Ik vind 750000 posts plaatsen en 50.000 topics openen, meer werk dan een uurtje 's avonds half dronken met een dildo op m'n hoofd lachen om poep-en scheetgrappen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook beter te begrijpen als je zelf daadwerkelijk wel eens een dag werk doet.
Daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 750000 posts plaatsen en 50.000 topics openen, meer werk dan een uurtje 's avonds half dronken met een dildo op m'n hoofd lachen om poep-en scheetgrappen.
Terwijl ik al die posts en topics half dronken heb geplaatst. Het is dat de dildo van m'n ex geen touwtjes heeft, anders had ik die op m'n hoofd gezet.quote:
Vind het niet zo leuk eigenlijk. Soort Libelle tv. Het mist urgentie. Kijk het wel maar er gebeurt nooit iets spannends of leuks. Soort Sophie&Jeroen- kan je ook een jaar missen en weet je dat je niks hebt gemist.quote:
Dit is nog de zondagquote:
Apart want de hockey playoffs zijn losgebarsten, er zijn OS kwalificaties dan wel limieten en woensdag is de Europa League finale zonder Sevilla. En er is ook nog wielrennen dus Roxane kom er maar in.quote:
Maar was het gezellig ?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk eigenlijk. Soort Libelle tv. Het mist urgentie. Kijk het wel maar er gebeurt nooit iets spannends of leuks.
Gelukkig was het hier wel druk......quote:
quote:Jack van Gelder is deze week vaste tafelgast bij De Oranjezomer. Jack is de eerste weekgast en zal de hele week plaatsnemen aan tafel bij Hélène Hendriks.
Goh, verrassend ook weer.quote:
Echt een prima gast die wel wat te vertellen heeft met een duidelijke mening. Ben denk ik ruim in de minderheid, maar ik vind het wel prima dat hij er zit.quote:
Helpt zoveel om een beter decor en tafel te hebben. Loopt meteen stuk soepeler.quote:
Waarom krijgen we bij SBS steeds de politieke opvattingen van platte miljonairs te horen? Van Gelder, Van der Gijp, Derksen, ze zijn allemaal hetzelfde: Ik ben rijk, dus ik ben rechts. Meer intelligentie zit er niet achter.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jack van Gelder als politiek duider. Net Promenade maar dan echt
Omdat zij weten wat er speelt bij ‘het volk’ (quote:Op dinsdag 21 mei 2024 04:48 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Waarom krijgen we bij SBS steeds de politieke opvattingen van platte miljonairs te horen? Van Gelder, Van der Gijp, Derksen, ze zijn allemaal hetzelfde: Ik ben rijk, dus ik ben rechts. Meer intelligentie zit er niet achter.
Oh ja, dat typische VI publiek.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Omdat zij weten wat er speelt bij ‘het volk’ ()
Was ze weer dom ? Was het lekker knus en gezellig ?quote:Op maandag 20 mei 2024 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou Helené de bassischool hebben afgemaakt ?
Dat kan ook niet andersquote:
De "normale" Nederlander.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Omdat zij weten wat er speelt bij ‘het volk’ ()
Ze heeft een paarse Satisfyer! Huehuehue.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ze weer dom ? Was het lekker knus en gezellig ?
Gelijk afkappen als het de diepte in gaat en gevaarlijk dom natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ze weer dom ? Was het lekker knus en gezellig ?
Herkenbaar. Dat mensen er in blijven trappen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelijk afkappen als het de diepte in gaat en gevaarlijk dom natuurlijk.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:52 schreef Paul het volgende:
ik ben vooral die vaste gasten bij vandaag inside/oranjezomer/oranjezondag whatever zat, steeds dezelfde mensen in de roulatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |