quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:53 schreef Sally het volgende:
[..]Of gewoon even langs de wijkspeeltuin. Zit je er daarna ook niet mee te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel als ze mij vragen, maar ik acht niet kans niet zo groot.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:54 schreef Duiveltja het volgende:
Nu is de vraag wie het stoeltje van Perez gaat innemen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:53 schreef Sally het volgende:
[..]Hé, denken in oplossingen, niet in problemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of gewoon even langs de wijkspeeltuin. Zit je er daarna ook niet mee te kijken.
oh, de 1e hobbel is nog niet eens genomen,...?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, denken in oplossingen, niet in problemen
Ricciardo deed het vorig seizoen ook matig tov Norris.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:57 schreef SiGNe het volgende:
Ricciardo doet 't ook niet echt vbeel beter dan Tsunoda
inB4 Kat in t bakkie.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:57 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen zo nog naar buiten voor een rondje
Rookie De Vries kreeg 10 races. Ben benieuwd hoeveel ze de ervaren Ricciardo geven?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:57 schreef SiGNe het volgende:
LOL ROFLMAOquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:58 schreef Jane het volgende:
Is het moment al aangebroken om op social media Horner en Newey te gaan bedreigen, omdat ze Max geen betere auto geven?*
* grapje uiteraard, mensen
Lawson zat al klaar, zag ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Rookie De Vries kreeg 10 races. Ben benieuwd hoeveel ze de ervaren Ricciardo geven?
Twee? Hebben we na de zomerstop weer een nieuwe rjjder in de AT
Ricciardo zit prima, het team krijgt volgend jaar een nieuwe naam en kan dan goede PR gebruiken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Rookie De Vries kreeg 10 races. Ben benieuwd hoeveel ze de ervaren Ricciardo geven?
Twee? Hebben we na de zomerstop weer een nieuwe rijder in de AT
Max even zijn kampioenschap laten halen, daarna rijders wissel waarna hij AT nog even de top 5 in rijdt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Twee? Hebben we na de zomerstop weer een nieuwe rijder in de AT
Race afstelling.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:02 schreef Sally het volgende:
VER volgens mij lap afgebroken - iig alleen maar geel, en dus geen flyer
maar gezien de nieuwe updates, zou je toch verwachten meer te willen oefenen ermee.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Race afstelling.
Zoals vaker. VT Vrijdag is voor de race, VT zaterdag ochtend is voor de kwali.
De Vries zat dichter op Tsunoda dan Ricciardo nuquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:03 schreef SiGNe het volgende:
Het was in elk geval een goede keuze van AT, Ricciardo is nu al sneller dan Perez!
Dat de ia de danny ric manier, altijd een nr 2, terwijl hij zo graag nr 1 wilt zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:57 schreef SiGNe het volgende:
Dan nog, dit is wel erg slecht.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Race afstelling.
Zoals vaker. VT Vrijdag is voor de race, VT zaterdag ochtend is voor de kwali.
Dat zegt Max bijna bij elk circuit, en dan in de race met 20 seconden vanaf kop wegrijdenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:04 schreef bedachtzaam het volgende:
Max gaf het gisteren al aan, deze baan past niet bij de Red Bull.
Natuurlijk denk ik wel dat hij er morgen redelijk bij zit.
YUKI'ed!!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:05 schreef Jane het volgende:
Yuki duidelijk de beste coureur in de RB stal.
Op zich hoef je daar geen snelle rondjes voor te rijden. Als ze het zelfde doen in de sim als nu op de baan kunnen ze de data van de sim vergelijken met de werkelijkheid en dat extrapoleren naar snelle rondjes zonder al te veel weg te geven.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:04 schreef Sally het volgende:
[..]
maar gezien de nieuwe updates, zou je toch verwachten meer te willen oefenen ermee.
Zeker na een Wet tot FW Vt1...
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich hoef je daar geen snelle rondjes voor te rijden. Als ze het zelfde doen in de sim als nu op de baan kunnen ze de data van de sim vergelijken met de werkelijkheid en dat extrapoleren naar snelle rondjes zonder al te veel weg te geven.
Dat zal t wel zijn, een joekel van een update dus dat is altijd ff ontdekken of de verwachtingen uitkomenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan nog, dit is wel erg slecht.
Maar denk dat het ook vooral testen is geweest, kan me haast niet voorstellen dat ze nu echt om de tijd hebben gereden. Zou wel erg slecht zijn dan.
Kan ook gewoon, dan nog winnen ze het wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:07 schreef Nattekat het volgende:
RB is gewoon de rest van het seizoen aan het testen, die vinden het wel best zo.
Dat denk ik dus ook. Wagen reageert anders, dus moet daar aan gewend worden. Morgen kan het al anders zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zal t wel zijn, een joekel van een update dus dat is altijd ff ontdekken of de verwachtingen uitkomen
ik had vooral ook het 'vroegere' Mercedes in gedachtenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:15 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik hoop het. P11 en P18 voor RB in een normaal verlopen VT2 is wel even geleden denk ik
Ja hallo, het is geen Formule-Equote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Schijnt dat Max een probleem had met de batterij tijdens zijn snelste ronde. De long runs leken wel goed.
Daarom is de Vries wegquote:
Geen fans?quote:
Er zit vast wel ergens een fan in die auto hoor.quote:
Die waren banden aan het sparen vanwege het alternatieve kwalificatie format.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:07 schreef Nattekat het volgende:
RB is gewoon de rest van het seizoen aan het testen, die vinden het wel best zo.
Ze hebben nu zo'n Mario Kart Attack Zonequote:
heeft ie van Hamilton afgekekenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:06 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat zegt Max bijna bij elk circuit, en dan in de race met 20 seconden vanaf kop wegrijden
Zelfde als elke race klagen over de banden, en dan meer ronden rijden dan wie dan ook op dezelfde set.
De ekte combineren het gewoon.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sommigen moeten ook op vrijdagmiddag gewoon werken
Moet je Max vragen, die hoort dat meestal.quote:
ja dan moet het wel zijn dat hij iemand belt die bij de muur zitquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je Max vragen, die hoort dat meestal.
Hier op kantoor hangt een mooi scherm dat vanmiddag om 13:30 toch niet gebruikt werdquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sommigen moeten ook op vrijdagmiddag gewoon werken
Zoiets is helaas niet mogelijk. Moet toch iets fixenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hier op kantoor hangt een mooi scherm dat vanmiddag om 13:30 toch niet gebruikt werd
Order 66.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Pappa Pérez on tha phone. Hij mag nooit meer bij races van zn zoontje komen kijken. Brengt ongeluk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik zal er even over nadenken, heb over een uurtje wel een antwoordquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:43 schreef Sally het volgende:
Present!![]()
Dan vraag ik jullie maar om advies... Aangezien de VT's van gister niet veel lieten zien.
McLaren - Norris & McLaren Motor ? (ipv Will- Albon & Aston-Motor)
Of zo houden:
ALO
ALB
AM-motor
WIL-chassis.
[me=Sally]'s FOK! Formule 1-manager[/me]
Dankquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:59 schreef THEFXR het volgende:
[url]https://www. youtube.com/watch?v=BBmEfr50HNI&pp=ygUDbWF4[/url]
[url]https://www. youtube.com/watch?v=d7N_Zq0w9z0&pp=ygUKdmVyc3RhcHBlbg%3D%3D[/url]
[url]https://www. youtube.com/watch?v=5ho1IqZM5EU&pp=ygUKdmVyc3RhcHBlbg%3D%3D[/url]
[url]https://www. youtube.com/watch?v=mAhohj7dqfY&pp=ygUKdmVyc3RhcHBlbg%3D%3D[/url]
[url]https://www. youtube.com/watch?v=MuQOIzR1Vx0&pp=ygUKdmVyc3RhcHBlbg%3D%3D[/url]
[url]https://www. youtube.com/watch?v=8rdNndNt3Ao&pp=ygUKdmVyc3RhcHBlbg%3D%3D[/url]
[url]https://www. youtube.com/watch?v=HgPQQqCtalo&t=610s&pp=ygUKdmVyc3RhcHBlbg%3D%3D[/url]
[url]https://www. youtube.com/watch?v=pu2N4_18Ulw&pp=ygUKdmVyc3RhcHBlbg%3D%3D[/url]
[url]https://www. youtube.com/watch?v=4Go-k1Mq3PA&pp=ygUKdmVyc3RhcHBlbg%3D%3D[/url]
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik zal er even over nadenken, heb over een uurtje wel een antwoord
Jij bent daar nu?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:08 schreef DKUp het volgende:
Geen regen in Hongarije lijkt niet te kloppen
Zo nu ook op F1 TV - iddquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:11 schreef PS. het volgende:
Ik zag net een foto op feesboek van iemand die er is, 14 minuten geleden zag het er zo uit.
[ afbeelding ]
Of gisterquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo nu ook op F1 TV - idd![]()
Maar mss bedoelt hij met de Quali. Of... de race morgen?
quote:
<3quote:
.. all we know is... He's called...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
waar is the artist formerly know as El_thijs ?
dan ben je NU dus te laatquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Laatste kans om je team in de manager aan te passen
Ja, het is best logisch dat die laatste kans geweest is als je mijn post neit op tijd leestquote:
Moderator / Redactie Sportzaterdag 22 juli 2023 @ 12:29:22quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, het is best logisch dat die laatste kans geweest is als je mijn post neit op tijd leest
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Moderator / Redactie Sportzaterdag 22 juli 2023 @ 12:29:22
Jouw post was al te laat.
neeeehh... kannie nog meer in de prak rije...quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:11 schreef PS. het volgende:
Ik zag net een foto op feesboek van iemand die er is, 14 minuten geleden zag het er zo uit.
[ afbeelding ]
"Rondemeldingquote:
Het feit dat je dat bericht nog kon lezen betekent dat ie nog open wasquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:33 schreef Sally het volgende:
[..]
"Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Hongarije.
Je hebt nog tot zaterdag 22 juli 2023 12:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde."
dan had er tot en met moeten staanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat je dat bericht nog kon lezen betekent dat ie nog open was
Nu staat er:quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan had er tot en met moeten staan
quote:De ronde GP van Hongarije is gesloten. De manager gaat weer open op maandag 24 juli 2023 19:59 uur.
ik had niet gerefresht.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon hem nog aanpassen een minuut geledenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Einde tijdperk Perezquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:35 schreef quo_ het volgende:
Foutloze ronde Checo.
Begin tijdperk Perez !
Lost time inhalen? Met de updates/ upgrades?quote:
Die is fakequote:
nico....?quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds te laat, maar beter dan gisteren
JA idd!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:38 schreef Starflyer het volgende:
Perez heeft in ieder geval een snel rondje staan
Rosbergquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
nico....?
Hulkenberg?
Rosberg (commentator bij Sky?)
net gefixt hierquote:
Maar werkt nie voor de bandjesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
RB schijnt met de ontwikkeling van de nieuwe sidepods heel slim gebruik te hebben gemaakt van de reglementen. Ze hebben flink aan de koeling gesleuteld en de ontwikkeling daarvan is vrij van alle beperkingen. Schroef je er ook nog aangepaste sidepods op dan heb je win-win
Aldus Sam Collins. Ben benieuwd of het waar is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
RB schijnt met de ontwikkeling van de nieuwe sidepods heel slim gebruik te hebben gemaakt van de reglementen. Ze hebben flink aan de koeling gesleuteld en de ontwikkeling daarvan is vrij van alle beperkingen. Schroef je er ook nog aangepaste sidepods op dan heb je win-win
in de simulatie wel, nu eens kijken of het in de praktijk werktquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aldus Sam Collins. Ben benieuwd of het waar is.
Ook nog ff zitten kijken idd, vanmorgenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het zou wel geniaal zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
edit: dit, dus:quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook nog ff zitten kijken idd, vanmorgen
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de simulatie wel, nu eens kijken of het in de praktijk werkt
zoon van jaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Sally het volgende:
Alex Brundle (F1 TV Pro) -> zoon van... [Martin, nu bij Sky] ?
zit me dit al ff af te vragen![]()
Alex Brundle is al langer (járen) commentator in de autosportquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Sally het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Sally het volgende:
Overquote:
Date materiaalquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Over
Alex Brundle is een Brits autocoureur. Hij is de zoon van voormalig Formule 1-coureur en huidig commentator Martin Brundle. Hij wordt geholpen door het team 2MB Sports Management, een bedrijf dat is opgezet door Martin en zijn collega Mark Blundell. Wikipedia
Geboren: 7 augustus 1990 (32 jaar), King's Lynn, Verenigd Koninkrijk
Ouders: Martin Brundle
Oom: Robin Brundle
Ik heb wel gewisseld, maar ik had dezelfde team al maandenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:47 schreef Sally het volgende:
Piastri was ook nog een optie voor mn F1-manager... maar durfde het niet een rookie in te wisselen voor mn huidige Albon (naast Alonso).
Nu ja, het lot besliste dat ik niet gewisseld heb![]()
Hier is een apart topic voorquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:47 schreef Sally het volgende:
Piastri was ook nog een optie voor mn F1-manager... maar durfde het niet een rookie in te wisselen voor mn huidige Albon (naast Alonso).
Nu ja, het lot besliste dat ik niet gewisseld heb![]()
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was vroeger zo verwarrend voor mij, de namen Brundle en Blundell
Snelle c/p van een Google Searchquote:
quote:huidigvorige 19 feb 2022 20:47 InternetArchiveBot overleg bijdragen 5.194 bytes +171 1 (onbereikbare) link(s) aangepast en 0 gemarkeerd als onbereikbaar) #IABot (v2.0.8.6 ongedaan maken
Piastri was in beeldquote:
ok olavquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
Max doet een longrun. Duidelijk te zien omdat hij de vleugel niet open klapte
Hij hield m welquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:51 schreef Peterselieman het volgende:
Die Ferrari van Sainz gaat voor geen meter
Die gun ik tijd om de auto te leren kennen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Ricciardo trekt AT echt uit het dal zo te zien.
Ric is ervaren F1 rot, die hoeft de auto niet te leren kennenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Die gun ik tijd om de auto te leren kennen.
yeah right. Dat zagen we gisterquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ric is ervaren F1 rot, die hoeft de auto niet te leren kennen
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Die gun ik tijd om de auto te leren kennen.
Noted.quote:
Helmut Marko standaardenquote:
grinquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon instappen en winnen, Max kan het ook
Dat Alex Brundle de gridwalk moet doenquote:
Vooral toen ze samen bij Ligier redenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was vroeger zo verwarrend voor mij, de namen Brundle en Blundell
Ipv pa?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat Alex Brundle de gridwalk moet doen
Als antwoord op TIjnquote:
Precies. Als De Vries geen tijd mocht hebben om te groeien, mag Ricciardo dat ook nietquote:
Tja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies. Als De Vries geen tijd mocht hebben om te groeien, mag Ricciardo dat ook niet
Pa werkt bij Skyquote:
I randomly lost the rearquote:
En ik beoordeel Ricciardo precies zoals De Vries beoordeeld werd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja.
Maar De Vries rijdt niet.
Dani Ric nu wel.
Move on.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij zou echt een uitstekende F1 mod zijn.
Ah, ok. Doen die ook gridwalks dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pa werkt bij Sky
Alex bij F1tv doen
Jazekerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Doen die ook gridwalks dan?
Ik overweeg het, maar het nadeel is dat ik niet eens tijd heb F1 race te kijken omdat je hier moet moddenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij zou echt een uitstekende F1 mod zijn.
Aan de tijden te zien doet Riccardo de gridwalk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
I randomly lost the rear
'
ja laten we dat een fout noemen
Ah, ok. Wie doet dat nu dan daar?quote:
kloptquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vooral toen ze samen bij Ligier reden
Waarschijnlijk net zoals de Ferrari's last van de wind.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
I randomly lost the rear
'
ja laten we dat een fout noemen
Eens.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik overweeg het, maar het nadeel is dat ik niet eens tijd heb F1 race te kijken omdat je hier moet modden
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik overweeg het, maar het nadeel is dat ik niet eens tijd heb F1 race te kijken omdat je hier moet modden
hij vraagt niet voor niks of er iets mis is natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zoals de Ferrari's last van de wind.
Dus we kunnen straffeloos rellenquote:
Heeft gewerktquote:
quote:
welke van de 2...quote:
Daarom ben je hier de enige mod hierquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je sowieso al een beetje mee zit te lezen hier, is modden niet zo heel veel meer werk. De afgelopen jaren hebben we al dat gerel er wel goed uit gekregen, dus iedereen is gewoon lief tijdens races
@Skedquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom ben je hier de enige mod hier
Will Buxton of Lawrence Barettoquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Wie doet dat nu dan daar?
Kopiëren is hun sterkste punt, maar doorontwikkelen nietquote:
Ik ben er ook nog.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je sowieso al een beetje mee zit te lezen hier, is modden niet zo heel veel meer werk. De afgelopen jaren hebben we al dat gerel er wel goed uit gekregen, dus iedereen is gewoon lief tijdens races
Wel een neiging om een sollicitatie te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook mod in dit forum hoorquote:
Hij doet het wel leuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Sally het volgende:
Ik denk dat Lewis met F1 pensioen gaatquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
Maar lieve mensen het zou een kwestie van dagen zijn wat betreft het contract tussen Hammie en Mercedes.
We zijn een maand verder
blijft hij toch gewoon FA omquote:
Al een half jaarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
Maar lieve mensen het zou een kwestie van dagen zijn wat betreft het contract tussen Hammie en Mercedes.
We zijn een maand verder
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
We zijn een maand maanden verder
Eensquote:
En er was een compound zachter voor nodig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
Eindelijk is de tijd van max verbeterd. Heeft heel lang geduurd
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijft hij toch gewoon FA om
net als Parkus in JUI
Hamilton heeft aangegeven zich (tijdelijk) teruggetrokken te hebben uit de onderhandelingen en zich voorlopig op andere zaken te focussenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
We zijn een maand verder
Zoveel aanbiedingen van vrijwel alle F1 teams dan moet je Lewis even de tijd geven.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
We zijn een maand verder
QFTquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lewis met F1 pensioen gaat
Zoals Shakiraquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hamilton heeft aangegeven zich (tijdelijk) teruggetrokken te hebben uit de onderhandelingen en zich voorlopig op andere zaken te focussen
Dat geldt ook voor de coureurs achter Max, dus Alonso is virtueel tweede achter Maxquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
En er was een compound zachter voor nodig.
is tactiek. Hij hoopt dat Mercedes bij hem komt waarmee zijn onderhandelingspositie sterk verbetert t.o.v. nuquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hamilton heeft aangegeven zich (tijdelijk) teruggetrokken te hebben uit de onderhandelingen en zich voorlopig op andere zaken te focussen
Totdat Mercedes zegt we nemen wel een andere en goedkopere coureurquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is tactiek. Hij hoopt dat Mercedes bij hem komt waarmee zijn onderhandelingspositie sterk verbetert t.o.v. nu
*grinnik *quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoveel aanbiedingen van vrijwel alle F1 teams dan moet je Lewis even de tijd geven.
We zijn drie man sterk hier tijdens racesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom ben je hier de enige mod hier
Zeker. Ik denk wel dat de Alfa's op een druppel benzine hebben gereden, dus enigszins vertekend.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de coureurs achter Max, dus Alonso is virtueel tweede achter Max
That didn't age well..quote:
Ze hebben nu Sjors die ook gewoon snel is. Zet daar een Monegaskische Karel naast en je hebt een leuk teamquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Totdat Mercedes zegt we nemen wel een andere en goedkopere coureur
Wie is de 3e dan? Staan maar 2 mods in de lijst?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn drie man sterk hier tijdens races
Of een Norrisquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben nu Sjors die ook gewoon snel is. Zet daar een Monegaskische Karel naast en je hebt een leuk team
Anonieme vliegende keep.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is de 3e dan? Staan maar 2 mods in de lijst?
Tijd voor een vrouwelijke touch hierquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn drie man sterk hier tijdens races
Albon en Charlie kunnen het team wel verder helpen ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben nu Sjors die ook gewoon snel is. Zet daar een Monegaskische Karel naast en je hebt een leuk team
Monegaskische Karel heeft zijn ziel verkocht aan Ferrariquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, ok. Spannend heurquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anonieme vliegende keep.
Is ook niet altijd dezelfde
De Vries is gewoon sloom, dat is hetquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:14 schreef Sally het volgende:
Conclusie: met meer ronden dan de rest gereden, blijkt de AT toch de slechts bak op het veld.
What else is newwww.
meer rondes gaat de auto ook niet beter makenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:14 schreef Sally het volgende:
Conclusie: met meer ronden dan de rest gereden, blijkt de AT toch de slechts bak op het veld.
What else is newwww.
+1quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Monegaskische Karel heeft zijn ziel verkocht aan Ferrari
Echt alle onderdelen McLaren?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Op McLaren gokken in de manager lijkt toch een goede keus te zijn geweest
Nu maar hopen dat ik geen spijt krijg van niet all-in gaan.
[edit: mss idd enkele seconden tot halve minuut (cast van foon naar tv) ]quote:
Nee, ik durfde nietquote:
mss idd enkele seconden tot halve minuut (cast van foon naar tv)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |