maken veelal gebruikt van zaaddonoren. Jij denkt dat de naam van die (anonieme) donoren op de geboorteakte staat?
Maar die staat niet op de geboorteakte.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:09 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe en waar precies, maar in Nederland wordt tegenwoordig inderdaad verplicht de naam van de zaaddonor geregistreerd en kan het kind deze vanaf een bepaalde leeftijd opvragen.
Beetje omslachtig om dat via dna tests te doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:08 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik zie dan ook niet waarom dit voor een hetero man die niet middels een DNA-test heeft aangetoond dat het kind zijn genetische nageslacht is anders zou moeten zijn.
De naam registreren is wat anders dan die op de geboorteakte zetten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:09 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe en waar precies, maar in Nederland wordt tegenwoordig inderdaad verplicht de naam van de zaaddonor geregistreerd en kan het kind deze vanaf een bepaalde leeftijd opvragen.
Dat ligt er aan waarvoor je als land welk document gebruikt en welke waarde je ergens aan hangt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De naam registreren is wat anders dan die op de geboorteakte zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |