Oja, die tijdrit, ongekend machtsvertoon vond ik dat destijdsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De tijdrit in 2012 was wel een kantelpunt, daarna hebben we nooit meer zo'n lang exemplaar gezien.
https://firstcycling.com/race.php?r=17&y=2012&e=19
Ben wel benieuwd wat een statisticus ervan vindt. Je zou die 13 die 37 km/h rijden wel iets meer verspreid verwachten. Pogacar nog iets beter en voila, je hebt een normale verdachte uitslag.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:23 schreef Aguero het volgende:
Onvoorstelbaar waar we naar gekeken hebben.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Bijna letterlijk ''vijf per uur te rap voor ons''
Hier zit ook wel wat in nml.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:14 schreef Fretwork het volgende:
Misschien allang besproken, maar toch ook moeilijk om Wout mee te nemen in deze lijst.
Met Wout denk je, fucking absurd:
Vingegaard
Pogacar +1.38
Wout van Aert +2.51
Zonder Wout, alleen klassementsmannen
Vingegaard
Pogacar +1.38
Bilbao +2.55
S. Yates +2.58
A. Yates +3.12
Skjelmose +3.21
Gaudu +3.31
Al wel wat normaler.
Misschien was Wout wel heel erg slecht voor zijn doen, en doen er amper goede TTers mee voor het klassement. Of in ieder geval, zou Wout veel meer op Gaudu moeten pakken dan 40 seconden. En veel meer dan 4 seconden op Bilbao.
Een weg/klim fiets weegt het uci gewicht 6,8 kilo minimaalquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:55 schreef Remco het volgende:
Dat lak behaal vind ik vrij bijzonder. Al die fietsen worden gewogen en wegen al jaren hetzelfde minimale gewicht. Alsof Jumbo de enige is die 100 gram eraf weet te halen.
Nee hoor, kijk maar naar dit filmpje:quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:55 schreef Remco het volgende:
Dat lak behaal vind ik vrij bijzonder. Al die fietsen worden gewogen en wegen al jaren hetzelfde minimale gewicht. Alsof Jumbo de enige is die 100 gram eraf weet te halen.
Ik vind het niet echt normaal dat S. Yates (die vorig jaar de tijdrit in de Giro won van o.a. Dumoulin en een in vorm zijnde Mathieu) 3 minuten verliest in 22km.quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat een statisticus ervan vindt. Je zou die 13 die 37 km/h rijden wel iets meer verspreid verwachten. Pogacar nog iets beter en voila, je hebt een normale verdachte uitslag.
[..]
Hier zit ook wel wat in nml.
Hoe zit daar wat in? We nemen nu Wout van Mars als maatstaf, en vinden het normaal dat hij meer tijd zou moeten pakken op een Bilbao in een KLIMtijdrit?quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat een statisticus ervan vindt. Je zou die 13 die 37 km/h rijden wel iets meer verspreid verwachten. Pogacar nog iets beter en voila, je hebt een normale verdachte uitslag.
[..]
Hier zit ook wel wat in nml.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt normaal dat S. Yates (die vorig jaar de tijdrit in de Giro won van o.a. Dumoulin en een in vorm zijnde Mathieu) 3 minuten verliest in 22km.
Het is sowieso not normal natuurlijk. Vingegaard en Pogacar waren de hele Tour al thermonucleair. Alleen is deze tijdrit van Vingegaard daar nog weer over, en het is moeilijk daar verklaringen voor te kunnen vinden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe zit daar wat in? We nemen nu Wout van Mars als maatstaf, en vinden het normaal dat hij meer tijd zou moeten pakken op een Bilbao in een KLIMtijdrit?
Dat vind ik eigenlijk meer pleiten voor dat Jumbo iets heeft wat anderen niet hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |