Zag het laatst ook iemand doen op de sportschool op een loopband, voor een minuutje.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is best een interessante tip! Al zou ik het niet zo snel op straat gaan doen. Prima voor op de loopband.
Mijn woorden van lang geleden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:48 schreef GwaiLow het volgende:
Ik begin Helene toch ook wel wat minder te vinden. Ze doet wel haar best, en ze is een leuke meid, maar het is 't net niet. Net zoals met Rox, je weet van tevoren wel wat ze gaan zeggen. En dan zie je die kussende mensen weer uit Lang Leven De Liefde voorbij komen, waar zij wellicht niets aan kan doen, maar dan vraagt ze weer aan die heren of zij ook nog wel eens kussen, en daar reageren die mannen dan verder niet op. Matig matig..
Maarrr ze doet haar best!
Wat een achterlijke gast is die Martin van waardenberg. Zeker een vriend van thijs römer. Zit allicht samen in een groepsgesprek met hem.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:12 schreef superniger het volgende:
SBS-gast shamet slachtoffers Thijs Römer: ‘Je hebt toch ’n grens?!’
Martin van Waardenberg, acteur en cabaretier, vindt dat de slachtoffers van Thijs Römer een grens hadden moeten trekken. “Als je 14 bent, ben je toch niet helemaal achterlijk?!”
https://www.mediacourant.(...)e-hebt-toch-n-grens/
Ja, hele stomme opmerking. Ergens snap ik nog dat dit een eerste gedachten kan zijn, maar als je er iets beter over na gaat denken dan is het schandalig.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:32 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Wat een achterlijke gast is die Martin van waardenberg. Zeker een vriend van thijs römer. Zit allicht samen in een groepsgesprek met hem.
Nieuw niveautje narcisme sinds Arie Boomsma .quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sander de Kramer is de doodsteek voor elk praatprogramma
Robin van Galen de nieuwe weekgast?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Lachwekkende meisjes Noa en Helene gaan nu het waterpolo op de voet volgen.
Thijs ook nog evenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mislintat ook weer met de grond gelijk gemaakt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |