Helpt zoveel om een beter decor en tafel te hebben. Loopt meteen stuk soepeler.quote:
Waarom krijgen we bij SBS steeds de politieke opvattingen van platte miljonairs te horen? Van Gelder, Van der Gijp, Derksen, ze zijn allemaal hetzelfde: Ik ben rijk, dus ik ben rechts. Meer intelligentie zit er niet achter.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jack van Gelder als politiek duider. Net Promenade maar dan echt
Omdat zij weten wat er speelt bij ‘het volk’ (quote:Op dinsdag 21 mei 2024 04:48 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Waarom krijgen we bij SBS steeds de politieke opvattingen van platte miljonairs te horen? Van Gelder, Van der Gijp, Derksen, ze zijn allemaal hetzelfde: Ik ben rijk, dus ik ben rechts. Meer intelligentie zit er niet achter.
Oh ja, dat typische VI publiek.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Omdat zij weten wat er speelt bij ‘het volk’ ()
Was ze weer dom ? Was het lekker knus en gezellig ?quote:Op maandag 20 mei 2024 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou Helené de bassischool hebben afgemaakt ?
Dat kan ook niet andersquote:
De "normale" Nederlander.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 06:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Omdat zij weten wat er speelt bij ‘het volk’ ()
Ze heeft een paarse Satisfyer! Huehuehue.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ze weer dom ? Was het lekker knus en gezellig ?
Gelijk afkappen als het de diepte in gaat en gevaarlijk dom natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ze weer dom ? Was het lekker knus en gezellig ?
Herkenbaar. Dat mensen er in blijven trappen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelijk afkappen als het de diepte in gaat en gevaarlijk dom natuurlijk.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:52 schreef Paul het volgende:
ik ben vooral die vaste gasten bij vandaag inside/oranjezomer/oranjezondag whatever zat, steeds dezelfde mensen in de roulatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |