Dus maar voor een mix gegaan. Hopelijk pakt dat goed uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Altijd fijn als beide trainingen letterlijk en figuurlijk in het water zijn gevallen. Je weet nu helemaal nada over paces
Silverstone werd vooraf al genoemd als een baan die McLaren heel erg ligt, en dan zou Hongarije dat weer juist niet zijn. Tegelijkertijd zou dit juist weer een AM baan zijn. Maar tja... hoe veel daarvan is waar.
Helaas hier niet veel wiggelroom... (budget)quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:30 schreef Starflyer het volgende:
Heb nu Alonso, Norris en 2x Alpine (die er gisteren ook goed bij zaten)
Ik wenst u veel Erfolg!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:37 schreef Bonobo11 het volgende:
Met alles McLaren en een AM motor denderen we de top100 in.
Voor de hand ligt nu natuurlijk alles McLaren, dus gaan we against-the-grain. Ferrari it is.
Ik zet de joker en de banjer in Martin, we gaan voor de volle Waku.
Er hoeft niks te veranderen aan de deadline, maar ik vraag me wel af wat er gebeurt met de punten voor de kwalificatie, wanneer er geen kwalificatie zou zijn. Deel je dan helemaal geen punten uit voor de kwalificatie? Of deel je punten uit op basis van de startopstelling?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:42 schreef Starflyer het volgende:
Waarom zou er überhaupt iets veranderen als een sessie niet doorgaat?
Ik ga nog 1x voor de Oranje bazen en na de stop zie ik het wel weerquote:
Ja, denk dat ik dit keer wel naar je ga luisteren. Ferrari zal wel floppen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga nog 1x voor de Oranje bazen en na de stop zie ik het wel weer
Ik kwam net een paar miljoen tekort.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had toch een Ferrari mee moeten nemen, achja
Ik twijfelde... Als ik NOR en PIA deed, kon ik mn AM-motor voor Ferrari doen...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik kwam net een paar miljoen tekort.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:06 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally in een chat - voor de FOK! Formule 1-manager... "zal ik Ferrari motor doen?"![]()
![]()
![]()
I hate Fellali, dus ... principes ,,.. en de clowns van de laatste tijd... enz....
Te laat gewisseld?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:55 schreef FOKKIE13 het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plek is om vragen te stellen over de F1 manager, maar ik begrijp iets niet.
Ik heb exact hetzelfde team als heel veel deelnemers op het ogenblik, namelijk het hele McLaren team.
Sommige deelnemers gaan met deze samenstelling van plek 306 naar plek 153. Ik ga met dit team van plek 204 naar plek 236... ? Hoe kan iemand met minder punten, met exact dezelfde samenstelling ineens 50 plekken boven mij staan...?
Zo zie ik nog meer mensen met dit team die stijgen op de ranglijst, maar ik zak alleen maar. Mis ik iets?
Dank voor je reactie.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Te laat gewisseld?
Want die 424 punten die je hebt gekregen is niet voor een volledig McLaren team. Dan zou je 678 punten moeten hebben.
Maar dat kun je in je teamgeschiedenis zien.
Je hebt pas voor deze GP een volledig McLaren-team.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:08 schreef FOKKIE13 het volgende:
[..]
Dank voor je reactie.
Ik heb direct na de vorige GP mijn team gewijzigd, dus ruim voor de sluiting. Het valt me alleen op dat het lijkt alsof ik te weinig punten heb gekregen, maar geen idee waar ik dat moet navragen.
Met de volle punten van 678 zou ik inderdaad rond plek 85 staan en dat zou dan precies kloppen met de rest van het beeld wat ik heb bij andere deelnemers.
Heb jij enig idee wie ik hier even voor kan benaderen ?
Volgens mij zit ik inderdaad verkeerd te kijken. Dank voor jullie hulp en excuses voor mijn hoge noob-gehalte...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt pas voor deze GP een volledig McLaren-team.
De vorige GP had je een mix van allerlei dingen waardoor je inderdaad 424 punten hebt gehaald.
Geen probleemquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:34 schreef FOKKIE13 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik inderdaad verkeerd te kijken. Dank voor jullie hulp en excuses voor mijn hoge noob-gehalte...
Super bedankt, erg vriendelijk !!!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen probleem
Vragen mag altijd, daar zijn we voor
... dit is het forumtopic wat bedoeld wordt in de FAQ van de F1-managerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:55 schreef FOKKIE13 het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plek is om vragen te stellen over de F1 manager,
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen zonder McLaren gaan flink scoren.
Gelukkig hep bijna iedereen in de top McLaren en heeft Piastri nog wat punten in de sprint gepakt.
Er was één persoon die nog vol op AM stond. Ik snap echt totaal niet waarom je dat zou doen, maar het betaalt zich wel uit.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat wel heel veel punten kosten. Dat wordt weer 10-15 plaatsen zakken.
Valt mee.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat wel heel veel punten kosten. Dat wordt weer 10-15 plaatsen zakken.
Verliest maar 100 punten op het ´beste team´quote:Op zondag 30 juli 2023 18:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
11 plaatsen, valt mee. Wel weer het bewijs dat alles op 1 team nooit heel handig is hoe goed dat team ook is.
Ik had dus ALO + AM motor ingewisseld.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was één persoon die nog vol op AM stond. Ik snap echt totaal niet waarom je dat zou doen, maar het betaalt zich wel uit.
Omdat ik bij het invoeren van de ronde de FP3-tijd nog niet wist en die gezien de andere GP's meestal om 12.30u begint.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:39 schreef D. het volgende:
Ik lees dat je kunt wisselen tot zaterdag 12:29u
Waarom die tijd? FP3 duurt tot 12:30u
Ligt er natuurlijk aan wat ie kost.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:10 schreef Pino112 het volgende:
Ja.
Van mij mag je hem kiezen, zullen er vast niet zoveel zijn.
35quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat ie kost.
Veel te veel natuurlijk. Dat is vrijwel net zoveel als wat Ricciardo kostte. En meer dan wat Dr. Albon kost.quote:
Ja not done deal iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Veel te veel natuurlijk. Dat is vrijwel net zoveel als wat Ricciardo kostte. En meer dan wat Dr. Albon kost.
yep invaller van een invaller ..... gewoon onderaan beginnen op 20Kquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:36 schreef PS. het volgende:
10K minder lijkt me inderdaad wat meer redelijk.
Albon is natuurlijk vooraf te laag insgeschaaldquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Veel te veel natuurlijk. Dat is vrijwel net zoveel als wat Ricciardo kostte. En meer dan wat Dr. Albon kost.
Andere prijzen veranderen ook gewoon gedurende het seizoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Albon is natuurlijk vooraf te laag insgeschaald
Ja, maar is dat een reden om een rijder die halverwege het seizoen er bij komt, ook weer veel te duur in te schalen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:37 schreef Sally het volgende:
AlphaTauri was dit seizoen sowieso duurder dan het eigenlijk waard bleek te zijn.
Maar ja, gebaseerd op vorig seizoen en de resultaten van toen...
AT miste ook de update-boot en hoe de aanpassingen nodig waren toen er een TD kwam over de rijhoogte.
Dit weekend gekozen voor McLaren-McLaren-Norris-Albon. Mij hoor je niet klagen. Al kan dat morgen natuurlijk totaal anders zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga niet full McLaren, Alonso lijkt het redelijk te doen dus wordt Norris, Alonso, AT chassis en McLaren motor. Max kan ik er wel bij hebben aar dan de rest op HAAS, dat vind ik te riskant.
Ik wou Alonso verkopen voor Leclerc of Russel, gelukkig niet gedaanquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had Alonso nooit echt overwogen. Sainz wel, of iets met Verstappen en Albon. Ja jammer
ja - hierquote:
Nee, zo luxe systeem is het nietquote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:24 schreef _UserName_ het volgende:
Is het trouwens ook zo dat hoe lager iemand staat in rangorde, en hoe hoger deze eindigt, deze meer punten krijgt? Dat Albon bv met P7 meer punten krijgt dan Alonso met een P3?
RIPquote:Op zaterdag 2 september 2023 08:06 schreef _UserName_ het volgende:
Dan gokken we op Gasly, Norris, AM motor en McLaren chassis, vind full Mclaren te risicovol
Ja, elke keer weerquote:
En niet eens de slechtste keuze ooitquote:Op zondag 3 september 2023 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben voor Sainz - Norris - McLaren - McLaren gegaan.
Wel een risico met die Italiaanse rommel maar voorlopig iig wel prima puntjes.
Volgende race weer terug naar Alonso iig.
Ik weet niet of hij meeleest, de laatste tijd zat hij niet zo vaak meer op FOK!quote:Op zondag 3 september 2023 23:45 schreef Twieki het volgende:
Had Albon, Piastri, RB en Williams dit weekend. Niet heel slecht gescoord met 544 punten, maar Hamilton, rot op, je hebt 't verpest met je rare move.![]()
Je start op de hards, en als er nog 22 rondjes te gaan zijn zit je weer te zeiken over de mediums en dat je 't niet op die banden gaat halen, terwijl er al genoeg teams zijn die 22+ rondjes op die mediums hebben gereden met een vollere tank? Echt, hef jezelf op. Totaal geen zelfreflectie. Jammer dat je nog twee jaar door gaat. Ik hoop dat Toto gaat kijken naar de 14-daagse termijn waarin je een contract nog kosteloos kan ontbinden. Dat zal je leren!
Nee, ik zie dat de manager ook nog niet open is. Mss wat verlaat.quote:Op maandag 4 september 2023 20:09 schreef nils7 het volgende:
Van 106 geklommen naar 59 :-)
Met Sainz, Albon, McLaren en Ferrari
Alleen is het budget al goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |