hij had bij de vorige stemming ook al 3 stemmen, dus hij zal best weten dat hij op de stip kan komen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe zeker niet , maar doe zo verder erik je komt snel genoeg op de stip
Ik bedoelde dat ik ze dat tegen elkaar hoorde zeggen na bespreken van de stemmingen na Janet's vertrek.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe zeker niet , maar doe zo verder erik je komt snel genoeg op de stip
En in die van Isaac, die vindt het noodzakelijk om het te benoemen, die kan denk ik verder niet zo veel slechts vinden over Erik..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, hij zal ongetwijfeld gelijk hebben hoor. Het is ook meer een kijkje in de geestelijke wereld van onze Erik
kleding en andere spullen gekocht van het zakgeld mogen gewoon mee naar huis. En er zijn best flinke bedragen aan Zalando bonnen uitgedeeldquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:58 schreef xsaskiax het volgende:
Onwijs hoeveel troep Zoë verzameld heeft...... en ook mee naar huis wil nemen.
Ik vraag me af hoeveel tassen/zakken ze meeneemt naast haar koffer.
(ach, in Utopia vertrokken ze met karren vol 'rotzooi', dus valt het hier altijd nog mee)
hahaha dat kun je wel zeggen ja, plus wat ik hoor dat ze allemaal van anderen gekregen heeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:00 schreef Verida het volgende:
[..]
kleding en andere spullen gekocht van het zakgeld mogen gewoon mee naar huis. En er zijn best flinke bedragen aan Zalando bonnen uitgedeeld
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:01 schreef tonja het volgende:
Toch vrees ik dat Zoë een fout maakt door te vertrekken. Ik heb horen fluisteren dat Knauf Roodband geïnteresseerd was om haar te sponsoren
Babbelbox, alles voor tv momentjes maken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:54 schreef Seattle het volgende:
Wat ze zelf heeft opgebouwd wil ze zelf ook afbouwen.
Nu begint Babet te janken. Sjongejonge, ik heb er geen woorden voor
Dat ging over de hoeveelheid tandpasta die Erik gebruikt. Heeeeeel weinig dus en MIrthe vroeg zich af of zo weinig tandpasta wel schuimt in je mond.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, ik hoorde Erik er onlangs nog over. "Als het schuimt is het nog goed" Of iets in die trant
Ach ja, de mol/Talpa heeft criminele levels geld verdiend geharkt, met die extreme bel sluik tarievenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat kun je wel zeggen ja, plus wat ik hoor dat ze allemaal van anderen gekregen heeft.
Babette wil vast spullen in de sluis gaan zetten
aha daarom vielen ze stil toen Wendy de kamer in kwam..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:09 schreef Varen het volgende:
Rupert en Moraima willen een bommetje droppen over de het haar van Marciano.
Rupert tegen aan Wendy, ben je aan het huilen
Vandaar die schrik en grote ogen toen Wendy binnen kwam lopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:09 schreef Varen het volgende:
Naar mijn idee, om Wendy op de kast te krijgen
Ja hij benoemde dat die tubes van hen van die duurste elmex is, 5,25 per tube of zoiets, waardoor hij er minder op hoeft te doen want die schuimt extra of zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ging over de hoeveelheid tandpasta die Erik gebruikt. Heeeeeel weinig dus en MIrthe vroeg zich af of zo weinig tandpasta wel schuimt in je mond.
Die zijn ook vals hoor!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
aha daarom vielen ze stil toen Wendy de kamer in kwam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |