Daarom ben je hier de enige mod hierquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je sowieso al een beetje mee zit te lezen hier, is modden niet zo heel veel meer werk. De afgelopen jaren hebben we al dat gerel er wel goed uit gekregen, dus iedereen is gewoon lief tijdens races
@Skedquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom ben je hier de enige mod hier
Will Buxton of Lawrence Barettoquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Wie doet dat nu dan daar?
Kopiëren is hun sterkste punt, maar doorontwikkelen nietquote:
Ik ben er ook nog.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je sowieso al een beetje mee zit te lezen hier, is modden niet zo heel veel meer werk. De afgelopen jaren hebben we al dat gerel er wel goed uit gekregen, dus iedereen is gewoon lief tijdens races
Wel een neiging om een sollicitatie te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook mod in dit forum hoorquote:
Hij doet het wel leuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Sally het volgende:
Alex Brundle (F1 TV Pro) -> zoon van... [Martin, nu bij Sky] ?
zit me dit al ff af te vragen![]()
Ik denk dat Lewis met F1 pensioen gaatquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
Maar lieve mensen het zou een kwestie van dagen zijn wat betreft het contract tussen Hammie en Mercedes.
We zijn een maand verder
blijft hij toch gewoon FA omquote:
Al een half jaarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
Maar lieve mensen het zou een kwestie van dagen zijn wat betreft het contract tussen Hammie en Mercedes.
We zijn een maand verder
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:07 schreef DKUp het volgende:
We zijn een maand maanden verder
Eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |