Je mening geven mag zeker en je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn maar ik zie je regelmatig best Ushers persoonlijk aanspreken en dat is volgens mij niet helemaal de bedoelingquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
geef gewoon mijn mening , zoals u en andere en blijf ik doen . fijne dag nog
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je mening geven mag zeker en je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn maar ik zie je regelmatig best Ushers persoonlijk aanspreken en dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag zolang het niet over de users is of wat ze posten maar gewoon over de streams
Ieder zijn mening
Gezellig, anders hebben ze toch niets te doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:19 schreef lojanda het volgende:
Er zitten toch een aantal bewoners lekker te freubelen onder de partytent
sorry dan, maar blijf bij mijn mening over bernquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je mening geven mag zeker en je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn maar ik zie je regelmatig best Ushers persoonlijk aanspreken en dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling
Je hoeft voor mij echt geen sorry te zeggen hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry dan, maar blijf bij mijn mening over bern
ja ze missen janet in veel opzichtenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij echt geen sorry te zeggen hooren dat je je mening blijft zeggen is helemaal goed.. geen probleem
![]()
Neem alles niet te serieus dat maakt het een stuk leuker![]()
Normaal zou Janet al van alles hebben geknutseld maar je ziet wel iedereen kan knutselen
daar zit ze dan op de goede plaats bepquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:28 schreef engine het volgende:
Babette heeft het idee dat ze op een kinderfeestje zit. Ook al z'n zeikerd die zelf nooit met iets komt.
Ahhh een komeet.. ik dacht al waarom die froezel eraanquote:
"Ruimteafval wat erachteraan komt"quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahhh een komeet.. ik dacht al waarom die froezel eraan
Fantasie hebben ze genoegquote:
Ja dat snapte ik nu ookquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:37 schreef engine het volgende:
[..]
"Ruimteafval wat erachteraan komt"
Creatief
quote:
Het is toch treurigquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:38 schreef lojanda het volgende:
[..]Hoor je Moraima niet lachen? Die is er op gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |