Ik wou Alonso verkopen voor Leclerc of Russel, gelukkig niet gedaanquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had Alonso nooit echt overwogen. Sainz wel, of iets met Verstappen en Albon. Ja jammer
ja - hierquote:
Nee, zo luxe systeem is het nietquote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:24 schreef _UserName_ het volgende:
Is het trouwens ook zo dat hoe lager iemand staat in rangorde, en hoe hoger deze eindigt, deze meer punten krijgt? Dat Albon bv met P7 meer punten krijgt dan Alonso met een P3?
RIPquote:Op zaterdag 2 september 2023 08:06 schreef _UserName_ het volgende:
Dan gokken we op Gasly, Norris, AM motor en McLaren chassis, vind full Mclaren te risicovol
En niet eens de slechtste keuze ooitquote:Op zondag 3 september 2023 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben voor Sainz - Norris - McLaren - McLaren gegaan.
Wel een risico met die Italiaanse rommel maar voorlopig iig wel prima puntjes.
Volgende race weer terug naar Alonso iig.
Ik weet niet of hij meeleest, de laatste tijd zat hij niet zo vaak meer op FOK!quote:Op zondag 3 september 2023 23:45 schreef Twieki het volgende:
Had Albon, Piastri, RB en Williams dit weekend. Niet heel slecht gescoord met 544 punten, maar Hamilton, rot op, je hebt 't verpest met je rare move.![]()
Je start op de hards, en als er nog 22 rondjes te gaan zijn zit je weer te zeiken over de mediums en dat je 't niet op die banden gaat halen, terwijl er al genoeg teams zijn die 22+ rondjes op die mediums hebben gereden met een vollere tank? Echt, hef jezelf op. Totaal geen zelfreflectie. Jammer dat je nog twee jaar door gaat. Ik hoop dat Toto gaat kijken naar de 14-daagse termijn waarin je een contract nog kosteloos kan ontbinden. Dat zal je leren!
Nee, ik zie dat de manager ook nog niet open is. Mss wat verlaat.quote:Op maandag 4 september 2023 20:09 schreef nils7 het volgende:
Van 106 geklommen naar 59 :-)
Met Sainz, Albon, McLaren en Ferrari
Alleen is het budget al goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |