zoon van jaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Sally het volgende:
Alex Brundle (F1 TV Pro) -> zoon van... [Martin, nu bij Sky] ?
zit me dit al ff af te vragen![]()
Alex Brundle is al langer (járen) commentator in de autosportquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Sally het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Sally het volgende:
zit me dit al ff af te vragen![]()
Overquote:
Date materiaalquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Over
Alex Brundle is een Brits autocoureur. Hij is de zoon van voormalig Formule 1-coureur en huidig commentator Martin Brundle. Hij wordt geholpen door het team 2MB Sports Management, een bedrijf dat is opgezet door Martin en zijn collega Mark Blundell. Wikipedia
Geboren: 7 augustus 1990 (32 jaar), King's Lynn, Verenigd Koninkrijk
Ouders: Martin Brundle
Oom: Robin Brundle
Ik heb wel gewisseld, maar ik had dezelfde team al maandenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:47 schreef Sally het volgende:
Piastri was ook nog een optie voor mn F1-manager... maar durfde het niet een rookie in te wisselen voor mn huidige Albon (naast Alonso).
Nu ja, het lot besliste dat ik niet gewisseld heb![]()
Hier is een apart topic voorquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:47 schreef Sally het volgende:
Piastri was ook nog een optie voor mn F1-manager... maar durfde het niet een rookie in te wisselen voor mn huidige Albon (naast Alonso).
Nu ja, het lot besliste dat ik niet gewisseld heb![]()
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was vroeger zo verwarrend voor mij, de namen Brundle en Blundell
Snelle c/p van een Google Searchquote:
quote:huidigvorige 19 feb 2022 20:47 InternetArchiveBot overleg bijdragen 5.194 bytes +171 1 (onbereikbare) link(s) aangepast en 0 gemarkeerd als onbereikbaar) #IABot (v2.0.8.6 ongedaan maken
Piastri was in beeldquote:
ok olavquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
Max doet een longrun. Duidelijk te zien omdat hij de vleugel niet open klapte
Hij hield m welquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:51 schreef Peterselieman het volgende:
Die Ferrari van Sainz gaat voor geen meter
Die gun ik tijd om de auto te leren kennen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Ricciardo trekt AT echt uit het dal zo te zien.
Ric is ervaren F1 rot, die hoeft de auto niet te leren kennenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Die gun ik tijd om de auto te leren kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |