quote:Met de zomer in aantocht en grote sportevenementen op de agenda keert op 3 juli het dagelijkse zomeravondprogramma De Oranjezomer terug op SBS6. De Oranjezomer brengt niet alleen sport, maar ook alles wat er die dag toe doet: van de drukte op Schiphol tot aan de spannende etappes in de Tour de France en van de oorlog in Oekraïne tot de laatste ontwikkelingen in politiek Den Haag.
De Oranjezomer wordt deze zomer gepresenteerd door Hélène Hendriks. Vanaf het Kasteelplein in Breda ontvangt zij wisselende gasten om het actuele (sport)nieuws te bespreken. Ook keert de gezellige aanschuifbar uit de eerdere editie terug waaraan verschillende bekende gezichten plaatsnemen. De Oranjezomer is vanaf 3 juli op doordeweekse dagen om 21.35 uur te zien op SBS6.
Hélène wordt aan tafel gedurende een week vergezeld door één vaste gast zoals Özcan Akyol, Rutger Castricum, Fidan Ekiz en Youri Mulder. Laatstgenoemde treedt daarmee in de voetsporen van zijn vader Jan Mulder. Vanaf 24 juli neemt hij een week lang al het nieuws onder de loep. Zal hij net zo veel ergernis als zijn vader hebben?
Estavana Polman, Merel Ek, Raymond Mens, Raven van Dorst, Sam Hagens, Jan de Hoop, Frank Evenblij, Filemon Wesselink, Ben van der Burg en Bas Nijhuis zien we ook terug aan tafel. De bar blijft ook niet onbemand, want daar schuiven dagelijks wisselende bekende gezichten aan als Roxane Knetemann, Leontien van Moorsel en Pieter Cobelens.
Razende reporter Noa Vahle doet geregeld verslag vanaf verschillende locaties en neemt zo nu en dan ook plaats aan de bar. De grote sportevenementen die in elk geval de revue passeren zijn de Tour de France, Wimbledon, het WK voetbal voor vrouwen en een aantal Formule 1-races.
De Oranjezomer is vanaf 3 juli iedere werkdag om 21.35 uur te zien bij SBS6!
Het slechtste sportprogramma ooit.quote:
Helene moet eens flink over haar hoofdje worden gepoept. De Mallorca methode. @Wereldgozerquote:Op maandag 24 juli 2023 14:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze doen er echt alles aan om dit programma te laten mislukken![]()
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een enorm saaie gasten. Youri Mulder als weekgast kan toch ook helemaal niet. Het gaat amper over voetbal en hij kan alleen daar over meepraten.
Best knap ditquote:Op maandag 24 juli 2023 14:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze doen er echt alles aan om dit programma te laten mislukken![]()
Die nemen de kijker niet serieus.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een enorm saaie gasten. Youri Mulder als weekgast kan toch ook helemaal niet. Het gaat amper over voetbal en hij kan alleen daar over meepraten.
Tactiek om geen viespeuken in haar dm te krijgenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:55 schreef tralalala het volgende:
Noa draagt altijd afschuwelijke kleding.
Die kan ze toch doorsturen naar haar moederquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Tactiek om geen viespeuken in haar dm te krijgen
Dat is best een interessante tip! Al zou ik het niet zo snel op straat gaan doen. Prima voor op de loopband.quote:
Zag het laatst ook iemand doen op de sportschool op een loopband, voor een minuutje.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is best een interessante tip! Al zou ik het niet zo snel op straat gaan doen. Prima voor op de loopband.
Mijn woorden van lang geleden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:48 schreef GwaiLow het volgende:
Ik begin Helene toch ook wel wat minder te vinden. Ze doet wel haar best, en ze is een leuke meid, maar het is 't net niet. Net zoals met Rox, je weet van tevoren wel wat ze gaan zeggen. En dan zie je die kussende mensen weer uit Lang Leven De Liefde voorbij komen, waar zij wellicht niets aan kan doen, maar dan vraagt ze weer aan die heren of zij ook nog wel eens kussen, en daar reageren die mannen dan verder niet op. Matig matig..
Maarrr ze doet haar best!
Wat een achterlijke gast is die Martin van waardenberg. Zeker een vriend van thijs römer. Zit allicht samen in een groepsgesprek met hem.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:12 schreef superniger het volgende:
SBS-gast shamet slachtoffers Thijs Römer: ‘Je hebt toch ’n grens?!’
Martin van Waardenberg, acteur en cabaretier, vindt dat de slachtoffers van Thijs Römer een grens hadden moeten trekken. “Als je 14 bent, ben je toch niet helemaal achterlijk?!”
https://www.mediacourant.(...)e-hebt-toch-n-grens/
Ja, hele stomme opmerking. Ergens snap ik nog dat dit een eerste gedachten kan zijn, maar als je er iets beter over na gaat denken dan is het schandalig.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:32 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Wat een achterlijke gast is die Martin van waardenberg. Zeker een vriend van thijs römer. Zit allicht samen in een groepsgesprek met hem.
Nieuw niveautje narcisme sinds Arie Boomsma .quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sander de Kramer is de doodsteek voor elk praatprogramma
Robin van Galen de nieuwe weekgast?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Lachwekkende meisjes Noa en Helene gaan nu het waterpolo op de voet volgen.
Thijs ook nog evenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mislintat ook weer met de grond gelijk gemaakt![]()
![]()
Niemand neemt hem nog serieus mag ik hopen toch?quote:Op maandag 31 juli 2023 21:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sam neemt Henk geen seconde serieus
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:3rr0r @:ikweethetookniet @:powerloungen @:nober @:wereldgozer @:rambodirk @:coco
STOMPED.
En dat krijgen wij zonder waarschuwing te zienquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:3rr0r @:ikweethetookniet @:powerloungen @:nober @:wereldgozer @:rambodirk @:coco
STOMPED.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
STOMPED.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je de gasten wel gezien? Mooi niet.
“Alle buitenlanders weg” riep hij ook nog, Jack is geen aanvulling voor dit programma.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Jack maakt een racistische opmerking naar Royston. Hopelijk stampt Royston hem na de uitzending in elkaar.
Vervelende man. Hopelijk halen ze hem na vandaag van de buis, sowieso bij dit programma. Man man, wat een eikel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
“Alle buitenlanders weg” riep hij ook nog, Jack is geen aanvulling voor dit programma.
Zou Helene wel even hard moeten trainen.quote:
Ja, dit viel mij ook op. Rare opmerking was dit. Weet zeker dat er geen kwaad achter zit, en hij gewoon een grapje probeerde te maken. Maar dit was wel een beetje tricky. Al hoewel, we moeten niet overal ophef over maken hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Jack maakt een racistische opmerking naar Royston. Hopelijk stampt Royston hem na de uitzending in elkaar.
Niet bij de pinken idd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:58 schreef Martinello het volgende:
Die Drenthe lijkt me niet de allergrootste intellectueel.
Dit zeg ik al tijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:42 schreef RipCity het volgende:
Heleentje valt me sowieso erg tegen. Kan dingen wel beetje aan elkaar praten maar alleen als het precies volgens script gaat. Die espn voetbalshow op zaterdag is dan ook beetje haar level. Dit gaat net te ver voor dr. Maar zijn maar weinig presentatoren die dat kunnen dus t is geen schande.
"Jack, zou een man die veroordeelt president kunnen worden"quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vervelende man. Hopelijk halen ze hem na vandaag van de buis, sowieso bij dit programma. Man man, wat een eikel.
Jack van Gelder: 'Die Hitler was trouwens ook geen lievertje.'quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
"Jack, zou een man die veroordeelt president kunnen worden"
"Ja nou zou eigenlijk niet moeten maar ja je hebt ook Putin he dan kun je alle wereldleiders wel ontslaan"
Zodat ze er als Jaimie Vaes uit gaat zien?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou Helene wel even hard moeten trainen.
Was eigenlijk een grapje. Helene zei zelf dat ze dan eerst 6 maanden hard zou gaan trainen, voordat ze eventueel in de Playboy zou gaan, maar ik zie haar ook liever zoals ze nu is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 04:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zodat ze er als Jaimie Vaes uit gaat zien?
Ze is wmb prima zo.
https://www.vandaaginside(...)vahle-maandag-bij-dequote:Vanavond staat er weer een nieuwe uitzending van De Oranjezomer op het programma. In de zesde week hebben we met Jeroen Pauw en Rutger Castricum niet één maar twee weekgasten bij Hélène Hendriks aan tafel. Roxane Knetemann en Noa Vahle nemen plaats aan de bar.
Genieten juistquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:34 schreef Ronald het volgende:
Nu al weer aan het ergeren aan het lachje van Rutger
Ga dan ook niet in een tent zitten als het niets toevoegd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:52 schreef TjjWester het volgende:
Wat een amateuristisch gedoe met die microfoons.....
Jutta Leerdam gaat dat nog wel een keer doen denk ik.quote:
Ach vrouwenquota Noa.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:07 schreef GwaiLow het volgende:
Ze lieten wel zien dat Ajax met 0-3 van Anderlecht had gewonnen in de voorbereiding. Ik heb toch echt een andere wedstrijd zitten kijken.
Noa zit tegenwoordig bij hetzelfde management als haar moeder: Xenia Kasper aka 'de Duitse herder'. Daar zit een volledig doortimmerd marketingplan achter.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:04 schreef GwaiLow het volgende:
Noa en Rox praten eigenlijk nooit mee over andere onderwerpen die aan tafel worden besproken, he? Misschien mag dat ook niet, en kunnen ze zo relatief makkelijk wat centjes meepikken, maar het zou toch wel leuk zijn als ze zich af en toe even mengen in een gesprek die aan tafel wordt gevoerd.
Want jij vindt het interessant wat zij te melden hebben over de oorlog ofzo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:04 schreef GwaiLow het volgende:
Noa en Rox praten eigenlijk nooit mee over andere onderwerpen die aan tafel worden besproken, he? Misschien mag dat ook niet, en kunnen ze zo relatief makkelijk wat centjes meepikken, maar het zou toch wel leuk zijn als ze zich af en toe even mengen in een gesprek die aan tafel wordt gevoerd.
Die hoeft ook niks te doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:13 schreef RipCity het volgende:
De betere shows zijn wel wanneer de gasten leuk doen. Niet wanneer Helene eens iets doet (want: nooit).
Geen idee in hoeverre de tweet hieronder ironisch is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:35 schreef dexamfetamine het volgende:
Helene kan nergens over meepraten. Tenenkrommend af en toe.
@Pino112quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Met je ogen dicht lacht Rutger als Pino.
Terwijl Rutger dat bij Powned helemaal niet had. Dat aardig gevonden willen worden. Maar goed, hij heeft ook door hoe makkelijk je met dit klusje veel geld in korte tijd kan verdienen, dus hij pakt het bewust slim aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 06:19 schreef AllesFlexie het volgende:
Jeroen Pauw vind ik wel een fijne gast aan tafel. Weet veel van onderwerpen, kan goed uitleggen, niet bang on mening te delen. Verfrissend vind ik het.
Elke dag Helene is wel erg veel voor mij.
Rutger is goed met momenten, maar te veel bezig met leuk/aardig gevonden worden.
quote:Hélène Hendriks vult de komende weken het gat op dat de mannen van Vandaag Inside achterlaten in de programmering. In haar talkshow ontvangt ze wisselende gasten en bespreekt ze de sport en actualiteit van de dag.
Nu de mannen van Vandaag Inside aan een welverdiende vakantie zijn begonnen is het aan Hélène Hendriks het gat in de programmering op te vullen. De presentatrice start maandag met de vroege reeks van De Oranjezomer, waarin ze de actualiteit en sport van de dag bespreekt. Dit doet ze met wisselende gasten.
Hélène Hendriks
Hendriks had in de zomer van 2023 veel succes met het programma, ze haalde het zelfs tot de laatste drie programma's van de Gouden Televizier-Ring. Tegenover Shownieuws liet ze weten dat het succes te danken was aan de gasten en dat grote gebeurtenissen zoals de val van het kabinet ook meehielpen. Met het EK voetbal in aantocht zal ze daar veel aandacht aan besteden. Deze reeks loopt tot 13 juni, de dag daarna keert Vandaag Inside terug.
Wanneer is de Oranjezomer op televisie te zien?
De Oranjezomer is vanaf maandag 20 mei van maandag t/m vrijdag om 21:35 uur te zien op SBS6.
Dat is ook beter te begrijpen als je zelf daadwerkelijk wel eens een dag werk doet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:34 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd lachen om "een welverdiende vakantie"Ik ga trouwens niet kijken.
Ik vind 750000 posts plaatsen en 50.000 topics openen, meer werk dan een uurtje 's avonds half dronken met een dildo op m'n hoofd lachen om poep-en scheetgrappen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook beter te begrijpen als je zelf daadwerkelijk wel eens een dag werk doet.
Daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 750000 posts plaatsen en 50.000 topics openen, meer werk dan een uurtje 's avonds half dronken met een dildo op m'n hoofd lachen om poep-en scheetgrappen.
Terwijl ik al die posts en topics half dronken heb geplaatst. Het is dat de dildo van m'n ex geen touwtjes heeft, anders had ik die op m'n hoofd gezet.quote:
Vind het niet zo leuk eigenlijk. Soort Libelle tv. Het mist urgentie. Kijk het wel maar er gebeurt nooit iets spannends of leuks. Soort Sophie&Jeroen- kan je ook een jaar missen en weet je dat je niks hebt gemist.quote:
Dit is nog de zondagquote:
Apart want de hockey playoffs zijn losgebarsten, er zijn OS kwalificaties dan wel limieten en woensdag is de Europa League finale zonder Sevilla. En er is ook nog wielrennen dus Roxane kom er maar in.quote:
Maar was het gezellig ?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk eigenlijk. Soort Libelle tv. Het mist urgentie. Kijk het wel maar er gebeurt nooit iets spannends of leuks.
Gelukkig was het hier wel druk......quote:
quote:Jack van Gelder is deze week vaste tafelgast bij De Oranjezomer. Jack is de eerste weekgast en zal de hele week plaatsnemen aan tafel bij Hélène Hendriks.
Goh, verrassend ook weer.quote:
Echt een prima gast die wel wat te vertellen heeft met een duidelijke mening. Ben denk ik ruim in de minderheid, maar ik vind het wel prima dat hij er zit.quote:
Helpt zoveel om een beter decor en tafel te hebben. Loopt meteen stuk soepeler.quote:
Waarom krijgen we bij SBS steeds de politieke opvattingen van platte miljonairs te horen? Van Gelder, Van der Gijp, Derksen, ze zijn allemaal hetzelfde: Ik ben rijk, dus ik ben rechts. Meer intelligentie zit er niet achter.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jack van Gelder als politiek duider. Net Promenade maar dan echt
Omdat zij weten wat er speelt bij ‘het volk’ (quote:Op dinsdag 21 mei 2024 04:48 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Waarom krijgen we bij SBS steeds de politieke opvattingen van platte miljonairs te horen? Van Gelder, Van der Gijp, Derksen, ze zijn allemaal hetzelfde: Ik ben rijk, dus ik ben rechts. Meer intelligentie zit er niet achter.
Oh ja, dat typische VI publiek.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Omdat zij weten wat er speelt bij ‘het volk’ ()
Was ze weer dom ? Was het lekker knus en gezellig ?quote:Op maandag 20 mei 2024 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou Helené de bassischool hebben afgemaakt ?
Dat kan ook niet andersquote:
De "normale" Nederlander.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Omdat zij weten wat er speelt bij ‘het volk’ ()
Ze heeft een paarse Satisfyer! Huehuehue.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ze weer dom ? Was het lekker knus en gezellig ?
Gelijk afkappen als het de diepte in gaat en gevaarlijk dom natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ze weer dom ? Was het lekker knus en gezellig ?
Herkenbaar. Dat mensen er in blijven trappen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelijk afkappen als het de diepte in gaat en gevaarlijk dom natuurlijk.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:52 schreef Paul het volgende:
ik ben vooral die vaste gasten bij vandaag inside/oranjezomer/oranjezondag whatever zat, steeds dezelfde mensen in de roulatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |