“Alle buitenlanders weg” riep hij ook nog, Jack is geen aanvulling voor dit programma.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Jack maakt een racistische opmerking naar Royston. Hopelijk stampt Royston hem na de uitzending in elkaar.
Vervelende man. Hopelijk halen ze hem na vandaag van de buis, sowieso bij dit programma. Man man, wat een eikel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
“Alle buitenlanders weg” riep hij ook nog, Jack is geen aanvulling voor dit programma.
Zou Helene wel even hard moeten trainen.quote:
Ja, dit viel mij ook op. Rare opmerking was dit. Weet zeker dat er geen kwaad achter zit, en hij gewoon een grapje probeerde te maken. Maar dit was wel een beetje tricky. Al hoewel, we moeten niet overal ophef over maken hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Jack maakt een racistische opmerking naar Royston. Hopelijk stampt Royston hem na de uitzending in elkaar.
Niet bij de pinken idd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:58 schreef Martinello het volgende:
Die Drenthe lijkt me niet de allergrootste intellectueel.
Dit zeg ik al tijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:42 schreef RipCity het volgende:
Heleentje valt me sowieso erg tegen. Kan dingen wel beetje aan elkaar praten maar alleen als het precies volgens script gaat. Die espn voetbalshow op zaterdag is dan ook beetje haar level. Dit gaat net te ver voor dr. Maar zijn maar weinig presentatoren die dat kunnen dus t is geen schande.
"Jack, zou een man die veroordeelt president kunnen worden"quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vervelende man. Hopelijk halen ze hem na vandaag van de buis, sowieso bij dit programma. Man man, wat een eikel.
Jack van Gelder: 'Die Hitler was trouwens ook geen lievertje.'quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
"Jack, zou een man die veroordeelt president kunnen worden"
"Ja nou zou eigenlijk niet moeten maar ja je hebt ook Putin he dan kun je alle wereldleiders wel ontslaan"
Zodat ze er als Jaimie Vaes uit gaat zien?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou Helene wel even hard moeten trainen.
Was eigenlijk een grapje. Helene zei zelf dat ze dan eerst 6 maanden hard zou gaan trainen, voordat ze eventueel in de Playboy zou gaan, maar ik zie haar ook liever zoals ze nu is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 04:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zodat ze er als Jaimie Vaes uit gaat zien?
Ze is wmb prima zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |