Ja precies, niet te doen hoe hij praat.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
Stond Bern nu tegen volwassenen te praten of tegen achtjarige
Zou hij denken/ hopen hier een baan als presentator mee te krijgen? Ergerlijk dat praatjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
leuk toch hebben sommige grote kleuters iets anders te doen dan roddelen of languit gaan liggenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja precies, niet te doen hoe hij praat.
En ze mogen fijn gaan knutselen van Bern
Ik kan er iig niet naar luisterenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
En ze mogen fijn gaan knutselen van Bern
Nou dat gaat em echt niet wordenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou hij denken/ hopen hier een baan als presentator mee te krijgen? Ergerlijk dat praatje
Een echte schoolmeestertje (gymnastiek)quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
Liever sportende bro's?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou i.p.v. kaarten gaan we nu naar de dagbesteding kijken en vanavond weer een film. Gezellig
Dat is waar maar ik denk dat ze er toch voor bedanken..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
leuk toch hebben sommige grote kleuters iets anders te doen dan roddelen of languit gaan liggen
Ja dat zijn die leuke evenementen van Bernquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou i.p.v. kaarten gaan we nu naar de dagbesteding kijken en vanavond weer een film. Gezellig
omg zeg hij organiseert toch iets maar niet goed genoeg voor veel hier op cosquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat zijn die leuke evenementen van Bern
Maak je niet zo druk..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
omg zeg hij organiseert toch iets maar niet goed genoeg voor veel hier op cos
Wel duidelijk verstaanbaarquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
En ze mogen fijn gaan knutselen van Bern.
Er hangt de sfeer van een kinderfeestje: pannenkoeken en ranja…
Dat dan weer welquote:
geef gewoon mijn mening , zoals u en andere en blijf ik doen . fijne dag nogquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk..
Laat iedereen zeggen wat hij of zij vindt![]()
Ik lees hier negen van de tien Posts die gaan over het afzeiken van Babette.. ben ik het ook niet mee eens maar als ik daar de hele tijd zo tegenin moet gaan
Dat mag zolang het niet over de users is of wat ze posten maar gewoon over de streamsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
geef gewoon mijn mening , zoals u en andere en blijf ik doen . fijne dag nog
Nee gewoon streams uit en F1 kijkenquote:
Je mening geven mag zeker en je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn maar ik zie je regelmatig best Ushers persoonlijk aanspreken en dat is volgens mij niet helemaal de bedoelingquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
geef gewoon mijn mening , zoals u en andere en blijf ik doen . fijne dag nog
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je mening geven mag zeker en je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn maar ik zie je regelmatig best Ushers persoonlijk aanspreken en dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag zolang het niet over de users is of wat ze posten maar gewoon over de streams
Ieder zijn mening
Gezellig, anders hebben ze toch niets te doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:19 schreef lojanda het volgende:
Er zitten toch een aantal bewoners lekker te freubelen onder de partytent
sorry dan, maar blijf bij mijn mening over bernquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je mening geven mag zeker en je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn maar ik zie je regelmatig best Ushers persoonlijk aanspreken en dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling
Je hoeft voor mij echt geen sorry te zeggen hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry dan, maar blijf bij mijn mening over bern
ja ze missen janet in veel opzichtenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij echt geen sorry te zeggen hooren dat je je mening blijft zeggen is helemaal goed.. geen probleem
![]()
Neem alles niet te serieus dat maakt het een stuk leuker![]()
Normaal zou Janet al van alles hebben geknutseld maar je ziet wel iedereen kan knutselen
daar zit ze dan op de goede plaats bepquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:28 schreef engine het volgende:
Babette heeft het idee dat ze op een kinderfeestje zit. Ook al z'n zeikerd die zelf nooit met iets komt.
Ahhh een komeet.. ik dacht al waarom die froezel eraanquote:
"Ruimteafval wat erachteraan komt"quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahhh een komeet.. ik dacht al waarom die froezel eraan
Fantasie hebben ze genoegquote:
Ja dat snapte ik nu ookquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:37 schreef engine het volgende:
[..]
"Ruimteafval wat erachteraan komt"
Creatief
quote:
Het is toch treurigquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:38 schreef lojanda het volgende:
[..]Hoor je Moraima niet lachen? Die is er op gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |