Wahhhh echt een heel stuk achter jequote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:01 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Ik heb een perskaart aangevraagd. Dus je hebt achter mij gelopen.. morgen loop ik in het roze maar wel met perskaart.
Arghhhh frustrerendquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:43 schreef Bzzzzp het volgende:
En dan wil je op de camping douchen en staan er Engelse en Duitse polsband loze moeders hun kinderen te douchen dus sta je in een rij…. Doe dat even in de ochtend ofzo ….
Spannend maar het gaat gewoon lukken! Iedereen welterusten en succes!!!😃😃😃 o, en vooral plezier!!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:16 schreef Prisha het volgende:
Wij gaan weer slapen zo. Morgen wordt spannend. We hebben de late start om 5:45. Ik ben echter niet zo snel ( werd onderweg door alles en iedereen ingehaald) dus zoveel speling heb ik niet. Ik hoop dat ik het ga redden voor 17:00 binnen te zijn.
Success iedereen morgen!
Prima wat mij betreftquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:50 schreef Jippie het volgende:
Allemaal veel succes!Jullie zijn toppers!
Het fotoverslag en de bijbehorende tekst van de eerste dag door @:Qltel zijn op de FP geplaatst.
Eerste dag; 4Daagse Nijmegen van start!
Als jullie het leuk vinden ( ik vind dat namelijk wel leuk om te doen) zou ik graag een overzichtje met usernames van de meelopende Fokkers bij de artikelen van Qltel willen plaatsen.
Vind het zo'n prestatie van jullie om mee te doen en als ik zo de foto's van Qltel zie is het weer een groot feest!
Ja kak, dag tv heet het, hoe moet ik dat terugzoeken joh.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zou je het even terug kunnen zoeken op GLD.NL en de tijd er bij plakken?
Ik heb gisteren 3 uur over 5 km gedaan in de bergen...quote:
De 50km snelwandelen (quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:06 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik snap ook niet zo goed hoe je 9 km per uur kan lopen zonder te rennen…
Wel achter de pace-car blijven he!quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:05 schreef Tengano het volgende:
Vandaag dus roze homodag, dus denk allemaal een beetje aan een gepast outfit![]()
Wat mij trouwens opvalt is dat er tegenwoordig net als in Duitsland nu allerlei mensen zijn die met grote vuilniszakken rondlopen en allemaal van die statiegeldflesjes lopen te rapen; waarvan er echt talloze!!! liggen. Je kunt er dus zeker een flink centje (tientallen euro's) mee bij verdienen.
Irritant is wel dat ze dus alle grote afvalzakken waar al het afval, en dus ook deze flesjes in gemikt worden gewoon openscheuren om ze leeg te klauwen en te doorzoeken en het opruimeffect van zo'n afvalzak voor een flink deel verdwijnt![]()
Dat vind ik dan weer wel een ongewenst verschijnsel![]()
Homodag? Valt dat niet onder politieke uitingen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:05 schreef Tengano het volgende:
Vandaag dus roze homodag, dus denk allemaal een beetje aan een gepast outfit![]()
Wat mij trouwens opvalt is dat er tegenwoordig net als in Duitsland nu allerlei mensen zijn die met grote vuilniszakken rondlopen en allemaal van die statiegeldflesjes lopen te rapen; waarvan er echt talloze!!! liggen. Je kunt er dus zeker een flink centje (tientallen euro's) mee bij verdienen.
Irritant is wel dat ze dus alle grote afvalzakken waar al het afval, en dus ook deze flesjes in gemikt worden gewoon openscheuren om ze leeg te klauwen en te doorzoeken en het opruimeffect van zo'n afvalzak voor een flink deel verdwijnt![]()
Dat vind ik dan weer wel een ongewenst verschijnsel![]()
Blijkbaar niet hè, want het wordt breed en algemeen omarmd door de organisatie. Ik heb trouwens buiten jullie twee ook nog nooit iemand het een homodag horen noemen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Homodag? Valt dat niet onder politieke uitingen?
Jij liep de 50 toch? Die was vandaag bijna 4 km korter dan gisteren. Dat scheelt zo drie kwartier.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:36 schreef Tele6 het volgende:
Ik was 13:45 al binnen, we hebben onszelf verbaasd door vandaag sneller te zijn dan gisteren
Jup, hij was een heel stuk korter, maar we hebben ook maar 45 min pauze genomen en gisteren een uur. Dus zo bij elkaar scheelt het een hoopquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij liep de 50 toch? Die was vandaag bijna 4 km korter dan gisteren. Dat scheelt zo drie kwartier.
Dat was inderdaad mooi om te zien. En weet je wat, als je volgend jaar weer meedoet, staan ze er waarschijnlijk weer.. Want vorig jaar stonden ze er ook.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:42 schreef Tele6 het volgende:
Verder vond ik een highlight ook wel dat de mensen van de Dar langs de weg stonden te trommelen, inclusief een man die heel enthousiast op een kliko aan het trommelen was![]()
Was het vandaag dat we een saai stuk industrieterrein zouden doen? Ik vond het er namelijk helemaal niet saai
Ja, mooi he! En dat wordt alleen nog maar erger.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:07 schreef Prisha het volgende:
Jeetje dat laatste kilometer, die enorme massa mensen achter die hekken, wat ongelofelijk was dat.
Ik werd helemaal geëmotioneerd van.
Zo mooi!
Volgens dat boekje zou 9,8% uitvallen, dat is best veel ook! Heb niet gerekend of het klopt met de uitvallers van nuquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
1788 uitvallers vandaag. Volgens mij is dat best veel. Zeker met de prima weersomstandigheden in het achterhoofd.
Bijzonder hè!quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:07 schreef Prisha het volgende:
Jeetje dat laatste kilometer, die enorme massa mensen achter die hekken, wat ongelofelijk was dat.
Ik werd helemaal geëmotioneerd van.
Zo mooi!
Tv staat aan op omroep gelderland, om 12u44 aangezet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 04:22 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen, veel succes allemaal. Ik loop weer in blauw FOK!shirt rond..
Van NOS:quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:24 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/nijmege(...)r-meelopen~ae9c91c5/
Uiteindelijk mocht mevrouw gelukkig wel weer gewoon meelopen
Ze besloten een kaartje te kopen ja? Lijkt me gvd wel de bedoeling.quote:Op het station van Boxmeer konden de twee al in de trein stappen, maar ze besloten om eerst een kaartje op het perron te kopen. Zij en haar wandelvriendin misten hierdoor de trein en arriveerden uiteindelijk bijna een half uur te laat aan de start. "We hadden gewoon zwart moeten rijden", vertelt Troost aan Omroep Brabant.
Ik zie haar ieder jaar in Portugal, altijd bezig, altijd wandelen. Geweldigquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:24 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/nijmege(...)r-meelopen~ae9c91c5/
Uiteindelijk mocht mevrouw gelukkig wel weer gewoon meelopen
Je moet dit omarmen anders ben je een foob en extreemrechts.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:32 schreef Tengano het volgende:
16:50 voegt een georganiseerde grote groep Pride aanhangers in, met regenboogoutfit, spanvlaggen en lachende enthousiaste gezichten. En deze grote groep met electrische rolstoelwagens aan toe komt met groot gejuich tot stilstand in de van Broekhuysenstraat. Vlak voor de finish dus.
Het is daar nogal smal dus de doorgang voor de laatste wandelaars die naar de finish strompelden werd daardoor geblokkeerd omdat de Pride aanhangers nogal met zichzelf bezig waren. Er kon dus praktisch niemand meer langs van de laatste wandelaars. Toeschouwers zwaar teleurgesteld en verontwaardigd.
Leuke regenboogactie weer; ze hadden niet eens in de gaten wat ze veroorzaakten omdat ze zo met hun eigen shine bezig waren. En let wel, deze mensen liepen dus niet de vierdaagse zelf he. Dit was gewoon een 'leuke' georganiseerde actie van LHBT mensen, en mensen (freaks) die je normaal gesproken nooit op straat ziet lopen (met politiebegeleiding en al) omdat het roze woensdag was.
Ach, als dat clubje weer even de shine wil pakken, zal ik daar niet wakker van liggen. Maar kom dan na 17:00 achter de veegwagen aan met deze optocht.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:13 schreef Nober het volgende:
Je moet dit omarmen anders ben je een foob en extreemrechts.
Politieke uiting zijn verder wel verboden natuurlijk.
De Straat Met De Hele Lange Naam. Dat is ooit ontstaan bij één studentenhuis, en langzamerhand is die hele straat mee gaan doen. Heel vet altijd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:30 schreef Prisha het volgende:
Die witte straat, holy shit dat was gaaf.
Je staat al op 75%quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:30 schreef Prisha het volgende:
Binnen! Om 16:00. Met dikke pijnlijke enkel. Nog even bij de 1e medische post op 13 km geweest maar wachten zou zo lang duren. Dus maar doorgelopen. Het was afzien maar wel gehaald.
Hopen dat die enkel morgen minder pijn doet, heb er nu ijs op.
Ik heb @:qltel gespot. Hij was lekker poffertjes aan het eten
![]()
En mijn favoriet elke dag: Disco Boy !
Dat moet je zelf regelenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:05 schreef yvonne het volgende:
Nieuwsgierig :kan iedere wandelaar gemasseerd worden na afloop, of moet je dat van te voren geregeld hebben?
Heb je nog een opvallend detail waaraan we je kunnen herkennen, geen idee, een paars shirt of een een bloem in je haren?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga morgen kijken in Cuijk, aan de overkant van de pontonbrug. Dus als jullie daar iemand spotten in een witte scootmobiel, dan is de kans groot dat ik het ben
Of deze gekkie met z'n moederquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bedoel je deze malloot?
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat er hele rijen met scootmobielen staanquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Heb je nog een opvallend detail waaraan we je kunnen herkennen, geen idee, een paars shirt of een een bloem in je haren?
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:30 schreef Prisha het volgende:
Binnen! Om 16:00. Met dikke pijnlijke enkel. Nog even bij de 1e medische post op 13 km geweest maar wachten zou zo lang duren. Dus maar doorgelopen. Het was afzien maar wel gehaald.
Hopen dat die enkel morgen minder pijn doet, heb er nu ijs op.
Ik heb @:qltel gespot. Hij was lekker poffertjes aan het eten
![]()
En mijn favoriet elke dag: Disco Boy !
Neem koud bier mee!quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga morgen kijken in Cuijk, aan de overkant van de pontonbrug. Dus als jullie daar iemand spotten in een witte scootmobiel, dan is de kans groot dat ik het ben
Nieuwe schoenen van een al ouder type, misschien is het niet meer effectief.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Dag 3: weer blaren
Ik snap er geen hol van
Vorig jaar helemaal niets, niet tijdens de training, niet tijdens de 3 daagse
Dit jaar niets tijdens de training (nieuwe set schoenen, zelfde merk, zelfde type als vorig jaar)
En nu elke dag blaren
Eerste dag de ene voet
Dag 2 de andere voet en teen
Dag 3 zelfde voet als dag 2 en zelfde teen, blaar onder de geprikte blaar, ondanks de vettige watten
Geen vierdaagseloperquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:58 schreef Tele6 het volgende:
Lopen hier meer mensen op Salomon schoenen? Ik heb de "XA Pro 3D" en het valt me op dat na amper 400 km lopen al enorm veel profiel onder de zolen uit gesleten is. Ik ben van mijn hardloopschoenen gewend dat ze toch wel een km of 1000 meegaan tot het profiel echt op is. Misschien is dat bij wandelen anders. Herkent iemand dit van Salomon schoenen?
(Ik slof echt niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik ga naar je proberen te zwaaien..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 01:40 schreef Anne het volgende:
Veel plezier allemaal!!![]()
Ik ga vandaag rustig vanaf ons balkon toekijken hoe jullie de laatste kilometers pakken op de Rijksweg richting de St Anna.
Onze baby van een week oud vond de prikkels van vandaag al wel genoeg namelijk, haha!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2023 01:40 schreef Anne het volgende:
Veel plezier allemaal!!![]()
Ik ga vandaag rustig vanaf ons balkon toekijken hoe jullie de laatste kilometers pakken op de Rijksweg richting de St Anna.
Onze baby van een week oud vond de prikkels van vandaag al wel genoeg namelijk, haha!
Dag tv begint pas om 12 uur.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 05:33 schreef qltel het volgende:
Veel plezier allemaal vandaag! Geniet ervan.
Vandaag staat de camera van omroep Gelderland net voor de pontonbrug aan de linkerkant. Zwaai even naar @:Yvonne als je er toch bent
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen vierdaagselopermaar wel ervaring met Salomons. Mijn ervaring is ook dat op asfalt de zolen ontzettend snel slijten. Ze zijn meer geschikt voor offroad wandelen.
De zolen van mijn Oncloud en Anwb wandelschoen blijven veel beter.
Allemaal heel veel succes met de laatste dag, jullie kunnen het
Bedankt voor je Salomon tip! Bij niet-Vierdaagsewandelen doe ik bijna alles onverhard dus dan zou dat geen probleem zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap voor je dochterIk heb inmiddels ongeveer evenveel blessures van het feesten als van het wandelen langs horen komen in m'n vriendengroep... gevaarlijke hobby's allebei
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:12 schreef Tele6 het volgende:
Verder, manmanman wat een dag.![]()
![]()
![]()
De eerste 10 km verliep best heel soepel. We waren vlot gestart en voelden ons eigenlijk best heel goed. Het lijkt er echt op alsof je lichaam zich al aanpast.
M'n broertje had z'n horloge zo gezet dat hij elke 5 km piepte, en dan aten we wat. Dit om mijn hongerklop van gisteren te voorkomen. Het werkte. Broertje merkte op dat het zijn humeur ook goeddeed. Dit merk ik nooit want die jongen heeft het meest relaxte humeur ooit, maar kennelijk kon het toch nog beter.
Na 15 km de eerste pauze, in de landerijen tussen Overasselt en Grave. Mijn linkerheup begon een beetje stijf te worden dus wat gestretcht. Voelde goed.
Na 20 km waren we in Grave en zagen we een ijssalon. Broertje: "ben je toe aan ijs?" Ik: "neeeee, ik wil alleen maar naar de wc" Broertje: "laten we allebei doen" dus naar de wc gegaan bij de ijssalon en toen ijsje gehaald. Bleek ijs van Cleverslekker!!!
![]()
Toen met ijsje weer op gang komen en het schoot in m'n heup![]()
heel rare pijnscheuten als een soort stroomstoten. Als ik oplette dat ik netjes liep ging het nog wel. Hup doorgewandeld, collega die aan de route stond dag gezegd.
Na 30 km pauze in Beers. Broertje vroeg me hoe het ging, ik barstte in tranen uit![]()
Ibuprofen erin gegooid voor die heup. Bleek redelijk te werken gelukkig! Ik kon weer "normaal" wandelen, alleen naar beneden wandelen ging totaal niet dus naar de pontonbrug in Cuijk moest ik zijwaarts(superindrukwekkend die pontonbrug! en zoveel mensen op de kades!)
Dankzij die ibu kon ik ook @:MadMaster nog gewoon weer heel blij begroetensuperleuk dat hij er stond!
Na 40 km pauze net voor Malden. Weer ibuprofen erin. Maar dit keer kwam de ibu niet echt aan en ik heb de laatste 10 km gestrompeld met tranen die érg hoog zaten. Wel geprobeerd te lachen en te genieten van het publiek, en het was ook wel echt mooi, maar toen we m'n clubgenootjes van de survival tegenkwamen en ze me vroegen hoe het ging, ben ik meteen weer in tranen uitgebarstendus eventjes uitgehuild en daarna met m'n gladiool doorgehobbeld naar de finish.
Gek genoeg ging dat gehobbel nog steeds met ruim 5 km/u dus we waren op hetzelfde tempo weer over de finish. Scheelde enorm in de drukte, het was wel druk met andere wandelaars maar niet benauwend.
Er liepen 2 meneren van halverwege de 70 in korte witte tutu's en hempjes, ze hebben de hele Via Gladiola pirouetjes gedraaid![]()
![]()
Naar huis fietsen was wel oké met m'n heup en een beetje rondrommelen in huis gaat ook wel. Maar ik ga niet naar de Zwarte Cross morgen, dat is echt niet verstandig. Ben nog aan het overleggen hoe dat opgelost moet worden qua vrijwilligerswerk... ik baal er wel van dat ik ze in de steek moet laten... ik had beter moeten weten en me niet inschrijven voor de ZC.
Deed je voor spek en bonen mee?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:17 schreef Nober het volgende:
Wat een hoop mensen, muziek, schalen met allerlei versnaperingen. High fiven met de kids.
Het is een soort carnavalsoptocht. Eindelijk wat belevenis in die dorpjes ook.
Ik weet nu wel dat ik vier dagen niet vol zou houden. Maar de 15km tocht van Cuijk naar Nijmegen was de moeite helemaal waard.
Deels. Ik weet dat 200km in vier dagen er niet in zit. Dus dan hang ik wel de mooiweerloper uit. Iedereen is sowieso wel blij.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:32 schreef Tele6 het volgende:
@:Nober voel je je dan niet een soort oplichter, als ze je allemaal high fiven voor je prachtige prestatie en je bent eigenlijk nog geen 15 km onderweg? Oprechte vraag
Ik had nu al een beetje een "ik word als een soort beroemdheid ingehaald en het enige wat ik heb gedaan is 200 km lang stinken" gevoel
Gefeli Prish ..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
Pijn is fijn in deze Wat goed !!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
Bravo!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |