Smaken verschillenquote:
Heeft denk ik ook met achter te maken. Hij is aan een tijdschema gebonden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Bern laat het wel op het laatste moment aankomen
Laten we het hopen..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende week zal eindelijk ook de NomineerMijNiet Game Show Bern een keer uitgescheten zijn met zijn kutspelletjes![]()
Dat 'ie eindelijk óók een keer op de Stip kan
Zoiets zei hij al, maar zo te zien heeft hij wel heel veel opgeschreven.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook met achter te maken. Hij is aan een tijdschema gebonden.
Een van 3 uur had te maken met de ondergang van de wereld zei hij vanmiddagquote:
Dus toch treurig!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat? hadden ze die niet zo'n 500 miljoen jaar geleden, toen alle continenten nog aan elkaar verbonden waren?
Omdat.. ehhh, 'ie over...ehhh elk . ehh woord eehh moet nadenken, ehh zodat 'ie ehh.. maar niets eehh zegt waardoor ehhhhh... eeh... íemand in niet zijn kruis schijt en genomineerd zóu kunnen worden..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoiets zei hij al, maar zo te zien heeft hij wel heel veel opgeschreven.
En zo horen we dat Bern gewoon normaal kan praten
Waarom hij dan soms zo weloverwogen praat geen idee
Goede film, en al voor meerdere keren uitgezonden op tv.quote:
Ik ook vreselijke manquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
Krijg altijd rillingen van Jim Carrey
En heeft ook totaal niets met het onderwerp te maken natuurlijk![]()
Pure verveling dus.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:07 schreef Dotteke het volgende:
Jasper wordt gemasseerd door Sasha
En Wendy ligt ook op bed
Het is wel veel op bed hangen momenteel
Het is nog niet saai genoeg om naar te kijken dus we gooien er nog ff drie films inquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:09 schreef pingu66 het volgende:
Maar van de laatste paar weken nog 3x film vanavond, jumanji,womans King en waarschijnlijk zo'n gangster film van Marciano. ....das toch treurig.
DIE Ivor had toch een brief geschreven dat het uit was en dat mama alle kritiek op Wanda niet trok?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat Jasper boven zijn bed een puzzelstuk heeft hangen meet daar twee fotootjes op van hem en Wanda met de tekst eronder “Lovers”..
Zou hij achter toch iets gehoord hebben dat Wanda en haar vriend uit elkaar zijn en dat ze het met Jasper een kans wil geven?
Ze is immers naar buiten gegaan om haar relatie te redden en Jasper heeft meerdere malen gezegd dat hij hoopt dat ze eruit zouden komen..
Ik kan me niet voorstellen dat je dan zo’n uitspraak met foto’s erbij boven je bed hangt?
Gooi er dan een gele kaart in....quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is nog niet saai genoeg om naar te kijken dus we gooien er nog ff drie films in
klopt iddquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
DIE Ivor had toch een brief geschreven dat het uit was en dat mama alle kritiek op Wanda niet trok?
Oh het is ook niet serieus mijn voorkeur, gewoon grappig bedoeld.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
Krijg altijd rillingen van Jim Carrey
En heeft ook totaal niets met het onderwerp te maken natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |