Neejoh, die gaat gewoon voor zijn podium rijden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef Toby56 het volgende:
Yates offert zich nu op voor een uitgepierde kopman (niet fit, mentaal geknakt)... dat kost hem het podium.
Je hebt het topic niet gelezen in 2021?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Nee Joris, alleen debielen dachten destijds "die Pogacar gaat wel even zeven keer de Tour winnen". Normale mensen snappen dat er nogal veel kan gebeuren in al die jaren.
Ene Miguel vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:01 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik kan er wel mee leven, de gele trui hoort minstens 1 normale etappe te winnen in de tour.
Beter deze man dan Remcoquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:01 schreef Zwansen het volgende:
Jammer dat deze man straks 2 Tours op rij heeft.
Positief op huismerk Jumbo pindakaasquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mijn hemel laat aub snel de tests beschikbaar komen voor wat ze in godsnaam ook gebruiken. En dan beginnen bij de Jumbo-bus aub.
Gelukkig stoppen ze na volgend jaarquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef Devolder het volgende:
Ik ga het niet kunnen handelen on een jaar of vier naar dit Jumbo te kijken
Joris bewijst dan ook elke koers een debiel te zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Nee Joris, alleen debielen dachten destijds "die Pogacar gaat wel even zeven keer de Tour winnen". Normale mensen snappen dat er nogal veel kan gebeuren in al die jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |