Voor nu hoop ik het, zie echt liever mensen vertrekken door eliminatiequote:
Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:42 schreef lojanda het volgende:
Zoë tegen Babette.. houdt rekening met wat ik je altijd heb geleerd
whaha de favoriet mocht ze willenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:46 schreef juul. het volgende:
Iemand, geen idee wie, heeft tegen Bep gezegd dat zij buiten de favoriet zou zijn
Dat Zoë de favoriet zou zijn?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:46 schreef juul. het volgende:
Iemand, geen idee wie, heeft tegen Bep gezegd dat zij buiten de favoriet zou zijn
Die zit op automatische piloot een beetje empathisch te doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:46 schreef lojanda het volgende:
Babette is in gesprek met Zoë en tegelijkertijd schrijft ze een brief voor haar thuisfront..
Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgt maar ik zou dat echt niet kunnen.
Oh sorry, Bep zou de favoriet buiten zijn waarop Zoë zei dan ben ik nu de favoriet omdat ik naar huis gaquote:
Dat zijn wenkbrauwen. Of straks meer ZOABquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wimpers worden gesponsord door "De Markiezenfabriek"
[ afbeelding ]
Het is te grappig dit. Haar wenkbrauwen zijn een beetje fluffy, zegt Zoequote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
De laatsten beelden van mi j moeten wel ik zijn en als ik blijf is het niet meer ikzegt Zoë
Exact dit inderdaadquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Die zit op automatische piloot een beetje empathisch te doen.
Ze moet alleen niet te snel knipperen, voor je het weet zit je op de tochtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zijn wenkbrauwen. Of straks meer ZOAB
Marciano moet een liedje afspelen met Amsterdam er in of zoquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:51 schreef Seattle het volgende:
Iemand moet een liedje zingen en een lijntje trekken en nog iets maar dat kon ik niet goed verstaan
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:46 schreef juul. het volgende:
Is een gave. Ik zie haar nog wel terugkomen in bimbo’s in de rimboe of hoe dat ook maar mag hetenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:56 schreef Limbus het volgende:
Wat een hoop onzin kan een mens, Zoë, uitkramen in een paar minuten
En dat kan ik me zo goed voorstellen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:58 schreef mootie het volgende:
Zoe is gewoon kneiterhyper door haar vertrek.
Als Zoe hier komt wordt ze welkom geheten. Dan is ze geen inwoner van een rls meer maar gewoon een cosser.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:58 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen.
Al een paar dagen geen streams aan gehad ( waken bij schoonvader) .
Wel de cos gelezen waarvoor dank !!!
Zoe gaat dus echt en doet nu alsof Babs er aan onder door zal gaan als ze weg is.
Zoe gaat de page van ejvjl opzoeken en daar commentaar op geven zo van heb je dit gezien en heb je dat gezien.
Misschien beter als ze maar niet hier komt want.......
Totdat ze 30 posts achter elkaar hetzelfde zegtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als Zoe hier komt wordt ze welkom geheten. Dan is ze geen inwoner van een rls meer maar gewoon een cosser.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Totdat ze 30 posts achter elkaar hetzelfde zegt
Nee luister, nee luister, nee luisterquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:00 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee luister, nee luister, nee luister
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:03 schreef Seattle het volgende:
Zoe vraagt of haar neus niet wat donkerder moet. Was nog wat wit.
Nee Zoe, je neus moet ROOD
En dat heeft Babette gehoord? Vraag me dan af van wie?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:48 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh sorry, Bep zou de favoriet buiten zijn waarop Zoë zei dan ben ik nu de favoriet omdat ik naar huis ga
ze moet wat aan haar witte, kippennekkie doenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:03 schreef Seattle het volgende:
Zoe vraagt of haar neus niet wat donkerder moet. Was nog wat wit.
Nee Zoe, je neus moet ROOD
[..]
Hij ging niet over zijn nek. Misschien vat ze dat op als een complimentquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:08 schreef Seattle het volgende:
Zoe vraagt ook aan Isaac of haar make-up mooi is zo. Isaac zegt niks, niet eens 100 procent
Maar ze zegt wel tegen Babette: Isaac vindt het ook mooiquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:08 schreef Seattle het volgende:
Zoe vraagt ook aan Isaac of haar make-up mooi is zo. Isaac zegt niks, niet eens 100 procent
Vast ook de schuld van Wendyquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:08 schreef Chanel5 het volgende:
Die clipjes van haar extentions lijken op afstand wel reuze neten
Die zijn er van de week opnieuw ingezet en zitten dus weer een heel stuk hoger waardoor je ze dan minder ziet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:08 schreef Chanel5 het volgende:
Die clipjes van haar extentions lijken op afstand wel reuze neten
Echt niet te gelovenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:11 schreef Seattle het volgende:
Het voelt nog wat kaal, zegt Zoe over haar make-up
Ik moet hier ook een traantje wegpinken hoor (van het lachen)
Dat kind overdrijft alles zo vreselijk... die leeft echt in een fantasie wereld..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:06 schreef Yver73 het volgende:
Zoe maakt er weer een mooie show van. Tegen iedereen zeggen dat Isaac niet gelooft dat ze weggaat en dat hij zei dat ze haar bed heeft afgehaald om te verschonen ipv omdat ze weggaat. Maar volgens mij zei hij daar helemaal niets over? Zoe liep in de kamer en Isaac stond te strijken, zei helemaal niets.
Waarschijnlijk voor ex in the beach.. dat is wel een programma voor haar.. en sex en ordinair. Precies wat Zoë zoektquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:11 schreef Yver73 het volgende:
Zoe denkt echt dat ze straks mega populair is buiten de loods. En dat ze voor van alles en nog wat gevraagd gaat worden.
En daarna op spy (Sasha) zei Bep waar ze zogenaamd zo graag mee inde finale wil staanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:08 schreef Yver73 het volgende:
Zoe geeft advies aan Babette: je moet eerst op Erik, want die voelt zich veel te zeker.
Ja inderdaad, zegt Bep.
Tenzij de mannen ook daar met een grote boog om haar heen lopenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor ex in the beach.. dat is wel een programma voor haar.. en sex en ordinair. Precies wat Zoë zoekt
hoe durft hijquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:08 schreef Yver73 het volgende:
Zoe geeft advies aan Babette: je moet eerst op Erik, want die voelt zich veel te zeker.
Ja inderdaad, zegt Bep.
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Tenzij de mannen ook daar met een grote boog om haar heen lopen
Dat snap ik, ik bedoelde meer als ze het gaat terug lezen 😇quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als Zoe hier komt wordt ze welkom geheten. Dan is ze geen inwoner van een rls meer maar gewoon een cosser.
Slijmtrut hequote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:47 schreef Seattle het volgende:
Ik kon Babette al niet meer hebben, maar nu zo met Zoe
Als of K5 dat niet ziet of hoortquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:14 schreef danaqui het volgende:
Babs heeft brief verstopt tussen de kleding van Zoë want miss mag het helemaal niet meegenomen worden van k5 (Babs haar eigen woorden)
Tuurlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:22 schreef Frummelie het volgende:
Crisis alles moet uit de kast gehaald worden voor Zoe d'r vertrek..
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:24 schreef spapaars het volgende:
Babs vraagt aan Imadingedingeding of hij de geluidsinstallatie kan bestellen om het afscheidsnummer te kunnen afspelen voor Zoë,
Deze dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze maakt er wel een hele ceremonie van
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Echt he die twee sporen niet hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
ZOë heeft Babette laten stoppen met roken en harder gemaakt
Ja, en als het nou nog Zoe was die dat zei, maar Babette zei het zelf...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
ZOë heeft Babette laten stoppen met roken en harder gemaakt
Echt he, ze denken niet verder dan hun neus lang is daaroquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat dus, die griet is zooooooooooooooo
En weer uit, want ze kan er niet in bukkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:34 schreef Yver73 het volgende:
Zoe trekt haar ouwewijven bloemetjesjurk aan
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:35 schreef lojanda het volgende:
Goudlokje Marciano jankt nog steeds over zijn haar.. Wendy had een slechte intentie en heeft verkeerde info gegeven over het verven.
Slechte mensen worden gestraft roept hij in de rondte..
Zou hij nu zichzelf bedoelen met slecht of Wendy
Hoe sneu kun je zijn. Die kleine gangsterquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:35 schreef lojanda het volgende:
Goudlokje Marciano jankt nog steeds over zijn haar.. Wendy had een slechte intentie en heeft verkeerde info gegeven over het verven.
Dat is toch die foeilelijke jurk waar Janet aan beiden zijkanten een wit stuk stof heeft tussen genaaid omdat ze er met haar buik niet inpasten?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:34 schreef Yver73 het volgende:
Zoe trekt haar ouwewijven bloemetjesjurk aan
Wat een engnekquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:35 schreef lojanda het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch die foeilelijke jurk waar Janet aan beiden zijkanten een wit stuk stof heeft tussen genaaid omdat ze er met haar buik niet inpasten?
Precies. Gisteren was ook grappig hoe Rupi nadeed hoe Marciano aan Wendy ging vragen of ze tijd voor hem had. Zo heel bedeesd op haar aflopen en het eigenlijk niet durven vragen en dan, toen ze 'nee' zei, direct afdruipen en snel wegwezen. Dat had Rupi goed gezien. Marciano kan zelf niks en heeft altijd een vrouw nodig om dingen voor hem te regelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:39 schreef OmaJacky het volgende:
Playboy zegt in de keuken waar ice , Jasper zijn dat Wendy het expres heeft gedaan door geen informatie aan babs te geven hoe en wat ivm z'n haartjes.
Zegt allerlei lelijke dingen over Wendy. Heeft het over wraak en dergelijke
Maar Playboy heeft een hele grote bek achter iemands rug ,maar is zo'n zielige kleine lafaard dat hij het niet tegen Wendy durft te zeggen. Klootzak.
Van mij mag hij er uit worden gezet ivm bedreigingquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:39 schreef OmaJacky het volgende:
Playboy zegt in de keuken waar ice , Jasper zijn dat Wendy het expres heeft gedaan door geen informatie aan babs te geven hoe en wat ivm z'n haartjes.
Maar Playboy heeft een hele grote bek achter iemands rug ,maar is zo'n zielige kleine lafaard dat hij het niet tegen Wendy durft te zeggen. Klootzak.
Wat dat betreft verdienen Babs en Marciano elkaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:39 schreef OmaJacky het volgende:
Het laatstequote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Let op he, het is nog altijd een 24 uurs aanvraag, geen definitieve stop.
Al zegt ze dat wel, dat ze niet terugkomt, en lijkt dat ook werkelijk zo.
Er is ook herhaaldelijk gezegd, "24 uurs aanvraag".
Ze woont dichtbij de studio zei ze, 35 minuutjes rijden...
Terug is dus ook niet ver.
Al kan ik me niet indenken na 11 maanden terug te zijn, en weer terug te gaan.
Mar 800.000 is veel geld. 5 weken is kort.
24 uur geeft wel de optie veel info te krijgen.
Maar of met "24 uurs aanvraag" bedoeld wordt dat ze na 24 uur nog terug kan, is mijn aanname.
Of slaat dat op 24 uur bedenktijd, maar de poort uit is definitief weg?
Iemand?
Dat laatste. Als ze nu weg gaat blijft ze weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Maar of met "24 uurs aanvraag" bedoeld wordt dat ze na 24 uur nog terug kan, is mijn aanname.
Iemand?
Hi Realkijkers, ik had een eerdere post van jou al beantwoord: de 24 uur is inderdaad bedenktijd!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Iemand?
Eenmaal buiten, mag je niet terug.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Iemand?
De Exti klok loopt al, ze gaat gewoon weg, tenzij ze een "Sjeffie" doet en over een ½ uur tijdens haar afscheids toespraak zegt toch maar te blijven , omdat ze wilde weten wie haar vrienden warenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Iemand?
Niemand die vrijwillig is vertrokken heeft de kans gehad om terug te komen,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Iemand?
Zo, nul zelf inzicht, continu anderen achter hun rug om de grond in trappen. En zichzelf en elkaar vertellen hoe integer ze zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat dat betreft verdienen Babs en Marciano elkaar.
Zo, nul zelf inzicht, continu anderen achter hun rug om de grond in trappen. En zichzelf en elkaar vertellen hoe integer ze zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat dat betreft verdienen Babs en Marciano elkaar.
Aha sorry net wakker, zal terug lezenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:44 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Hi Realkijkers, ik had een eerdere post van jou al beantwoord: de 24 uur is inderdaad bedenktijd!
Yep en volgens mij heeft Marciano Babs ook gemanipuleerd in het ruzie maken wat ze deed nadat ze close met Marciano werd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Zo, nul zelf inzicht, continu anderen achter hun rug om de grond in trappen. En zichzelf en elkaar vertellen hoe integer ze zijn.
Vaag volk die 2.
quote:
na aanvraag 24 uur bedenktijd.maar eenmaal de poort uit kan je niet meer terug.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Iemand?
Dat zeg je nog netjes, valse klootzakken zijn het ....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:48 schreef tonja het volgende:
Yep en volgens mij heeft Marciano Babs ook gemanipuleerd in het ruzie maken wat ze
deed nadat ze close met Marciano werd. Ze zijn beiden 2 valse manipulatieve etterbakjes.
Dat is vast de tube van Erikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Tandpasta van bijna een jaar geleden nu weggegooid zegt Isaak
10,5 maand met een tube zegt Isaak
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:49 schreef Yver73 het volgende:
[..]![]()
Goeie foto, zo zonder tekst
![]()
Zegt Wendy hier tegen Babette: kijk deze blauwe plek, hier heeft Marciano me geraakt!
Ik had wel mee gekregen dat Erik en Mirthe weten dat sas en bern tegen hun gelogen hebben de vorige keer, waardoor Janet weg moest.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe durft hij
het is toch wel ontzettend logisch dat Erik nu wat duidelijker het spel gaat spelen. Het had niet veel gescheeld of hij had al op de stip gestaan.
En dat hij misschien Babette en/of Wendy anders ziet dan dat wij het hier in de cos beleven, is ook niet gek. Zij zien daar niet wat wij op de streams te zien krijgen en horen het gekonkel en de gesprekken niet.
Laat Erik het maar op zijn manier spelenSnappen ze niet veel van daar in de loods, dat is dan ook wel weer leuk, kunnen Isaac en consorten niet echt peilen of manipuleren.
Ook jij zegt het nog netjes!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zeg je nog netjes, valse klootzakken zijn het ....
Die 24 uurs aanvraag is niet een aanvraag om 24 uur naar buiten te mogen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Iemand?
Yep, ik hoorde Erik er onlangs nog over. "Als het schuimt is het nog goed" Of iets in die trantquote:
Je vergist jequote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Exti klok loopt al, ze gaat gewoon weg, tenzij ze een "Sjeffie" doet en over een ½ uur tijdens haar afscheids toespraak zegt toch maar te blijven , omdat ze wilde weten wie haar vrienden waren
ik geloof ook niet dat tandpasta kan bederven na openingquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, ik hoorde Erik er onlangs nog over. "Als het schuimt is het nog goed" Of iets in die trant
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Iemand?
Thanks! Mooi, zoe foetsiequote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
na aanvraag 24 uur bedenktijd.maar eenmaal de poort uit kan je niet meer terug.
Als ze altijd al haar smoel zo vol plamuurde kan ik me niet voorstellen dat ze niet altijd al aangestaard werdquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:52 schreef Snensie het volgende:
Zoë denkt dat ze nu beroemd is buiten. Als mensen haar aan gaan staren omdat ze zoveel plamuur op heeft denkt ze dat ze dat doen omdat ze een bekende Nederlander is.
Oh, hij zal ongetwijfeld gelijk hebben hoor. Het is ook meer een kijkje in de geestelijke wereld van onze Erikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof ook niet dat tandpasta kan bederven na opening
myrthe zeker niet , maar doe zo verder erik je komt snel genoeg op de stipquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:51 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik had wel mee gekregen dat Erik en Mirthe weten dat sas en bern tegen hun gelogen hebben de vorige keer, waardoor Janet weg moest.
Erik en Mirthe hebben daarna ook besproken hun ook niets meer echt te vertellen, en meer ook richting de anderen te bewegen. En dat doen ze zichtbaar.
Hahaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:24 schreef renevanlaaren het volgende:
die klopt straks aan de poort.gillen er staan geen groepen mensen op mij te wachten. ze denken vast dat ik vanavond pas ga.laat mij erin ik ga straks pas
hij had bij de vorige stemming ook al 3 stemmen, dus hij zal best weten dat hij op de stip kan komen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe zeker niet , maar doe zo verder erik je komt snel genoeg op de stip
Ik bedoelde dat ik ze dat tegen elkaar hoorde zeggen na bespreken van de stemmingen na Janet's vertrek.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe zeker niet , maar doe zo verder erik je komt snel genoeg op de stip
En in die van Isaac, die vindt het noodzakelijk om het te benoemen, die kan denk ik verder niet zo veel slechts vinden over Erik..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, hij zal ongetwijfeld gelijk hebben hoor. Het is ook meer een kijkje in de geestelijke wereld van onze Erik
kleding en andere spullen gekocht van het zakgeld mogen gewoon mee naar huis. En er zijn best flinke bedragen aan Zalando bonnen uitgedeeldquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:58 schreef xsaskiax het volgende:
Onwijs hoeveel troep Zoë verzameld heeft...... en ook mee naar huis wil nemen.
Ik vraag me af hoeveel tassen/zakken ze meeneemt naast haar koffer.
(ach, in Utopia vertrokken ze met karren vol 'rotzooi', dus valt het hier altijd nog mee)
hahaha dat kun je wel zeggen ja, plus wat ik hoor dat ze allemaal van anderen gekregen heeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:00 schreef Verida het volgende:
[..]
kleding en andere spullen gekocht van het zakgeld mogen gewoon mee naar huis. En er zijn best flinke bedragen aan Zalando bonnen uitgedeeld
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:01 schreef tonja het volgende:
Toch vrees ik dat Zoë een fout maakt door te vertrekken. Ik heb horen fluisteren dat Knauf Roodband geïnteresseerd was om haar te sponsoren
Babbelbox, alles voor tv momentjes maken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:54 schreef Seattle het volgende:
Wat ze zelf heeft opgebouwd wil ze zelf ook afbouwen.
Nu begint Babet te janken. Sjongejonge, ik heb er geen woorden voor
Dat ging over de hoeveelheid tandpasta die Erik gebruikt. Heeeeeel weinig dus en MIrthe vroeg zich af of zo weinig tandpasta wel schuimt in je mond.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, ik hoorde Erik er onlangs nog over. "Als het schuimt is het nog goed" Of iets in die trant
Ach ja, de mol/Talpa heeft criminele levels geld verdiend geharkt, met die extreme bel sluik tarievenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat kun je wel zeggen ja, plus wat ik hoor dat ze allemaal van anderen gekregen heeft.
Babette wil vast spullen in de sluis gaan zetten
aha daarom vielen ze stil toen Wendy de kamer in kwam..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:09 schreef Varen het volgende:
Rupert en Moraima willen een bommetje droppen over de het haar van Marciano.
Rupert tegen aan Wendy, ben je aan het huilen
Vandaar die schrik en grote ogen toen Wendy binnen kwam lopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:09 schreef Varen het volgende:
Naar mijn idee, om Wendy op de kast te krijgen
Ja hij benoemde dat die tubes van hen van die duurste elmex is, 5,25 per tube of zoiets, waardoor hij er minder op hoeft te doen want die schuimt extra of zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ging over de hoeveelheid tandpasta die Erik gebruikt. Heeeeeel weinig dus en MIrthe vroeg zich af of zo weinig tandpasta wel schuimt in je mond.
Die zijn ook vals hoor!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
aha daarom vielen ze stil toen Wendy de kamer in kwam..
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:11 schreef danaqui het volgende:
Babs" je mag niet met KW praten" ik denk KimW , Tiano geeft nog even bevelen uit wat Zoë wel en niet mag doen buiten
Trieste mensen zijn het tochquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:11 schreef danaqui het volgende:
Babs" je mag niet met KW praten" ik denk KimW , Tiano geeft nog even bevelen uit wat Zoë wel en niet mag doen buiten
Vooral Rupiquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:11 schreef Varen het volgende:
Naar mijn idee, om Wendy op de kast te krijgen
[..]
Die zijn ook vals hoor!
En net heeft ze ongeveer 2 uur besteed aan het plamuren en asfalteren van haar gezichtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:13 schreef xsaskiax het volgende:
Dat wordt straks 1 groot tranendal, Zoë loopt nu al te verkondigen dat ze niet mag huiluhhhh...
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:15 schreef tonja het volgende:
[..]
En net heeft ze ongeveer 2 uur besteed aan het plamuren en asfalteren van haar gezicht![]()
Janken kreng!!
jaja vanuit haar tenen graag!! een en al bruin druipend van haar gezicht..... en dan geen tijd meer hebben om een nieuwe plamuurlaag aan te brengenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:15 schreef tonja het volgende:
[..]
En net heeft ze ongeveer 2 uur besteed aan het plamuren en asfalteren van haar gezicht![]()
Janken kreng!!
Ja dat valt wel op. Onder de nek een stuk dunner.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
Zoë is wel mega veel afgevallen en dat zonder te sporten.
Wendy is nooit zo geliefd geweest door velen. Het was een heel klein groepje die echt goed met haar konden..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:17 schreef Verida het volgende:
Wendy is echt zo geliefd niet in de loods.
Ze kookt en doet dingen, knipt van iedereen het haar , die geknipt wil worden, of geverfd, maar echt ergens bijhoren doet ze niet meer, sinds Babbel haar heeft gedumpt.
tuurlijk bang dat ze overstaptquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:24 schreef lojanda het volgende:
Isaac is Wendy weer goed naar de mond aan het praten..
Waarschijnlijk denken ze dan dat de brief door een zevenjarige is geschreven..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:25 schreef xsaskiax het volgende:
Niet te geloven, een briefje voor Isaac van Zoë.... er is nog maar weinig van Zoë aan, Babette zegt wat er in moet komen en schrijft het ook.......
oh ze moet de gegevens van Zoë er duidelijk in zetten zegt ze....telefoonnummer en zo.......
Kan dat kind niet zelf schrijven?????
Hij doet er alles aan omdat te voorkomenquote:
Dat gebeurt in elke groep. Je kan zo hard werken en van alles voor iedereen doen maar als je zegt wat je denkt en voelt en niet de boel bij elkaar slijmt moeten ze je niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:17 schreef Verida het volgende:
Wendy is echt zo geliefd niet in de loods.
Ze kookt en doet dingen, knipt van iedereen het haar , die geknipt wil worden, of geverfd, maar echt ergens bijhoren doet ze niet meer, sinds Babbel haar heeft gedumpt.
Mij ook niet.. en doorquote:
daarom kreeg ze 3quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:39 schreef tonja het volgende:
Whahahaha Zoë zegt geleerd te hebben om rustig te communiceren.. Ja achterlijke kut, dat hebben we kunnen zien, je bent echt te kalmte zelf nu
Spijker op zijn kop .......quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:40 schreef tonja het volgende:
2 uur haar smoel aan het verven geweest. 3 tellen janken en ze ziet eruit als een schoorsteenveger
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:44 schreef schizolientje het volgende:
Zag je Marciano kijken naar dat afschied nemen van die 2. Ik zou zeggen, joh er liggen wat witte haartjes of je shirt
het echte afscheid wordt bewaard voor de uitzendingquote:
Playboy zoekt alvast een nieuw vrouwtje voor als babs geëlimineerd wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:46 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja vanmorgen kreeg Mirthe grote knuffel op bed van hem
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Playboy zoekt alvast een nieuw vrouwtje voor als babs geëlimineerd wordt.
@freaky40 ?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:46 schreef Wibehh het volgende:
Maar dit kan toch niet? 11 maanden blijf je daar en de laatste paar dagen besluit je om 'vrijwillig' naar huis te gaan. Iemand een idee?
Ook helemaal niets gelezen over felicitaties gister om 00.00 uur. Normaal wordt dat altijd breeduit beschreven of is er een filmpje van.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha is jarig.
Hebben ze al gezongen?
Is ze al wakker?
Ik had een ander gequote; Maar dit kan toch niet? 11 maanden blijf je daar en de laatste paar dagen besluit je om 'vrijwillig' naar huis te gaan. Iemand een idee?quote:
Hij bedoelt de opdracht van GBRquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Morgen hebben ze die verdienopdracht met ballonnen.
Isaac neemt het woord.
Hoezo?
Dat mocht niet van Bern, ze moesten haar laten slapenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ook helemaal niets gelezen over felicitaties gister om 00.00 uur. Normaal wordt dat altijd breeduit beschreven of is er een filmpje van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |