SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Topper die Tiesjquote:
Neejoh, die gaat gewoon voor zijn podium rijden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef Toby56 het volgende:
Yates offert zich nu op voor een uitgepierde kopman (niet fit, mentaal geknakt)... dat kost hem het podium.
Je hebt het topic niet gelezen in 2021?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Nee Joris, alleen debielen dachten destijds "die Pogacar gaat wel even zeven keer de Tour winnen". Normale mensen snappen dat er nogal veel kan gebeuren in al die jaren.
Ene Miguel vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:01 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik kan er wel mee leven, de gele trui hoort minstens 1 normale etappe te winnen in de tour.
Beter deze man dan Remcoquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:01 schreef Zwansen het volgende:
Jammer dat deze man straks 2 Tours op rij heeft.
Positief op huismerk Jumbo pindakaasquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mijn hemel laat aub snel de tests beschikbaar komen voor wat ze in godsnaam ook gebruiken. En dan beginnen bij de Jumbo-bus aub.
Gelukkig stoppen ze na volgend jaarquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef Devolder het volgende:
Ik ga het niet kunnen handelen on een jaar of vier naar dit Jumbo te kijken
Joris bewijst dan ook elke koers een debiel te zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Nee Joris, alleen debielen dachten destijds "die Pogacar gaat wel even zeven keer de Tour winnen". Normale mensen snappen dat er nogal veel kan gebeuren in al die jaren.
Je kunt gerust zijn, ze stoppen met sponsorenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef Devolder het volgende:
Gelukkig voor jou stopt Jumbo volgend jaar met sponsoren!quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef Devolder het volgende:
Vast wel, maar voorbarige conclusies zijn ook niet natuurlijk niet zo zeldzaam.quote:
Laten we het zo zeggen: we hebben al een aantal jaren winnaars gehad waarvan menigeen c.q. sommigen dergelijke dingen zeiden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Zijn tijd komt nog. We leven nu in het jaar 1 voor Remco.quote:
Albert Heijn - Vismaquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou stopt Jumbo volgend jaar met sponsoren!
Pakt ruim 25 sec terug in een paar honderd meterquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:02 schreef Columbiafan het volgende:
Dat Vingegaard nauwelijks dichter komt op Gall is echt not normal
Wat is er mis met Vingegaardquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:01 schreef Zwansen het volgende:
Jammer dat deze man straks 2 Tours op rij heeft.
Bernal ging 5 tours winnenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit toch nog een heel stuk leuker om naar te kijken dan de Skytrain.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou stopt Jumbo volgend jaar met sponsoren!
Vorm kan veranderen, dat zie je wel bij Pogacar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:02 schreef Zorro het volgende:
Nog mensen die denken dat Vingegaard echt niet kon volgen bij de demarrages van Pogacar eerder in de Tour?
Dat zei men over Ullrich in 1997 ook.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen: we hebben al een aantal jaren winnaars gehad waarvan menigeen c.q. sommigen dergelijke dingen zeiden.
Net als dat men zei dat Van der Poel niet te kloppen zou zijn in het voorjaar.
En anders Van Aert.
Dan wordt Evenepoel wereldkampioen en gaan 'we' hem 10 jaar zien heersen.
Allemaal hysterie.
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:02 schreef Zorro het volgende:
Nog mensen die denken dat Vingegaard echt niet kon volgen bij de demarrages van Pogacar eerder in de Tour?
Saaiere droplullen zijn er (buiten Scandinavie) niet te vinden.quote:
Helemaal niet, na de initiele aanval houdt Gall gewoon z'n voorsprong.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Pakt ruim 25 sec terug in een paar honderd meter
Ik denk dat die de initiële demarrages niet kon volgen, maar dat vantevoren ook wist dus daar ook totaal geen moeite voor deed om dat te doen, gewoon in eigen tempo er naartoe rijden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:02 schreef Zorro het volgende:
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zei men over Ullrich in 1997 ook.
Jonas is nu pas op het steile stuk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:04 schreef Aguero het volgende:
De tijd vliegt er nog niet helemaal af.
Gall is ook bijzonder.
Of ze gaan wel in zee met Neom en houden ook nog wat goksponsors, cryptobedrijven en flitsbezorgers. Lekker volledig de villain-status omarmen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk blijft die Saudi aids ver weg.
dat is toch niet raar? een renner is niet elke week hetzelfde en dit duurt 3 weken. de een wordt beter, de ander wordt slechter, het is volstrekt normaal dat de verhoudingen tijdens de ronde wat veranderen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:02 schreef Zorro het volgende:
En Roglic 6, en Vingegaard nu ook 7. Met die vier zitten we straks al in 2040.quote:
Iedereen? Nee hoor. Armstrong, 7x Tourwinnaarquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zit iedereen te haten op Vingegaard. Iedereen die domineert wordt afgefakkeld. Tis gewoon reteknap wat hij en jumbo doen.
Alweer 20 seconden minder in de tijd dat het duurde om jouw reactie te typen. Valt allemaal wel mee geloof ik hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Helemaal niet, na de initiele aanval houdt Gall gewoon z'n voorsprong.
Misschien is "iedereen" enigszins overdreven?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zit iedereen te haten op Vingegaard. Iedereen die domineert wordt afgefakkeld. Tis gewoon reteknap wat hij en jumbo doen.
Veel slechter dan die fraude bende die nu sponsort is het niet. Geld is geld. Gewoon Gazprom-Visma volgend jaarquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Of ze gaan wel in zee met Neom en houden ook nog wat goksponsors, cryptobedrijven en flitsbezorgers. Lekker volledig de villain-status omarmen.
Lenny Martinez heb een groot probleem.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Roglic 6, en Vingegaard nu ook 7. Met die vier zitten we straks al in 2040.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen? Nee hoor. Armstrong, 7x Tourwinnaar
Wat is je mening over Lance Armstrong?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is gewoon het meest saaie uithangbord voor de wielersport die je maar kan bedenken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb wel eens een imponerende Oostenrijker gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:06 schreef Columbiafan het volgende:
Zelden zo een absurd sterke Oostenrijker gezien als Felix Gall, dit is nog opvallender dan Kohl bijna.
Wat is jouw mening over de andere mensen op het podium in de Lance jaren?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat is je mening over Lance Armstrong?
Fritzlquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een imponerende Oostenrijker gezien.
Vo2 Max van ongeveer 40 a 45 toch?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Andere tijden, andere grootheden qua aantal overwinningenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat is je mening over Lance Armstrong?
De TDF met 40-45 minuten winnen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat plafond is al meerdere malen gewit daar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:06 schreef eentwee het volgende:
Het is genieten van Joris de woordkunstenaar op de staatsomroep. Met een Tourwinnaar bij een Nederlandse ploeg.
Dit is zoals Rasmussen in 2005.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:07 schreef Toby56 het volgende:
Felix Gall gaat de komende 10 jaar alle bergetappes winnen.
Wo2 Max bedoel jequote:Op woensdag 19 juli 2023 17:08 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Vo2 Max van ongeveer 40 a 45 toch?
Wie zit er te haten dan? Wie fakkelt hem af dan?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat was ook maar twee seizoenen of zo, daarna niks meer gewonnen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfde sport, dus je vind het prima dat er gedoped wordt?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Andere tijden, andere grootheden qua aantal overwinningen
koorknaapjes , ideale schoonzonenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de andere mensen op het podium in de Lance jaren?
Choker, 2e Wereldoorlog op rij verloren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was ook maar twee seizoenen of zo, daarna niks meer gewonnen.
quote:
quote:
Maakt geen klote uitquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:10 schreef The_Undertone het volgende:
Dit redt het voor Gall of yates denk ik
Vertelt u rustig verder.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:10 schreef Momo het volgende:
Er zijn ook vies veel fotografen, verslaggevers etc. op motor in de tour.
En hij zou er 7 winnen zeiden ze toenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Choker, 2e Wereldoorlog op rij verloren.
Zou maar net het verschil zijn tussen wel of niet tour winnen of wel of niet podium ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij had sowieso niet gewonnen, maar knullig is het wel
Hongerklop in de etappe naar Stalingrad een daarna was het niets meer.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was ook maar twee seizoenen of zo, daarna niks meer gewonnen.
En dan de motar schorsenquote:
Stond netjes aan de kant jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
JezusEn niet eens het publiek deze keer.
Niks mis met Fransen. Waarom die haat? Mag dat wel van je god?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef bianconeri het volgende:
Kunnen we dat hele Frankrijk niet gewoon opheffen?
Niemand mag die fransen.
De fransen kunnen toch helemaal niets dat blijkt wel weer.
Wat is dat ook weer voor drama. Bijna elke dag en elk jaar zelfde onzin daar.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef bianconeri het volgende:
Niemand mag die fransen.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef Janneke141 het volgende:
Het wordt tijd voor een kleiner peloton, minder renners. Dan hebben de motoren tenminste genoeg plek.
Françaises daarentegen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef bianconeri het volgende:
Niemand mag die fransen.
Hopen dat niemand lekt staat zoquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een leger stilstaande ploegleiders wagens op dat punt nu.
Hier was een Oostenrijkse oud-politicus van een jaar of wat geleden ook groot voorstander van.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef bianconeri het volgende:
Niemand mag die fransen.
Gendarmes met knuppels.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:10 schreef Starflyer het volgende:
Weer dat idiote publiek
Het wordt echt tijd voor hekken of zoiets op de bergen.
Ik vind dat er meer fietsen het circuit op mogen bij de MotoGP.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef Janneke141 het volgende:
Het wordt tijd voor een kleiner peloton, minder renners. Dan hebben de motoren tenminste genoeg plek.
Ik EIS beeld van een rennende Voecklerquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:12 schreef Zorro het volgende:
De problemen worden vakkundig buiten beeld gehouden begrijp ik
I see what you did therequote:Op woensdag 19 juli 2023 17:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, niet zo goed als Nibali, maar wel aardig.
Met zo'n instelling blijft het zwakzinnig.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:13 schreef Breekfast het volgende:
Dit soort incidenten horen gewoon bij de charme van de tour.
Wat zeg jij nouquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef Janneke141 het volgende:
Recht in de matrassenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gall gaat grandioos chuteren.
Vind de hekken een stuk beter werken eerlijk gezegd. Zal wel weer extra geld kosten.quote:
Denk niet dat ze onbeperkt hekwerk hebben in Frankrijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind de hekken een stuk beter werken eerlijk gezegd. Zal wel weer extra geld kosten.
En de afspraak dat je niet te hard mag fietsen. zodat taktiek belangrijker wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef Janneke141 het volgende:
Die is ook al 40 he.quote:
Ik van m'n prostaat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:14 schreef TommyL0204 het volgende:
Krijg spontaan last van mijn Gallblaas
Wie is Pocatja?quote:
dat is niet erg, die grens ben ik ook gepasseerd....quote:
Sorry. Te snel getypt.quote:
Op de Col de la Loze.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:18 schreef Belgosome het volgende:
Waar zitten Rodriguez en Hindley ergens
Last van C-woord?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:18 schreef Toby56 het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Pogi er vanavond of morgenochtend de brui aan moet geven. Ik zie hem er toch graag bij, op de Champs Elysées.
Het lijkt me dat hij ziek/ziekelijk is. Een fitte Pogi krijgt niet zo'n enorme draai om de oren.
Safety car er voor werkt ook bij de 4daagse.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En de afspraak dat je niet te hard mag fietsen. zodat taktiek belangrijker wordt.
Moeder Gall heeft nu (van spanning en angst) de hele winkel aan wijn al opgezopen.quote:
Grote woorden doen het goed.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Falende Pogacar volgens de NOS. Mwah, dat valt toch ook wel mee?
5 minuten...quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Deze rit is een groot succes voor hemquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
5 minuut op Vingegaard terwijl je in de eerste 2,5 week amper 10s verliest?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Qua tijdrijden hebben ze hem na Zwitserland in een andere houding op zijn fiets gezet, lijkt vooralsnog te werken in die korte tijd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:18 schreef The_Undertone het volgende:
Gall kan plots tijdrijden en dalen
Zakje viel verkeerd op de rustdag. Of de Jus d'Orangequote:Op woensdag 19 juli 2023 17:18 schreef Toby56 het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Pogi er vanavond of morgenochtend de brui aan moet geven. Ik zie hem er toch graag bij, op de Champs Elysées.
Het lijkt me dat hij ziek/ziekelijk is. Een fitte Pogi krijgt niet zo'n enorme draai om de oren.
Ieder geval niet het D-woordquote:
Als je zo nodig snel wil zijn, waarom doe je dan mee met een WANDELvierdaagsequote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Safety car er voor werkt ook bij de 4daagse.
[ twitter ]
[ twitter ]
Het woord falen en NOS zijn nu eenmaal onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Tsja, dat weet ik niet.quote:
Na de tijdrit en de val zal hij wel geknakt zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |