quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij zou echt een uitstekende F1 mod zijn.
Ah, ok. Doen die ook gridwalks dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pa werkt bij Sky
Alex bij F1tv doen
Jazekerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Doen die ook gridwalks dan?
Ik overweeg het, maar het nadeel is dat ik niet eens tijd heb F1 race te kijken omdat je hier moet moddenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij zou echt een uitstekende F1 mod zijn.
Aan de tijden te zien doet Riccardo de gridwalk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
I randomly lost the rear
'
ja laten we dat een fout noemen
Ah, ok. Wie doet dat nu dan daar?quote:
kloptquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vooral toen ze samen bij Ligier reden
Waarschijnlijk net zoals de Ferrari's last van de wind.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
I randomly lost the rear
'
ja laten we dat een fout noemen
Eens.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik overweeg het, maar het nadeel is dat ik niet eens tijd heb F1 race te kijken omdat je hier moet modden
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik overweeg het, maar het nadeel is dat ik niet eens tijd heb F1 race te kijken omdat je hier moet modden
hij vraagt niet voor niks of er iets mis is natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zoals de Ferrari's last van de wind.
dat wil nattekat niet horenquote:
Dus we kunnen straffeloos rellenquote:
Heeft gewerktquote:
quote:
welke van de 2...quote:
Daarom ben je hier de enige mod hierquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je sowieso al een beetje mee zit te lezen hier, is modden niet zo heel veel meer werk. De afgelopen jaren hebben we al dat gerel er wel goed uit gekregen, dus iedereen is gewoon lief tijdens races
@Skedquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom ben je hier de enige mod hier
Will Buxton of Lawrence Barettoquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Wie doet dat nu dan daar?
Kopiëren is hun sterkste punt, maar doorontwikkelen nietquote:
Ik ben er ook nog.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je sowieso al een beetje mee zit te lezen hier, is modden niet zo heel veel meer werk. De afgelopen jaren hebben we al dat gerel er wel goed uit gekregen, dus iedereen is gewoon lief tijdens races
Wel een neiging om een sollicitatie te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook mod in dit forum hoorquote:
Hij doet het wel leuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Sally het volgende:
Alex Brundle (F1 TV Pro) -> zoon van... [Martin, nu bij Sky] ?
zit me dit al ff af te vragen![]()
Ik denk dat Lewis met F1 pensioen gaatquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
Maar lieve mensen het zou een kwestie van dagen zijn wat betreft het contract tussen Hammie en Mercedes.
We zijn een maand verder
blijft hij toch gewoon FA omquote:
Al een half jaarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
Maar lieve mensen het zou een kwestie van dagen zijn wat betreft het contract tussen Hammie en Mercedes.
We zijn een maand verder
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
We zijn een maand maanden verder
Eensquote:
En er was een compound zachter voor nodig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
Eindelijk is de tijd van max verbeterd. Heeft heel lang geduurd
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijft hij toch gewoon FA om
net als Parkus in JUI
Hamilton heeft aangegeven zich (tijdelijk) teruggetrokken te hebben uit de onderhandelingen en zich voorlopig op andere zaken te focussenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
We zijn een maand verder
Zoveel aanbiedingen van vrijwel alle F1 teams dan moet je Lewis even de tijd geven.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
We zijn een maand verder
QFTquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lewis met F1 pensioen gaat
Zoals Shakiraquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hamilton heeft aangegeven zich (tijdelijk) teruggetrokken te hebben uit de onderhandelingen en zich voorlopig op andere zaken te focussen
Dat geldt ook voor de coureurs achter Max, dus Alonso is virtueel tweede achter Maxquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
En er was een compound zachter voor nodig.
is tactiek. Hij hoopt dat Mercedes bij hem komt waarmee zijn onderhandelingspositie sterk verbetert t.o.v. nuquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hamilton heeft aangegeven zich (tijdelijk) teruggetrokken te hebben uit de onderhandelingen en zich voorlopig op andere zaken te focussen
Totdat Mercedes zegt we nemen wel een andere en goedkopere coureurquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is tactiek. Hij hoopt dat Mercedes bij hem komt waarmee zijn onderhandelingspositie sterk verbetert t.o.v. nu
*grinnik *quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoveel aanbiedingen van vrijwel alle F1 teams dan moet je Lewis even de tijd geven.
We zijn drie man sterk hier tijdens racesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom ben je hier de enige mod hier
Zeker. Ik denk wel dat de Alfa's op een druppel benzine hebben gereden, dus enigszins vertekend.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de coureurs achter Max, dus Alonso is virtueel tweede achter Max
That didn't age well..quote:
Ze hebben nu Sjors die ook gewoon snel is. Zet daar een Monegaskische Karel naast en je hebt een leuk teamquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Totdat Mercedes zegt we nemen wel een andere en goedkopere coureur
Wie is de 3e dan? Staan maar 2 mods in de lijst?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn drie man sterk hier tijdens races
Of een Norrisquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben nu Sjors die ook gewoon snel is. Zet daar een Monegaskische Karel naast en je hebt een leuk team
Anonieme vliegende keep.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is de 3e dan? Staan maar 2 mods in de lijst?
Tijd voor een vrouwelijke touch hierquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn drie man sterk hier tijdens races
Albon en Charlie kunnen het team wel verder helpen ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben nu Sjors die ook gewoon snel is. Zet daar een Monegaskische Karel naast en je hebt een leuk team
Monegaskische Karel heeft zijn ziel verkocht aan Ferrariquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, ok. Spannend heurquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anonieme vliegende keep.
Is ook niet altijd dezelfde
De Vries is gewoon sloom, dat is hetquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:14 schreef Sally het volgende:
Conclusie: met meer ronden dan de rest gereden, blijkt de AT toch de slechts bak op het veld.
What else is newwww.
meer rondes gaat de auto ook niet beter makenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:14 schreef Sally het volgende:
Conclusie: met meer ronden dan de rest gereden, blijkt de AT toch de slechts bak op het veld.
What else is newwww.
+1quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Monegaskische Karel heeft zijn ziel verkocht aan Ferrari
Echt alle onderdelen McLaren?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Op McLaren gokken in de manager lijkt toch een goede keus te zijn geweest
Nu maar hopen dat ik geen spijt krijg van niet all-in gaan.
loop je een beetje achter?quote:
[edit: mss idd enkele seconden tot halve minuut (cast van foon naar tv) ]quote:
Nee, ik durfde nietquote:
mss idd enkele seconden tot halve minuut (cast van foon naar tv)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |