Ja precies, niet te doen hoe hij praat.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
Stond Bern nu tegen volwassenen te praten of tegen achtjarige
Zou hij denken/ hopen hier een baan als presentator mee te krijgen? Ergerlijk dat praatjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
leuk toch hebben sommige grote kleuters iets anders te doen dan roddelen of languit gaan liggenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja precies, niet te doen hoe hij praat.
En ze mogen fijn gaan knutselen van Bern
Ik kan er iig niet naar luisterenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
En ze mogen fijn gaan knutselen van Bern
Nou dat gaat em echt niet wordenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou hij denken/ hopen hier een baan als presentator mee te krijgen? Ergerlijk dat praatje
Een echte schoolmeestertje (gymnastiek)quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
Liever sportende bro's?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou i.p.v. kaarten gaan we nu naar de dagbesteding kijken en vanavond weer een film. Gezellig
Dat is waar maar ik denk dat ze er toch voor bedanken..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
leuk toch hebben sommige grote kleuters iets anders te doen dan roddelen of languit gaan liggen
Ja dat zijn die leuke evenementen van Bernquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou i.p.v. kaarten gaan we nu naar de dagbesteding kijken en vanavond weer een film. Gezellig
omg zeg hij organiseert toch iets maar niet goed genoeg voor veel hier op cosquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat zijn die leuke evenementen van Bern
Maak je niet zo druk..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
omg zeg hij organiseert toch iets maar niet goed genoeg voor veel hier op cos
Wel duidelijk verstaanbaarquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
En ze mogen fijn gaan knutselen van Bern.
Er hangt de sfeer van een kinderfeestje: pannenkoeken en ranja…
Dat dan weer welquote:
geef gewoon mijn mening , zoals u en andere en blijf ik doen . fijne dag nogquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk..
Laat iedereen zeggen wat hij of zij vindt![]()
Ik lees hier negen van de tien Posts die gaan over het afzeiken van Babette.. ben ik het ook niet mee eens maar als ik daar de hele tijd zo tegenin moet gaan
Dat mag zolang het niet over de users is of wat ze posten maar gewoon over de streamsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
geef gewoon mijn mening , zoals u en andere en blijf ik doen . fijne dag nog
Nee gewoon streams uit en F1 kijkenquote:
Je mening geven mag zeker en je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn maar ik zie je regelmatig best Ushers persoonlijk aanspreken en dat is volgens mij niet helemaal de bedoelingquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
geef gewoon mijn mening , zoals u en andere en blijf ik doen . fijne dag nog
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je mening geven mag zeker en je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn maar ik zie je regelmatig best Ushers persoonlijk aanspreken en dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag zolang het niet over de users is of wat ze posten maar gewoon over de streams
Ieder zijn mening
Gezellig, anders hebben ze toch niets te doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:19 schreef lojanda het volgende:
Er zitten toch een aantal bewoners lekker te freubelen onder de partytent
sorry dan, maar blijf bij mijn mening over bernquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je mening geven mag zeker en je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn maar ik zie je regelmatig best Ushers persoonlijk aanspreken en dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling
Je hoeft voor mij echt geen sorry te zeggen hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry dan, maar blijf bij mijn mening over bern
ja ze missen janet in veel opzichtenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij echt geen sorry te zeggen hooren dat je je mening blijft zeggen is helemaal goed.. geen probleem
![]()
Neem alles niet te serieus dat maakt het een stuk leuker![]()
Normaal zou Janet al van alles hebben geknutseld maar je ziet wel iedereen kan knutselen
daar zit ze dan op de goede plaats bepquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:28 schreef engine het volgende:
Babette heeft het idee dat ze op een kinderfeestje zit. Ook al z'n zeikerd die zelf nooit met iets komt.
Ahhh een komeet.. ik dacht al waarom die froezel eraanquote:
"Ruimteafval wat erachteraan komt"quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahhh een komeet.. ik dacht al waarom die froezel eraan
Fantasie hebben ze genoegquote:
Ja dat snapte ik nu ookquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:37 schreef engine het volgende:
[..]
"Ruimteafval wat erachteraan komt"
Creatief
quote:
Het is toch treurigquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:38 schreef lojanda het volgende:
[..]Hoor je Moraima niet lachen? Die is er op gaan zitten
Space piemels dan welquote:
En dan hoor je nog steeds die zalvige stem van hemquote:
Dan kijk je nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind dit gewoon kinderachtig niet alles moet verpakt in een toneelstukje
Interstellar geloof ik.quote:
Toen hadden ze geen autosquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:52 schreef spapaars het volgende:
Je kon in die tijd met een auto naar Amerika rijden.
Interstellar was wel een goeie geweest voor vanavondquote:
Oké.. wist ik niet en noemde die net al dat het een goeie zou zijnquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké.. wist ik niet en noemde die net al dat het een goeie zou zijn
Wat? hadden ze die niet zo'n 500 miljoen jaar geleden, toen alle continenten nog aan elkaar verbonden waren?quote:
Beter de Truman showquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Interstellar was wel een goeie geweest voor vanavond
Is echt een heel goede filmquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Meen ik gehoord te hebben. Heb de film zelf nooit gezien.
Smaken verschillenquote:
Heeft denk ik ook met achter te maken. Hij is aan een tijdschema gebonden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Bern laat het wel op het laatste moment aankomen
Laten we het hopen..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende week zal eindelijk ook de NomineerMijNiet Game Show Bern een keer uitgescheten zijn met zijn kutspelletjes![]()
Dat 'ie eindelijk óók een keer op de Stip kan
Zoiets zei hij al, maar zo te zien heeft hij wel heel veel opgeschreven.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook met achter te maken. Hij is aan een tijdschema gebonden.
Een van 3 uur had te maken met de ondergang van de wereld zei hij vanmiddagquote:
Dus toch treurig!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat? hadden ze die niet zo'n 500 miljoen jaar geleden, toen alle continenten nog aan elkaar verbonden waren?
Omdat.. ehhh, 'ie over...ehhh elk . ehh woord eehh moet nadenken, ehh zodat 'ie ehh.. maar niets eehh zegt waardoor ehhhhh... eeh... íemand in niet zijn kruis schijt en genomineerd zóu kunnen worden..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets zei hij al, maar zo te zien heeft hij wel heel veel opgeschreven.
En zo horen we dat Bern gewoon normaal kan praten
Waarom hij dan soms zo weloverwogen praat geen idee
Goede film, en al voor meerdere keren uitgezonden op tv.quote:
Ik ook vreselijke manquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
Krijg altijd rillingen van Jim Carrey
En heeft ook totaal niets met het onderwerp te maken natuurlijk![]()
Pure verveling dus.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:07 schreef Dotteke het volgende:
Jasper wordt gemasseerd door Sasha
En Wendy ligt ook op bed
Het is wel veel op bed hangen momenteel
Het is nog niet saai genoeg om naar te kijken dus we gooien er nog ff drie films inquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:09 schreef pingu66 het volgende:
Maar van de laatste paar weken nog 3x film vanavond, jumanji,womans King en waarschijnlijk zo'n gangster film van Marciano. ....das toch treurig.
DIE Ivor had toch een brief geschreven dat het uit was en dat mama alle kritiek op Wanda niet trok?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat Jasper boven zijn bed een puzzelstuk heeft hangen meet daar twee fotootjes op van hem en Wanda met de tekst eronder “Lovers”..
Zou hij achter toch iets gehoord hebben dat Wanda en haar vriend uit elkaar zijn en dat ze het met Jasper een kans wil geven?
Ze is immers naar buiten gegaan om haar relatie te redden en Jasper heeft meerdere malen gezegd dat hij hoopt dat ze eruit zouden komen..
Ik kan me niet voorstellen dat je dan zo’n uitspraak met foto’s erbij boven je bed hangt?
Gooi er dan een gele kaart in....quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is nog niet saai genoeg om naar te kijken dus we gooien er nog ff drie films in
klopt iddquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
DIE Ivor had toch een brief geschreven dat het uit was en dat mama alle kritiek op Wanda niet trok?
Oh het is ook niet serieus mijn voorkeur, gewoon grappig bedoeld.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
Krijg altijd rillingen van Jim Carrey
En heeft ook totaal niets met het onderwerp te maken natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |