Moderator / Redactie Sportzaterdag 22 juli 2023 @ 12:29:22quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, het is best logisch dat die laatste kans geweest is als je mijn post neit op tijd leest
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Moderator / Redactie Sportzaterdag 22 juli 2023 @ 12:29:22
Jouw post was al te laat.
neeeehh... kannie nog meer in de prak rije...quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:11 schreef PS. het volgende:
Ik zag net een foto op feesboek van iemand die er is, 14 minuten geleden zag het er zo uit.
[ afbeelding ]
"Rondemeldingquote:
Het feit dat je dat bericht nog kon lezen betekent dat ie nog open wasquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:33 schreef Sally het volgende:
[..]
"Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Hongarije.
Je hebt nog tot zaterdag 22 juli 2023 12:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde."
dan had er tot en met moeten staanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat je dat bericht nog kon lezen betekent dat ie nog open was
Nu staat er:quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan had er tot en met moeten staan
quote:De ronde GP van Hongarije is gesloten. De manager gaat weer open op maandag 24 juli 2023 19:59 uur.
ik had niet gerefresht.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon hem nog aanpassen een minuut geledenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Einde tijdperk Perezquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:35 schreef quo_ het volgende:
Foutloze ronde Checo.
Begin tijdperk Perez !
Lost time inhalen? Met de updates/ upgrades?quote:
Die is fakequote:
nico....?quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds te laat, maar beter dan gisteren
JA idd!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:38 schreef Starflyer het volgende:
Perez heeft in ieder geval een snel rondje staan
Rosbergquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
nico....?
Hulkenberg?
Rosberg (commentator bij Sky?)
net gefixt hierquote:
Maar werkt nie voor de bandjesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
RB schijnt met de ontwikkeling van de nieuwe sidepods heel slim gebruik te hebben gemaakt van de reglementen. Ze hebben flink aan de koeling gesleuteld en de ontwikkeling daarvan is vrij van alle beperkingen. Schroef je er ook nog aangepaste sidepods op dan heb je win-win
Aldus Sam Collins. Ben benieuwd of het waar is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
RB schijnt met de ontwikkeling van de nieuwe sidepods heel slim gebruik te hebben gemaakt van de reglementen. Ze hebben flink aan de koeling gesleuteld en de ontwikkeling daarvan is vrij van alle beperkingen. Schroef je er ook nog aangepaste sidepods op dan heb je win-win
in de simulatie wel, nu eens kijken of het in de praktijk werktquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aldus Sam Collins. Ben benieuwd of het waar is.
Ook nog ff zitten kijken idd, vanmorgenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het zou wel geniaal zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
edit: dit, dus:quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook nog ff zitten kijken idd, vanmorgen
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de simulatie wel, nu eens kijken of het in de praktijk werkt
zoon van jaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Sally het volgende:
Alex Brundle (F1 TV Pro) -> zoon van... [Martin, nu bij Sky] ?
zit me dit al ff af te vragen![]()
Alex Brundle is al langer (járen) commentator in de autosportquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Sally het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Sally het volgende:
zit me dit al ff af te vragen![]()
Overquote:
Date materiaalquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Over
Alex Brundle is een Brits autocoureur. Hij is de zoon van voormalig Formule 1-coureur en huidig commentator Martin Brundle. Hij wordt geholpen door het team 2MB Sports Management, een bedrijf dat is opgezet door Martin en zijn collega Mark Blundell. Wikipedia
Geboren: 7 augustus 1990 (32 jaar), King's Lynn, Verenigd Koninkrijk
Ouders: Martin Brundle
Oom: Robin Brundle
Ik heb wel gewisseld, maar ik had dezelfde team al maandenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:47 schreef Sally het volgende:
Piastri was ook nog een optie voor mn F1-manager... maar durfde het niet een rookie in te wisselen voor mn huidige Albon (naast Alonso).
Nu ja, het lot besliste dat ik niet gewisseld heb![]()
Hier is een apart topic voorquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:47 schreef Sally het volgende:
Piastri was ook nog een optie voor mn F1-manager... maar durfde het niet een rookie in te wisselen voor mn huidige Albon (naast Alonso).
Nu ja, het lot besliste dat ik niet gewisseld heb![]()
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was vroeger zo verwarrend voor mij, de namen Brundle en Blundell
Snelle c/p van een Google Searchquote:
quote:huidigvorige 19 feb 2022 20:47 InternetArchiveBot overleg bijdragen 5.194 bytes +171 1 (onbereikbare) link(s) aangepast en 0 gemarkeerd als onbereikbaar) #IABot (v2.0.8.6 ongedaan maken
Piastri was in beeldquote:
ok olavquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
Max doet een longrun. Duidelijk te zien omdat hij de vleugel niet open klapte
Hij hield m welquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:51 schreef Peterselieman het volgende:
Die Ferrari van Sainz gaat voor geen meter
Die gun ik tijd om de auto te leren kennen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Ricciardo trekt AT echt uit het dal zo te zien.
Ric is ervaren F1 rot, die hoeft de auto niet te leren kennenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Die gun ik tijd om de auto te leren kennen.
yeah right. Dat zagen we gisterquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ric is ervaren F1 rot, die hoeft de auto niet te leren kennen
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Die gun ik tijd om de auto te leren kennen.
Noted.quote:
Helmut Marko standaardenquote:
grinquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon instappen en winnen, Max kan het ook
Dat Alex Brundle de gridwalk moet doenquote:
Vooral toen ze samen bij Ligier redenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was vroeger zo verwarrend voor mij, de namen Brundle en Blundell
Ipv pa?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat Alex Brundle de gridwalk moet doen
Als antwoord op TIjnquote:
Precies. Als De Vries geen tijd mocht hebben om te groeien, mag Ricciardo dat ook nietquote:
Tja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies. Als De Vries geen tijd mocht hebben om te groeien, mag Ricciardo dat ook niet
Pa werkt bij Skyquote:
I randomly lost the rearquote:
En ik beoordeel Ricciardo precies zoals De Vries beoordeeld werd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja.
Maar De Vries rijdt niet.
Dani Ric nu wel.
Move on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |