SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben het van alle daken geschreeuwd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:19 schreef Felagund het volgende:
Vreemde keuze om ineens te gaan wisselen.
Ja, maar waarom eerst nog een heel stuk op de klim rijden?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze hebben het van alle daken geschreeuwd.
Ik had net een scheet van 12 seconden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:21 schreef wdn het volgende:
Wisselen fiets is 12s. Dat maak je toch niet goed?!
Mwah, met zo'n klim niet zo'n gekke gedachte dat je het wel goed zou maken natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:21 schreef wdn het volgende:
Wisselen fiets is 12s. Dat maak je toch niet goed?!
Relatief minder snelheid verlies.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar waarom eerst nog een heel stuk op de klim rijden?
Bergop stoppen en aanduwen levert minder tijdsverlies op lijkt me.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar waarom eerst nog een heel stuk op de klim rijden?
Vraag is wat je de laatste paar k nog aan voordeel hebt en met welke fiets. Dat helt misschien wel weer iets naar de TT fiets.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, met zo'n klim niet zo'n gekke gedachte dat je het wel goed zou maken natuurlijk
ERG MOOIquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:24 schreef Mani89 het volgende:
Hindley gaat er morgen echt finaal doorheen donderen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:25 schreef Centenbak het volgende:
Nou ja lekker boeiend of je 1ste of 2de in de tour wordt. Allebei knappe prestaties.
Oke.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:25 schreef Centenbak het volgende:
Nou ja lekker boeiend of je 1ste of 2de in de tour wordt. Allebei knappe prestaties.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:24 schreef AllesKaputt het volgende:
Zelfs Bjarne Riis zou dit gênant hebben gevonden.
Maar wel met de helm nog normaal op de schedel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:25 schreef Bugno3 het volgende:
Pogi met dezelfde oogopslag als een geslagen Rogla.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit is de allergrootste schertsvertoning die ik ooit in de Tour heb gezienDit slaat helemaal nergens op.
Indurainesk ditquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig hadden de mensen Vingegaard nog nooit een buitenaardse tijdrit zien afwerken. We worden op onze wenken bediend.
Wat? Jij hebt legio voorbeelden die nog bizarder zijn dan dit?quote:
Niet wisselen scheelt ook wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij pakt gewoon 35 seconden op die klim op een tijdritfiets
Natuurlijk is dit bizar, maar het is niet zo alsof we dit niet vaker hebben gezien.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt legio voorbeelden die nog bizarder zijn dan dit?
Zelfs Ricco, Froome en Wiggins waren niet van dit niveau.
Ik vind van niet. Dit is buitenaards.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit bizar, maar het is niet zo alsof we dit niet vaker hebben gezien.
Inderdaad. Indurain, Pantani, Armstrong, Ricco deden ook bijzondere dingen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit bizar, maar het is niet zo alsof we dit niet vaker hebben gezien.
Nee, tijdslimiet is 33%quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:30 schreef Doevelaer het volgende:
Gaat Jonas er zo nog een paar buiten tijd rijden?
Dan moet hij 32:37 rijden of zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:30 schreef Doevelaer het volgende:
Gaat Jonas er zo nog een paar buiten tijd rijden?
Het is wat het is.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd matig als de beste klimmer ook de beste tijdrijder is.
Ik heb het idee dat dat de laatste jaren veel meer het geval is dan daarvoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd matig als de beste klimmer ook de beste tijdrijder is.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan moet hij 32:37 rijden of zo.
Tourwinst voor de altijd saaie Jonasquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:32 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Waar zitten we naar te kijken?
5 km te kortquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Jammer, echt onbetaalbaar als hij hem had ingehaald.
Professionele begeleiding, aldus de NOS, zodat doping niet meer nodig is.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:35 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd of er hier nog mensen zijn die denken dat dit allemaal kan.
Vingegaard (en Pogacar) zijn de allergrootste mutanten ooit. Ik vind het heel grappig dat ze niet eens bijna proberen de schijn van geloofwaardigheid hoog te houden.
Ja maar de voeding is verbeterd!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:35 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd of er hier nog mensen zijn die denken dat dit allemaal kan.
Vingegaard (en Pogacar) zijn de allergrootste mutanten ooit. Ik vind het heel grappig dat ze niet eens bijna proberen de schijn van geloofwaardigheid hoog te houden.
quote:
Zoetemelk werd tweede achter Hinault op 10 minutenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer 3 op 9 minuten.
Wat een mutanten.
Direct opsluiten zeg jij?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:35 schreef Pistolero het volgende:
Dat had je vooraf tegen Jumbo moeten zeggenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb geen zin in pagina's dopinggelul.
quote:The last thing I’ll say for the people that don’t believe in cycling, the cynics and the sceptics, I’m sorry for you. I’m sorry you can’t dream big and I’m sorry you don’t believe in miracles
33%, Renard een seconde erbuiten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Idisrom het volgende:
Ik weet wat de tijdslimiet is, maar als dat 25% na de winnaar is, dan liggen er nu 12 renners er uit.
Verkeerde sport, vriendquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb geen zin in pagina's dopinggelul.
Frits van Eerd z'n afscheidscadeau.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat had je vooraf tegen Jumbo moeten zeggen
Gaat Jonas tijdrijden in Glasgow? Dan wordt het interessantquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat zou Remco hier gedaan hebben?
Jawel.
Vingegaard ziet er wel sinds de Dauphiné gespierder uit, net zoals Armstrong opeens een hulk leek na zijn operatie voor kanker...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:35 schreef Pistolero het volgende:
Waarvan aktequote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:41 schreef wimderon het volgende:
Prof. Dr. Heijboer is het hele jaar al broddelwerk aan het afleveren.
Als je weet wat de tijdslimiet is, waarom geef je dan een incorrect percentage?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Idisrom het volgende:
Ik weet wat de tijdslimiet is, maar als dat 25% na de winnaar is, dan liggen er nu 12 renners er uit.
Ftfyquote:
Trainen in Mexicoquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vingegaard ziet er wel sinds de Dauphiné gespierder uit, net zoals Armstrong opeens een hulk leek na zijn operatie voor kanker...
Dus benieuwd hoe het met de where abouts is
Jonas gaat helemaal niet, touroverwinning aan het vieren.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaat Jonas tijdrijden in Glasgow? Dan wordt het interessant
quote:Könntet ihr einen Gott schaffen? – So schweigt mir doch von allen Göttern! Wohl aber könntet ihr den Übermenschen schaffen.
Ik wist het percentage niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je weet wat de tijdslimiet is, waarom geef je dan een incorrect percentage?
Alles is voor Jumboquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:41 schreef wimderon het volgende:
Ik zeg: Vingegaard alsnog naar de Vuelta.
Jonas Armstrong stopt altijd na de Tour.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Liever naar het WKquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:41 schreef wimderon het volgende:
Ik zeg: Vingegaard alsnog naar de Vuelta.
Lost heel Jumbo want volle bak gegaanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:43 schreef Faraday01 het volgende:
Morgen gaat Adam de vlucht in moeten, dat kan een leuke koers geven.
Dat kan Jumbo eenvoudig controleren op 5 a 6 minuten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:43 schreef Faraday01 het volgende:
Morgen gaat Adam de vlucht in moeten, dat kan een leuke koers geven.
Bjerg + Asgreenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als in Turijn iemand 12.19 rijdt op de 10 km en wordt verslagen door iemand die 11.51 noteert, kom dan nog eens terug.quote:
Dat was er 1 de Alpe d'Huez opquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:44 schreef Slobeend het volgende:
De beste tijdrit die Tom ooit gezien heeft.
Hij had m zelf willen rijden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:44 schreef Slobeend het volgende:
De beste tijdrit die Tom ooit gezien heeft.
Als er sprake was van overmacht zou hij die seconden toch niet verloren zijn?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer voor de dramatiek dat Vingegaard zijn overmacht niet wat meer in de bergen heeft laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |