quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:53 schreef Sally het volgende:
[..]Of gewoon even langs de wijkspeeltuin. Zit je er daarna ook niet mee te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel als ze mij vragen, maar ik acht niet kans niet zo groot.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:54 schreef Duiveltja het volgende:
Nu is de vraag wie het stoeltje van Perez gaat innemen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:53 schreef Sally het volgende:
[..]Hé, denken in oplossingen, niet in problemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of gewoon even langs de wijkspeeltuin. Zit je er daarna ook niet mee te kijken.
oh, de 1e hobbel is nog niet eens genomen,...?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, denken in oplossingen, niet in problemen
Ricciardo deed het vorig seizoen ook matig tov Norris.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:57 schreef SiGNe het volgende:
Ricciardo doet 't ook niet echt vbeel beter dan Tsunoda
inB4 Kat in t bakkie.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:57 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen zo nog naar buiten voor een rondje
Rookie De Vries kreeg 10 races. Ben benieuwd hoeveel ze de ervaren Ricciardo geven?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:57 schreef SiGNe het volgende:
Ricciardo doet 't ook niet echt vbeel beter dan Tsunoda
LOL ROFLMAOquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:58 schreef Jane het volgende:
Is het moment al aangebroken om op social media Horner en Newey te gaan bedreigen, omdat ze Max geen betere auto geven?*
* grapje uiteraard, mensen
Lawson zat al klaar, zag ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Rookie De Vries kreeg 10 races. Ben benieuwd hoeveel ze de ervaren Ricciardo geven?
Twee? Hebben we na de zomerstop weer een nieuwe rjjder in de AT
Ricciardo zit prima, het team krijgt volgend jaar een nieuwe naam en kan dan goede PR gebruiken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Rookie De Vries kreeg 10 races. Ben benieuwd hoeveel ze de ervaren Ricciardo geven?
Twee? Hebben we na de zomerstop weer een nieuwe rijder in de AT
Max even zijn kampioenschap laten halen, daarna rijders wissel waarna hij AT nog even de top 5 in rijdt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Twee? Hebben we na de zomerstop weer een nieuwe rijder in de AT
Race afstelling.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:02 schreef Sally het volgende:
VER volgens mij lap afgebroken - iig alleen maar geel, en dus geen flyer
maar gezien de nieuwe updates, zou je toch verwachten meer te willen oefenen ermee.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Race afstelling.
Zoals vaker. VT Vrijdag is voor de race, VT zaterdag ochtend is voor de kwali.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |