Zou maar net het verschil zijn tussen wel of niet tour winnen of wel of niet podium ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij had sowieso niet gewonnen, maar knullig is het wel
Hongerklop in de etappe naar Stalingrad een daarna was het niets meer.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was ook maar twee seizoenen of zo, daarna niks meer gewonnen.
En dan de motar schorsenquote:
Stond netjes aan de kant jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
JezusEn niet eens het publiek deze keer.
Niks mis met Fransen. Waarom die haat? Mag dat wel van je god?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef bianconeri het volgende:
Kunnen we dat hele Frankrijk niet gewoon opheffen?
Niemand mag die fransen.
De fransen kunnen toch helemaal niets dat blijkt wel weer.
Wat is dat ook weer voor drama. Bijna elke dag en elk jaar zelfde onzin daar.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef bianconeri het volgende:
Niemand mag die fransen.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef Janneke141 het volgende:
Het wordt tijd voor een kleiner peloton, minder renners. Dan hebben de motoren tenminste genoeg plek.
Françaises daarentegen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef bianconeri het volgende:
Niemand mag die fransen.
Hopen dat niemand lekt staat zoquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een leger stilstaande ploegleiders wagens op dat punt nu.
Hier was een Oostenrijkse oud-politicus van een jaar of wat geleden ook groot voorstander van.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef bianconeri het volgende:
Niemand mag die fransen.
Gendarmes met knuppels.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:10 schreef Starflyer het volgende:
Weer dat idiote publiek
Het wordt echt tijd voor hekken of zoiets op de bergen.
Ik vind dat er meer fietsen het circuit op mogen bij de MotoGP.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef Janneke141 het volgende:
Het wordt tijd voor een kleiner peloton, minder renners. Dan hebben de motoren tenminste genoeg plek.
Ik EIS beeld van een rennende Voecklerquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:12 schreef Zorro het volgende:
De problemen worden vakkundig buiten beeld gehouden begrijp ik
I see what you did therequote:Op woensdag 19 juli 2023 17:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, niet zo goed als Nibali, maar wel aardig.
Met zo'n instelling blijft het zwakzinnig.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:13 schreef Breekfast het volgende:
Dit soort incidenten horen gewoon bij de charme van de tour.
Wat zeg jij nouquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef Janneke141 het volgende:
Recht in de matrassenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gall gaat grandioos chuteren.
Vind de hekken een stuk beter werken eerlijk gezegd. Zal wel weer extra geld kosten.quote:
Denk niet dat ze onbeperkt hekwerk hebben in Frankrijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind de hekken een stuk beter werken eerlijk gezegd. Zal wel weer extra geld kosten.
En de afspraak dat je niet te hard mag fietsen. zodat taktiek belangrijker wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:11 schreef Janneke141 het volgende:
Die is ook al 40 he.quote:
Ik van m'n prostaat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:14 schreef TommyL0204 het volgende:
Krijg spontaan last van mijn Gallblaas
Wie is Pocatja?quote:
dat is niet erg, die grens ben ik ook gepasseerd....quote:
Sorry. Te snel getypt.quote:
Op de Col de la Loze.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:18 schreef Belgosome het volgende:
Waar zitten Rodriguez en Hindley ergens
Last van C-woord?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:18 schreef Toby56 het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Pogi er vanavond of morgenochtend de brui aan moet geven. Ik zie hem er toch graag bij, op de Champs Elysées.
Het lijkt me dat hij ziek/ziekelijk is. Een fitte Pogi krijgt niet zo'n enorme draai om de oren.
Safety car er voor werkt ook bij de 4daagse.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En de afspraak dat je niet te hard mag fietsen. zodat taktiek belangrijker wordt.
Moeder Gall heeft nu (van spanning en angst) de hele winkel aan wijn al opgezopen.quote:
Grote woorden doen het goed.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Falende Pogacar volgens de NOS. Mwah, dat valt toch ook wel mee?
5 minuten...quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Deze rit is een groot succes voor hemquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
5 minuut op Vingegaard terwijl je in de eerste 2,5 week amper 10s verliest?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Qua tijdrijden hebben ze hem na Zwitserland in een andere houding op zijn fiets gezet, lijkt vooralsnog te werken in die korte tijd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:18 schreef The_Undertone het volgende:
Gall kan plots tijdrijden en dalen
Zakje viel verkeerd op de rustdag. Of de Jus d'Orangequote:Op woensdag 19 juli 2023 17:18 schreef Toby56 het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Pogi er vanavond of morgenochtend de brui aan moet geven. Ik zie hem er toch graag bij, op de Champs Elysées.
Het lijkt me dat hij ziek/ziekelijk is. Een fitte Pogi krijgt niet zo'n enorme draai om de oren.
Ieder geval niet het D-woordquote:
Als je zo nodig snel wil zijn, waarom doe je dan mee met een WANDELvierdaagsequote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Safety car er voor werkt ook bij de 4daagse.
[ twitter ]
[ twitter ]
Het woord falen en NOS zijn nu eenmaal onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Tsja, dat weet ik niet.quote:
Na de tijdrit en de val zal hij wel geknakt zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |