Niemand die vrijwillig is vertrokken heeft de kans gehad om terug te komen,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Let op he, het is nog altijd een 24 uurs aanvraag, geen definitieve stop.
Al zegt ze dat wel, dat ze niet terugkomt, en lijkt dat ook werkelijk zo.
Er is ook herhaaldelijk gezegd, "24 uurs aanvraag".
Ze woont dichtbij de studio zei ze, 35 minuutjes rijden...
Terug is dus ook niet ver.
Al kan ik me niet indenken na 11 maanden terug te zijn, en weer terug te gaan.
Mar 800.000 is veel geld. 5 weken is kort.
24 uur geeft wel de optie veel info te krijgen.
Maar of met "24 uurs aanvraag" bedoeld wordt dat ze na 24 uur nog terug kan, is mijn aanname.
Of slaat dat op 24 uur bedenktijd, maar de poort uit is definitief weg?
Iemand?
Zo, nul zelf inzicht, continu anderen achter hun rug om de grond in trappen. En zichzelf en elkaar vertellen hoe integer ze zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat dat betreft verdienen Babs en Marciano elkaar.
Zo, nul zelf inzicht, continu anderen achter hun rug om de grond in trappen. En zichzelf en elkaar vertellen hoe integer ze zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat dat betreft verdienen Babs en Marciano elkaar.
Aha sorry net wakker, zal terug lezenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:44 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Hi Realkijkers, ik had een eerdere post van jou al beantwoord: de 24 uur is inderdaad bedenktijd!
Yep en volgens mij heeft Marciano Babs ook gemanipuleerd in het ruzie maken wat ze deed nadat ze close met Marciano werd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Zo, nul zelf inzicht, continu anderen achter hun rug om de grond in trappen. En zichzelf en elkaar vertellen hoe integer ze zijn.
Vaag volk die 2.
quote:
na aanvraag 24 uur bedenktijd.maar eenmaal de poort uit kan je niet meer terug.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Maar of met "24 uurs aanvraag" bedoeld wordt dat ze na 24 uur nog terug kan, is mijn aanname.
Iemand?
Dat zeg je nog netjes, valse klootzakken zijn het ....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:48 schreef tonja het volgende:
Yep en volgens mij heeft Marciano Babs ook gemanipuleerd in het ruzie maken wat ze
deed nadat ze close met Marciano werd. Ze zijn beiden 2 valse manipulatieve etterbakjes.
Dat is vast de tube van Erikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Tandpasta van bijna een jaar geleden nu weggegooid zegt Isaak
10,5 maand met een tube zegt Isaak
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:49 schreef Yver73 het volgende:
[..]![]()
Goeie foto, zo zonder tekst
![]()
Zegt Wendy hier tegen Babette: kijk deze blauwe plek, hier heeft Marciano me geraakt!
Ik had wel mee gekregen dat Erik en Mirthe weten dat sas en bern tegen hun gelogen hebben de vorige keer, waardoor Janet weg moest.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe durft hij
het is toch wel ontzettend logisch dat Erik nu wat duidelijker het spel gaat spelen. Het had niet veel gescheeld of hij had al op de stip gestaan.
En dat hij misschien Babette en/of Wendy anders ziet dan dat wij het hier in de cos beleven, is ook niet gek. Zij zien daar niet wat wij op de streams te zien krijgen en horen het gekonkel en de gesprekken niet.
Laat Erik het maar op zijn manier spelenSnappen ze niet veel van daar in de loods, dat is dan ook wel weer leuk, kunnen Isaac en consorten niet echt peilen of manipuleren.
Ook jij zegt het nog netjes!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zeg je nog netjes, valse klootzakken zijn het ....
Die 24 uurs aanvraag is niet een aanvraag om 24 uur naar buiten te mogen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Iemand?
Yep, ik hoorde Erik er onlangs nog over. "Als het schuimt is het nog goed" Of iets in die trantquote:
Je vergist jequote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Exti klok loopt al, ze gaat gewoon weg, tenzij ze een "Sjeffie" doet en over een ½ uur tijdens haar afscheids toespraak zegt toch maar te blijven , omdat ze wilde weten wie haar vrienden waren
ik geloof ook niet dat tandpasta kan bederven na openingquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, ik hoorde Erik er onlangs nog over. "Als het schuimt is het nog goed" Of iets in die trant
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:43 schreef realkijkers het volgende:
Iemand?
Thanks! Mooi, zoe foetsiequote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
na aanvraag 24 uur bedenktijd.maar eenmaal de poort uit kan je niet meer terug.
Als ze altijd al haar smoel zo vol plamuurde kan ik me niet voorstellen dat ze niet altijd al aangestaard werdquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:52 schreef Snensie het volgende:
Zoë denkt dat ze nu beroemd is buiten. Als mensen haar aan gaan staren omdat ze zoveel plamuur op heeft denkt ze dat ze dat doen omdat ze een bekende Nederlander is.
Oh, hij zal ongetwijfeld gelijk hebben hoor. Het is ook meer een kijkje in de geestelijke wereld van onze Erikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof ook niet dat tandpasta kan bederven na opening
myrthe zeker niet , maar doe zo verder erik je komt snel genoeg op de stipquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:51 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik had wel mee gekregen dat Erik en Mirthe weten dat sas en bern tegen hun gelogen hebben de vorige keer, waardoor Janet weg moest.
Erik en Mirthe hebben daarna ook besproken hun ook niets meer echt te vertellen, en meer ook richting de anderen te bewegen. En dat doen ze zichtbaar.
Hahaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:24 schreef renevanlaaren het volgende:
die klopt straks aan de poort.gillen er staan geen groepen mensen op mij te wachten. ze denken vast dat ik vanavond pas ga.laat mij erin ik ga straks pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |